PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 1996-05-34-697 NN 34/1996

• Ovlaštena banka sa sjedištem u Republici Hrvatskoj koja je dužnik ili jamac sukladno izvornom ugovoru, domaća pravna osoba za čiji je račun ugovor sklopila banka izvan teritorija Republike Hrvaske te domaća pravna osoba čiji dug nije osiguran jamstvom banke sa sjedištem u Republici Hrvatskoj, dužna je dati na ukupnu visinu svog duga zajedno s pripadajućom kamatom, neopozivo, bezuvjetno jamstvo u korist Republike Hrvatske, plativo na prvi poziv.


Propis NN 34/1996

• Ovlaštena banka i domaća pravna osoba iz stavka 2. ovoga članka dužna je dati jamstvo iz stavka 2. ovoga članka za obveze po svakom novom dvostranom sporazumu koje je Republika Hrvatska preuzela ili za čije je otplate dala jamstvo stranim vjerovnicima i to u roku od osam dana od dana stupanja na snagu zakona o potvrđivanju pojedinoga novoga dvostranog sporazuma.


Propis NN 34/1996

• Ovlaštene banke dužnici ili jamci prema inozemstvu po izvornim ugovorima moraju ugovorom utvrditi nove međusobne odnose s krajnjim korisnicima ili njihovim pravnim sljednicima sukladno odredbama novih dvostranih sporazuma Republike Hrvatske u roku od 30 dana od dana stupanja na snagu zakona o potvrđivanju pojedinoga novoga dvostranog sporazuma.


Propis NN 34/1996

• Ministarstvo financija za podmirivanje preuzetih i osiguranih obveza jamstvima Republike Hrvatske iz stavka 3. članka 2. i stavka 3. članka 3. ovoga Zakona ugovorom utvrđuje odnose s ovlaštenim bankama i domaćim pravnim osobama iz stavka 2. ovoga članka u roku od 30 dana od dana stupanja na snagu zakona o potvrđivanju svakog pojedinoga novoga dvostranog sporazuma.


Propis NN 34/1996
• Korisnici kredita i sredstava po drugim poslovima iz izvornih ugovora i njihovi pravni sljednici podmiruju svoje dospjele obveze uplatom potrebnih sredstava kod domaćih banaka ovlaštenih za plaćanja prema inozemstvu prema uvjetima i na način uređen novim dvostranim sporazumima Republike Hrvatske iz članka 2. stavka 1. i članka 3. stavka 3. ovoga Zakona.

Propis NN 34/1996
• Ako korisnici kredita ili njihovi pravni sljednici iz stavka 1. ovoga članka ne uplate ovlaštenoj banci potrebna sredstva za ispunjenje obveza u roku dospijeća, obveze je dužna podmiriti banka dužnik ili jamac po izvornom ugovoru s inozemnim vjerovnikom o kreditu ili drugom poslu.

Propis NN 34/1996 • Ako ovlaštena banka dužnik ili jamac po izvornom ugovoru s inozemnim vjerovnikom ili banka koja obavlja plaćanje po nalogu korisnika, na dan dospijeća devizne obveze ne raspolaže devizama potrebnim za plaćanje, nedostatne devize pribavit će na deviznom tržištu.
Propis NN 34/1996 • Ovlaštena banka koja podmiri obvezu korisnika u smislu stavka 1., 2. i 3. ovoga članka naplatit će od korisnika svoje potraživanje na temelju ugovora sklopljenog s tim korisnikom.
Propis NN 34/1996 • Obveze iz novih dvostranih sporazuma Republike Hrvatske iz članka 2., 3. i 4. ovoga Zakona izvršavaju se preko banaka agenata ovlaštenih za plaćanje prema inozemstvu na način utvrđen novim dvostranim sporazumima.
Propis NN 34/1996 • Sredstva za podmirenje obveza Republike Hrvatske koja proistječu iz novih dvostranih sporazuma i odredaba članka 2. stavka 4., članka 3. stavka 1. i članka 4. ovoga Zakona osiguravaju se u državnom proračunu Republike Hrvatske u razdoblju od 1996. do 2009. godine, a utvrđuju se državnim proračunom za svaku pojedinu godinu do konačnog podmirenja.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 34/1996 • Ako se za podmirivanje obveza domaćih pravnih osoba kao dužnika, jamaca ili korisnika po novim dvostranim sporazumima bude od Ministarstva financija zahtijevalo da osigura potrebna sredstva i za slučaj da ono podmiri dospjelu obvezu iz sredstava državnog proračuna, Ministarstvo financija će pravo povrata isplaćenih iznosa i u svezi s tim nastalih troškova utvrditi posebnim ugovorom ili će putem naloga ovlaštenoj organizaciji za platni promet zatražiti blokadu računa korisnika, dužnika ili jamca po izvornom ugovoru s inozemnim vjerovnikom.
Propis NN 34/1996 • Novčanom kaznom u iznosu od 30.000 do 90.000 kuna kaznit će se za prekršaj korisnik kredita i sredstava po drugim poslovima, ako ne podmiri dospjele obveze sukladno odredbama članka 5. i 6. ovoga Zakona.
Propis NN 34/1996 • Za prekršaj iz stavka 1. ovoga članka kaznit će se novčanom kaznom u iznosu od 20.000 do 40.000 kuna i odgovorna osoba korisnika.
Propis NN 34/1996 • Korisniku koji ne uplati potrebna sredstva ovlaštenoj banci, odnosno ne podmiri dospjelu obvezu sukladno članku 5. i 6. ovoga Zakona zabranit će se sklapanje novih ugovora o zaduženju u inozemstvu, a Narodna banka Hrvatske neće registrirati takve ugovore.
Propis NN 34/1996 • Ako ovlaštena banka koja je dužnik ili jamac ne podmiri dospjelu obvezu prema odredbama članka 5. i 6. ovoga Zakona, Narodna banka Hrvatske protiv te banke poduzet će mjere predviđene Zakonom o Narodnoj banci Hrvatske, uključujući zabranu sklapanja ugovora o novim zaduženjima u inozemstvu.
Propis NN 34/1996 • Ovaj Zakon stupa na snagu osmog dana od dana objave u "Narodnim novinama".
Propis NN 34/1996 • 1. Predstavnici Vlada Austrije, Belgije, Danske, Francuske, Njemačke, Italije, Japana, Kuvajta, Nizozemske, Norveške, Španjolske, Švedske, Švicarske, Ujedinjenog Kraljevstva i Sjedinjenih Američkih Država, u daljnjem tekstu "sudjelujuće zemlje vjerovnice", sastali su se u Parizu 26. siječnja, 20. i 21. ožujka 1995. godine s predstavnicima Vlade Republike Hrvatske kako bi razmotrili zahtjev za olakšanje obveze otplate vanjskog duga Hrvatske koje proizlaze iz obveza plaćanja bivše Socijalističke Federativne Republike Jugoslavije (SFRJ). Promatrači Vlada Kanade i Finske, kao i Međunarodnog monetarnog fonda, Međunarodne banke za obnovu i razvoj, Tajništva UNCTAD-a, Organizacije za ekonomsku suradnju i razvoj i Europske komisije također su bili nazočni.
Propis NN 34/1996 • 2. Delegacija Republike Hrvatske opisala je ozbiljne ekonomske i financijske teškoće s kojima se zemlja suočava i čvrstu odlučnost da se smanje ekonomska i financijska neravnoteža, te ostvare ciljevi programa kojeg podržava stand-by aranžman zaključen s Međunarodnim monetarnim fondom.
Propis NN 34/1996 • 3. Predstavnici Međunarodnog monetarnog fonda i Međunarodne banke za obnovu i razvoj opisali su ekonomsku situaciju u Hrvatskoj i glavne elemente programa strukturnog prilagođavanja što ga je usvojila Vlada Republike Hrvatske, a kojeg podržava stand-by aranžman zaključen s Međunarodnim monetarnim fondom, odobren od strane Izvršnog odbora Međunarodnog monetarnog fonda 14. listopada 1994. godine. Ovaj stand-by aranžman pokriva razdoblje koje završava 13. travnja 1996. godine i obuhvaća specifične obveze kako na ekonomskom tako i na financijskom području.
Propis NN 34/1996 • 4. Predstavnici Vlada sudjelujućih zemalja vjerovnica uočili su odlučne mjere strukturnog prilagođavanja u okviru ekonomskog i financijskog programa što ga je usvojila Vlada Republike Hrvatske i istaknuli značaj koji pridaju daljoj i cjelovitoj provedbi ovog programa, a osobito revitalizaciji proizvodnog sektora u gospodarstvu. Sudjelujuće zemlje vjerovnice smatraju da će, uzimajući u obzir ekonomsku situaciju u Republici Hrvatskoj, uspješna provedba programa kojeg podržava stand-by aranžman zaključen s Međunarodnim monetarnim fondom omogućiti Vladi Republike Hrvatske da u cjelosti otplati svoj dug prema sudjelujućim zemljama vjerovnicama, s tim da neće biti nikakvog daljeg razmatranja uvjeta nakon što budu provedeni ovdje izneseni uvjeti.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 46/08, Broj 69/07, Broj 70/05, Broj 55/01, Broj 22/95, Broj 154/08


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled