PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 1995-03-21-427 NN 21/1995

• Pravilnikom o dopuštenoj visini kala, rasipa kvara i loma na proizvodima u trgovini robom na malo (u daljnjem tekstu: Pravilnik) utvrđuje se dopuštena visina kala rasipa i loma do koje pravne osobe mogu navedene rashode knjižiti kao troškove poslovanja.


Propis NN 21/1995

• Rashodi utvrđeni u visini i na način uređen ovim Pravilnikom knjiže se na temelju knjigovodstvene isprave kao troškovi poslovanja u skladu s odredbama Zakona o računovodstvu. Na vrijednost rashoda utvrđenog i knjiženog na način uređen ovim Pravilnikom pravna osoba, temeljem odredbe članka 6. stavka 2. točke 5. Zakona o porezu na promet proizvoda i usluga, ne obračunava i ne plača porez na promet proizvoda i usluga.


Propis NN 21/1995

• Pod rashodom proizvoda radi kala, rasipa kvara ili loma razumijevaju se gubici na robi koji nastaju kao posljedica prirodnih utjecaja ili kao posljedica radnji koje se neophodno poduzimaju u poslovanju proizvodima u trgovini na malo.


Propis NN 21/1995

• Posljedicama prirodnih utjecaja smatraju se gubici nastali na proizvodima zbog isušivanja, isparavanja, shupljanja, smrzavanja, topljenja i kvarenja. Posljedicama poduzimanja neophodnih radnji u prodaji proizvoda u trgovini na malo smatraju se gubici nastali na proizvodima razbijanjem, oštećenjem, rasipanjem ili mrvljenjem.


Propis NN 21/1995
• Na ime kala, rasipa,kvara i loma utvrđuje se dopušteni normativ gubitaka izražen u postocima od količine proizvoda koje su u obračunskom razdoblju prodane. Dopušteni normativ gubitaka utvrđuje se na temelju iskustva struke do iznosa od:

Propis NN 21/1995
• 27. Ulje jestivo u bačvama i drugim pakovanjima za prodaju od litre na više 1,0

Propis NN 21/1995 • 2. U bačvama i drugom većem pakiranju za prodaju od litre na više 1,0
Propis NN 21/1995 • 7. Slanina svježa, loj, svinjsko salo, maslo (topljeno) 1,0
Propis NN 21/1995 • Dopuštena visina rashoda utvrđena ovim Pravilnikom može se utvrđivati na sljedeći način: - neposredno nakon nastajanja pojedinog rashoda; - izvanrednim popisom robe u prodavaonici ili skladištu prodavaonice; - redovitim popisom robe, odnosno na drugi način utvrđen općim aktom pravne osobe,
Propis NN 21/1995 • Utvrđivanje rashoda obavlja komisija, odnosno ovlaštena osoba imenovana od organa upravljanja pravne osobe u kojoj se rashod utvrđuje. O izvršenom popisu obvezno se sastavlja zapisnik. Zapisnik, odnosno ovjereni izvod iz zapisnika, smatra se knjigovodstvenom ispravom temeljem odredbe članka 2. ovog Pravilnika.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 21/1995 • Obveze obračunavanja i plaćanja poreza na promet proizvoda oslobađa se pravna osoba i u slučaju kada je propisano da za te proizvode porez obračunava i plaća proizvođač, odnosno uvoznik. Normativom utvrđena visina rashoda u tom je slučaju rashod koji pravna osoba može knjižiti kao trošak poslovanja.
Propis NN 21/1995 • Za tumačenje odredaba ovog Pravilnika ovlašteno je Vijeće udruženja trgovine Hrvatske gospodarske komore.
Propis NN 21/1995 • Danom stupanja na snagu ovoga Pravilnika prestaje važiti Pravilnik o dopuštenoj visini kala, rasipa kvara i loma na proizvodima u trgovini robom na malo ("Narodne novine" br. 96/94).
Propis NN 21/1995 • Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmoga dana od dana objave u "Narodnim novinama".
Propis NN 21/1995 • Ustavni sud Republike Hrvatske u sastavu Jadranko Crnić, predsjednik Suda, te suci Zdravko Bartovčak dr. Nikola Filipović, Ante Jelavić Mitrović, mr. Vojislav Kučeković, Jurica Malčić, mr. Hrvoje Momčinović, Ivan Marijan Severinac i Mladen Žuvela, odlučujući o ustavnoj tužbi FERAL TRIBUNE d. o. o. iz Splita, kojeg zastupa I. P., odvjetnik iz Z., na sjednici održanoj dana 22. ožujka 1995. godine, donio je ovu
Propis NN 21/1995 • 2. Ukida se rješenje Upravnog suda Republike Hrvatske od 3. studenoga 1994. godine broj: Us-4865/94
Propis NN 21/1995 • 3. Ukida se akt nazvan mišljenje Ministarstva kulture i prosvjete Republike Hrvatske od 1. srpnja 1994. godine,
Propis NN 21/1995 • - U točki 2. izreke mišljenja određeno je da se na promet proizvoda iz točke 1. plaća porez na promet. U obrazloženju je navedeno da se tim mišljenjem nakladnik FERAL TRIBUNE d. o. o Split obvezuje na plaćanje poreza na promet proizvoda tiskovine FERAL TR
Propis NN 21/1995 • Ustavni sud Republike Hrvatske u sastavu predsjednik Jadranko Crnić, te suci Zdravko Bartovčak, dr. Velimir Belajec, dr: Nikola Filipović, Ante Jelavić Mitrović, mr. Vojislav Kučeković, mr. Hrvoje Momčinović, Ivan Marijan Severinac i Mladen Žuvela, odlučujući o prijedlogu Fadila Zejnića iz Zagreba, za pokretanje postupka za ocjenu ustavnosti odredbe članka 8. stavka 1. točka 3. Zakona o hrvatskom državljanstvu ("Narodne novine", broj 53/1991; 29/1992), na sjadnici održanoj dana 15. ožujka 1995. godine, donio je
Propis NN 21/1995 • Obrazloženje: Fadil Zejnić iz Zagreba podnio je prijedlog za ocjenu suglasnosti s Ustavom Republike Hrvatske odredbe članka 8. stavka 1. točka 3. Zakona o hrvatskom državljanstvu ("Narodne novine", broj 53/1991; 29/1992). Osporenom odredbom utvrđena je kao jedna od kumulativno zahtijevanih zakonskih pretpostavki za stjecanje hrvatskog državljanstva prirođenjem prijavljeni boravak na teritoriju Republike Hrvatske najmanje pet godina prije podnošenja zahtjeva za primitak u hrvatsko državljanstvo. Podnositelj prijedloga smatra da se tako postavljenim uvjetom zanemaruje činjenica da je Zakon o hrvatskom državljanstvu na snazi manje od pet godina pa njegova primjena dovodi do povrede ustavnih prava osoba koje stvarno, ali bez prijavljivanja, borave na teritoriju Republike Hrvatske duže od pet godina. Iz sadržaja prijedloga proizlazi da podnositelj osporenu odredbu smatra suprotnom članku 14. Ustava Republike Hrvatske.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 30/98, Broj 79/05, Broj 71/07, Broj 113/08, Broj 46/02, Broj 12/00


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled