PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis NN 32/1994

• Pravne osobe za obavljanje tehničkog pregleda serijskog vozila moraju udovoljavati tehničkim i drugim uvjetima propisanim ovim pravilnikom.


Propis NN 32/1994

• Pod tehničkim uvjetima iz stavka 1. ovog članka podrazumijeva se prilagođeni kolosijek, uređaji, oprema i mjerni instrumenti potrebni da se utvrdi:


Propis NN 32/1994

• 6. ponašanje vozila u kretanju brzinom većom za 10 % od najveće brzine za koju je vozilo proizvedeno.


Propis NN 32/1994

• Tehnički pregled serijskog vozila kod pravne osobe iz stavka 1. ovog članka mogu obavljati samo djelatnici koji imaju visoku ili višu stručnu spremu strojarskog ili elektrotehničkog smjera i radno iskustvo od najmanje tri godine na proizvodnji ili održavanju istog ili sličnog tipa vozila na kojem se obavlja tehnički pregled.


Propis NN 32/1994
• Pravna osoba dužna je djelatnicima iz prethodnog stavka izdati ovlaštenje za obavljanje tehničkog pregleda.

Propis NN 32/1994
• Pomoćne poslove prigodom tehničkog pregleda mogu obavljati i drugi djelatnici.

Propis NN 32/1994 • Stupanjem na snagu ovog Pravilnika prestaje važiti Pravilnik o tehničkom pregledu i predaji prometu prototipova željezničkih vozila ("Narodne novine" broj 1/76).
Propis NN 32/1994 • Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u "Narodnim novinama".
Propis NN 32/1994 • Na temelju članka 49. stavak 3. članka 55. stavka 2. članka 56. stavka 3. Zakona o sigurnosti u željezničkom prometu ("Narodne novine" br. 77/92), ministar pomorstva, prometa i veza donosi
Propis NN 32/1994 • Ovim Pravilnikom se određuju: - kriteriji za utvrđivanje križanja željezničke pruge i ceste koji ne mogu biti u istoj razini,
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 32/1994 • Odredbe ovog Pravilnika koje su propisane za pješačke staze odnose se na izdvojene nogostupe i izdvojene biciklističke staze ukoliko se ne osiguravaju zajedno s cestovnim prijelazom.
Propis NN 32/1994 • Križanje željezničke pruge sa Cestom ili pješačkom stazom pored slučajeva predviđenih zakonom, ne može biti u istoj razini ni u slučaju:
Propis NN 32/1994 • - kada je dopuštena brzina na pruzi veća od 160 km/sat - kada pješačka staza prelazi željezničku prugu u kolodvoru, između ulaznih skretnica.
Propis NN 32/1994 • Mjesto križanja željezničke pruge sa cestom u istoj razini određuje se ovisno od kategorije željezničke pruge, dopuštene brzine na pruzi, terenskih uvjeta i mjesnih prilika na mjestu križanja. Kolnik ceste na cestovnom prijelazu mora biti u istoj razini s gornjim rubovima tračnica u dužini od najmanje metra s obje strane pruge mjereno od osi kolosijeka, odnosno od osi krajnjeg kolosijeka kada cesta prelazi preko dva ili više kolosijeka.
Propis NN 32/1994 • Novoizgrađeni cestovni prijelaz u razini mora biti u pravilu, izveden pod kutom od 90 ali ne manjim od 60 u odnosu na željezničku prugu.
Propis NN 32/1994 • Na obje strane pruge novoizgrađena ili rekonstruirana cesta može biti u nagibu najviše 30% na dužini od najmanje 20 metara.
Propis NN 32/1994 • Iznimno od odredaba stavka 1. ovog članka. razmak između dva cestovna prijelaza može biti manji ako je zbog nepovoljnih terenskih uvjeta dužina spojne ceste veća od 4.500 metara. Razmak između dva cestovna prijelaza u ovim slučajevima ne smije biti manji od:
Propis NN 32/1994 • -1.500 metara na glavnoj magistralnoj pruzi i na pruzi na kojoj je dopuštena brzina veća od 100 km/sat
Propis NN 32/1994 • Razmak između cestovnog i pješačkog prijelaza, odnosno izmedu dva pješačka prijelaza ne smije biti manji od:
Propis NN 32/1994 • Prijelazi koji ne udovoljavaju uvjetima iz članka 5. moraju se ukinuti ili svesti na najneophodniji broj usmjeravanjem dvije ili više cesta na zajedničko mjesto križanja.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 177/04, Broj 183/04, Broj 181/03, Broj 60/92, Broj 127/00, Broj 143/08


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled