PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica 2001-10-85-1454 NN 85/2001

• Potvrdivši zakonitost rješenja Ministarstva, Upravni sud Republike Hrvatske osporavanom presudom povrijedio je podnositeljeva ustavna prava određena odredbama članka 28. i članka 54. stavka 1. Ustava. Naime, tijekom upravnosudskog postupka bila je razvidna činjenica da je podnositelj ustavne tužbe oslobođen od optužbe.


Stranica NN 85/2001

• Presudom Županijskog suda u D., broj: Kž-12/98-7 od 23. travnja 1998. godine, odbijena je kao neosnovana žalba Općinskog državnog odvjetnika u M. i potvrđena je presuda Općinskog suda u M., broj: K-87/97 od 2. prosinca 1997. godine, kojom je podnositelj ustavne tužbe oslobođen optužbe za počinjenje uvodno navedenih kaznenih djela.


Stranica NN 85/2001

• Prema ocjeni Ustavnog suda, nije ustavnopravno prihvatljivo da primjena odredbi Zakona o obrani, temeljem kojih je podnositelj razriješen djelatne vojne službe, ne ovisi o pitanju egzistiranja pravomoćnog utvrđenja podnositeljeve krivnje za djela koja su mu optužnim prijedlogom bila stavljena na teret.


Stranica NN 85/2001

• Ovakvo stajalište Ustavnog suda temeljno je na tumačenju članka 174. stavka 1. Zakona o obrani, kojom odredbom je prestanak radnog odnosa, po sili zakona, za službenika Ministarstva uvjetovan prestankom ispunjavanja posebnih, izrijekom navedenih, uvjeta.


Internet NN 85/2001
• U konkretnom slučaju, podnositelj ustavne tužbe, pravomoćno je oslobođen od optužbe da bi počinio određena kaznena djela, stoga je donošenjem rješenja kojim je razriješen službe povrijeđeno njegovo ustavno pravo koje proizlazi iz odredbe članka 28. Ustava, prema kojoj je svatko nedužan i nitko ga ne može smatrati krivim za kazneno djelo, dok mu se pravomoćnom sudskom presudom ne utvrdi krivnja. Ovaj Sud je utvrdio da je podnositelju iz istih razloga povrijeđeno i ustavno pravo na rad, zajamčeno odredbom članka 54. stavka 1. Ustava.

Propis NN 85/2001
• 6. U odnosu na, po podnositelju istaknutu, povredu članka 30. Ustava, treba reći da u predmetnoj stvari ova ustavna odredba nije mogla biti povrijeđena budući da je tom odredbom propisano da kaznena osuda za teška i osobito nečasna kaznena djela može, u skladu sa zakonom, imati za posljedicu, među ostalim, gubitak stečenih prava ako to zahtijeva zaštita pravnog poretka.

Propis NN 85/2001 • Što se tiče povrede ustavnih prava određenih člancima 35. i 63. stavkom 1. Ustava, Ustavni sud utvrdio je da podnositelju, osporavanom presudom i rješenjem koje joj je prethodilo, ta ustavna prava nisu povrijeđena. Člankom 35. Ustava svakom je čovjeku i građaninu zajamčeno štovanje i pravna zaštita njegovog osobnog i obiteljskog života, dostojanstva, ugleda i časti, a odredbom stavka 1. članka 63. Ustava određeno je da su roditelji dužni odgajati, uzdržavati i školovati djecu. Podnositelju, prestankom djelatne vojne službe, nije prestala i dužnost (ali i ustavno pravo) brinuti se o uzdržavanju i odgoju svoje djece.
Propis NN 85/2001 • 7. Člankom 70. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 99/99, dalje: Ustavni zakon) određeno je da će Ustavni sud, ako utvrdi da su ustavna prava ili slobode podnositelja ustavne tužbe povrijeđena ne samo osporenim, nego i drugim aktom donesenim u tom predmetu, odlukom ukinuti, u cijelosti ili djelomično, i taj akt.
Propis NN 85/2001 • 8. Slijedom navedenog, utvrdivši da su podnositelju, osporavanom presudom Upravnog suda Republike Hrvatske te rješenjem Ministarstva, povrijeđena ustavna prava koja proizlaze iz članaka 28. i 54. stavka 1. Ustava, u skladu s člancima 69. i 72. Ustavnog zakona, odlučeno je kao u izreci.
Propis NN 86/2001 • Na temelju članka 27. stavak 3. Zakona o financiranju jedinica lokalne samouprave i uprave (»Narodne novine, broj 59/01), ministar financija donosi
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 86/2001 • Ovim se Pravilnikom podrobnije uređuje primjena Zakona o financiranju jedinica lokalne samouprave i uprave (u nastavku teksta: Zakon) u dijelu koji se tiče poreza na automate za zabavne igre prema članku 27. Zakona.
Propis NN 86/2001 • (1) Automate za zabavu može postavljati i zabavne igre na automatima za zabavu može priređivati pravna ili fizička osoba koja se bavi priređivanjem igara na sreću, odnosno priređivanjem zabavnih igara ili ugostiteljskom djelatnosti.
Propis NN 86/2001 • (2) Automati za zabavu mogu se postaviti, odnosno zabavne se igre mogu priređivati na automatima za zabavu u posebno uređenim zabavnim klubovima, ugostiteljskim objektima, javnim objektima i drugim javnim prostorima.
Propis NN 86/2001 • (1) Postavljanje automata za zabavu, odnosno priređivanje zabavnih igara na automatu ili putem automata, odobrava područni ured Porezne uprave, izdavanjem markice sukladno članku 27. stavak 3. Zakona.
Propis NN 86/2001 • (2) Uz zahtjev za izdavanje takva odobrenja porezni obveznik mora priložiti:
Propis NN 86/2001 • 1. odobrenje za obavljanje djelatnosti priređivanja zabavnih igara,
Propis NN 86/2001 • 2. podatke o broju i vrsti automata za zabavu koje stavlja u uporabu,
Propis NN 86/2001 • 3. podatke o mjestu postavljanja svakog pojedinačnog automata za zabavu,
Propis NN 86/2001 • 4. dokaz o vlasništvu ili pravu korištenja automata za zabavu,
Propis NN 86/2001 • 5. dokaz o tehničkoj ispravnosti (certifikat) sukladan Zakonu o normizaciji za određeni tip automata za zabavu,
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 75/93, Broj 24/02, Broj 48/03, Broj 58/08, Broj 150/05, Broj 93/96


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled