PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica 2001-06-7-150 NN 7/2001

• Ovim Pravilnikom utvrđuju se posebni uvjeti držanja otrova skupine III u prostorijama koje iznimno od odredbe članka 30. stavka 1. Zakona o otrovima služe i za druge potrebe.


Stranica NN 7/2001

• Otrovi skupine III koji se mogu držati u prostorijama koje služe i za druge potrebe svrstani su u Popis otrova skupine III koji se nalazi u prilogu ovoga Pravilnika i čini njegov sastavni dio.


Stranica NN 7/2001

• Otrovi iz članka 2. ovoga Pravilnika mogu se držati u prostorijama koje služe i za druge potrebe pod uvjetima kako slijedi:


Stranica NN 7/2001

• 1. U prodajnoj prostoriji površine do 50 m2 otrovi moraju biti smješteni u ormarima pod ključem pohranjenim kod zaposlenika odgovornog za smještaj i čuvanje otrova. Ormari moraju biti izrađeni od materijala koji kemijski ne reagira u dodiru s otrovima.


Internet NN 7/2001
• 2. U prodajnoj prostoriji većoj od 50 m2 otrovi moraju biti smješteni u za to posebno odvojenom prostoru na udaljenosti od najmanje 3 metra od prostora za prodaju drugih proizvoda.

Propis NN 7/2001
• 3. Ormari odnosno prostor u kojem se drže otrovi moraju biti vidno označeni i obilježeni propisanim znakovima i oznakama otrova koji se u njima drže.

Propis NN 7/2001 • 4. Otrovi koji mogu međusobno kemijski reagirati moraju biti posloženi u ormaru odnosno u prostoru tako da se onemogući njihova međusobna kemijska reakcija.
Propis NN 7/2001 • Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmoga dana od dana objave u »Narodnim novinama«.
Propis NN 7/2001 • POPIS OTROVA SKUPINE III KOJI SE MOGU DRŽATI U PROSTORIJAMA KOJE SLUŽE I ZA DRUGE POTREBE
Propis NN 7/2001 • Ustavni sud Republike Hrvatske u sastavu Smiljko Sokol, predsjednik Suda te suci Velimir Belajec, Marijan Hranjski, Petar Klarić, Jurica Malčić, Ivan Matija, Ivan Mrkonjić, Jasna Omejec, Emilija Rajić, Vice Vukojević i Milan Vuković, odlučujući o ustavnoj tužbi M. ?. iz Z., kojeg zastupa punomoćnica J. N., odvjetnica iz Z., na sjednici održanoj dana 17. siječnja 2001. godine, donio je sljedeću
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 7/2001 • – presuda Upravnog suda Republike Hrvatske, broj: Us-10009/95-4 od 14. svibnja 1997.,
Propis NN 7/2001 • – rješenje Republičkog fonda mirovinskog i invalidskog osiguranja radnika Hrvatske, Centralne službe u Z., klasa: 140-14/95-01/ŽRO-37499, urbroj: UP-II-341-99-05/21-95 od studenoga 1995.,
Propis NN 7/2001 • – rješenje Republičkog fonda mirovinskog i invalidskog osiguranja radnika Hrvatske, Područne službe u Z., klasa: 140-12-95-01, urbroj: UP/I-341-25-05-95-01-11005-SO-1232 od 27. rujna 1995.
Propis NN 7/2001 • II. Predmet se vraća nadležnom tijelu prvog stupnja na ponovni postupak.
Propis NN 7/2001 • 1. Ustavna tužba podnijeta je u svezi s presudom Upravnog suda, navedenom u izreci, kojom je u upravnom sporu odbijena tužba podnositelja izjavljena protiv navedenog rješenja Republičkog fonda mirovinskog i invalidskog osiguranja radnika Hrvatske, Centralne službe u Z. Ovim rješenjem odbijena je žalba podnositelja izjavljena protiv rješenja istog Republičkog fonda, Područne službe u Z., a kojim je odbijen njegov zahtjev za utvrđivanje mirovinskog staža za razdoblje provedeno u djelatnom sastavu bivše JNA od 16. srpnja 1981. do 16. rujna 1991.
Propis NN 7/2001 • 2. Podnositelj ustavne tužbe smatra da su osporenim aktima povrijeđene ustavne odredbe članka 19., temeljem kojeg pojedinačni akti državne uprave i tijela koja imaju javne ovlasti moraju biti utemeljeni na zakonu i kojim je zajamčena sudska kontrola zakonitosti upravnih akata i odredba članka 26. Ustava, kojom se jamči jednakost svih pred sudovima i drugim državnim i inim tijelima koja imaju javne ovlasti.
Propis NN 7/2001 • Povrede navedenih ustavnih prava podnositelj temelji na navodima kojima osporava činjenična utvrđenja i pravna stajališta upravnih tijela u svezi primjene odredbe članka 4. Zakona o ostvarivanju prava iz mirovinskog i invalidskog osiguranja pripadnika bivše JNA (»Narodne novine«, br. 96/93), odnosno stajališta Upravnog suda prema kojem se na temelju odredbi tog Zakona ne može utvrđivati staž osiguranja za osiguranike drugih fondova.
Propis NN 7/2001 • 3. U vrijeme donošenja osporenih akata na snazi je bio Zakon o ostvarivanju prava iz mirovinskog i invalidskog osiguranja pripadnika bivše JNA, koji je utvrdio način i uvjete preuzimanja već ostvarenih prava na mirovinu (i druga novčana primanja) pripadnika bivše JNA prije 8. listopada 1991. te način i uvjete ostvarivanja ovih prava osoba kojima je na teritoriju Republike Hrvatske prestalo svojstvo aktivne vojne osobe u bivšoj JNA do 31. prosinca 1991. godine (članak 1.).
Propis NN 7/2001 • Odredbom članka 4. istog Zakona bili su propisani uvjeti pod kojima prava iz mirovinskog i invalidskog osiguranja može ostvariti osoba kojoj je na teritoriju Republike Hrvatske prestalo svojstvo aktivne vojne osobe u bivšoj JNA do 31. prosinca 1991., a do toga dana nije ostvarila prava iz tog osiguranja.
Propis NN 7/2001 • Takva osoba mogla je ostvariti prava iz mirovinskog i invalidskog osiguranja ako je ispunjavala uvjete za stjecanje tih prava prema odredbama preuzetog Zakona o mirovinskom i invalidskom osiguranju vojnih osiguranika (»Narodne novine«, br. 53/91, 73/91, 18/92, 71/92 i 96/93) i ako je ispunjavala sljedeće uvjete: da ima prebivalište na teritoriju Republike Hrvatske; da se stavila na raspolaganje oružanim snagama Republike Hrvatske do 31. prosinca 1991. te da protiv nje nadležno tijelo državne vlasti nije pokrenulo postupak zbog poduzimanja ili pripremanja kažnjivih djela ili propuštene činidbe propisane u Glavi XIV., XV. i XVIII. tada važećeg Osnovnog krivičnog zakona Republike Hrvatske (»Narodne novine«, br. 31/93, 39/93, 108/95, 16/96, 28/96 i 110/97) i Zakona o kaznenim djelima podrivačke i terorističke djelatnosti protiv državnog suvereniteta i teritorijalne cjelovitosti Republike Hrvatske (»Narodne novine«, br. 74/92 i 110/97).
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 53/02, Broj 21/05, Broj 53/94, Broj 3/07, Broj 89/94, Broj 77/07


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled