PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis NN 17/1992

• Prijedlog za donošenje zakona podnosi se predsjedniku Sabora.


Propis NN 17/1992

• Podnositelj prijedloga za donošenje zakona obvezan je obavijestiti predsjednika Sabora tko će u tijelima Sabora davati obavještenja i objašnjenja, odnosno potrebna obrazloženja o podnesenom prijedlogu za donošenje zakona.


Propis NN 17/1992

• Predsjednik Sabora upućuje primljeni prijedlog za donošenje zakona predsjednicima nadležnih vijeća Sabora i nadležnih radnih tijela Sabora, te predsjednika Vlade u slučajevima kad Vlada nije predlagatelj.


Propis NN 17/1992

• Rasprava o prijedlogu za donošenje zakona mora se provesti u roku od šest mjeseci od dana njegova podnošenja predsjedniku Sabora.


Propis NN 17/1992
• Predsjednik Sabora obvezan je uvrstiti u prijedlog dnevnog reda prijedlog za donošenje zakona iz stavka 1. ovoga članka u roku koji osigurava provođenje rasprave u navedenom roku, pod uvjetom da zastupnici prilikom utvrđivanja dnevnog reda prihvate prijedlog za donošenje toga zakona.

Propis NN 17/1992
• U roku od šest mjeseci od dana prihvaćanja prijedloga za donošenje zakona predlagatelj je obvezan podnijeti prijedlog zakona.

Propis NN 17/1992 • Ako predlagatelj zakona ne podnese prijedlog zakona u roku iz stavka 2. ovoga članka obvezan je o razlozima za to obavijestiti Sabor, a ako to ne učini smatrat će se da je postupak donošenja zakona obustavljen.
Propis NN 17/1992 • Prije rasprave prijedloga za donošenje zakona na sjednici Sabora, prijedlog razmatraju nadležna radna tijela u čiji djelokrug ulaze pitanja koja se zakonom uređuju.
Propis NN 17/1992 • Radna tijela izjašnjavaju se o svim elementima prijedloga za donošenje zakona, a Zakonodavno-pravna komisija Sabora posebno i o ustavnim osnovama za donošenje zakona .
Propis NN 17/1992 • Ako su u prijedlogu za donošenje zakona obuhvaćena pojedina pitanja koja su u djelokrugu drugih radnih tijela, prijedlog u pogledu tih pitanja mogu razmotriti i ova radna tijela.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 17/1992 • Radna tijela koja su, pored matičnog, razmatrala prijedlog za donošenje zakona dostavljaju svoja mišljenja, primjedbe i prijedloge matičonm radnom tijelu.
Propis NN 17/1992 • Kad razmotri prijedlog za donošenje zakona matičon radno tijelo podnosi svoje izvješće Saboru s mišljenjem. primjedbama i prijedlozima iznesenim u toku njegovog razmatranja
Propis NN 17/1992 • Matično radno tijelo dužno je razmotriti mišljenja, primjedbe i prijedloge koje su mu dostavila druga radna tijela koja su prijedlog razmatrala. U izvješću koji podnosi Saboru matičon radno tijelo izražava i svoje stajalište o mišljenjima, primjedbama i prijedlozima tih radnih tijela.
Propis NN 17/1992 • Izvješća radnih tijela upućuju se predsjedniku Sabora, koji ih dostavlja podnositeljima prijedloga za donošenje zakona i zastupnlcima.
Propis NN 17/1992 • Radno tijelo, kad razmotri prijedlog za donošenje zakona, određuje izvjestitelja koji će na sjednici Sabora izlagati stajališta, mišljenja i primjedbe i obrazlagati prijedloge odnosnog tijela, odnosno u ime toga tijela izjašnjavati se o prijedlozima drugih ukoliko su bili razmotreni na sjednici radnog tijela.
Propis NN 17/1992 • Prijedlog za donošenje zakona treba biti dostavljen zastupnicima najmanje 15 dana prije dana održavanja sjednice Sabora na kojoj će se razmatrati, a izvješća matićnih, odnosno drugih radnih tijela i Zakonodavno-pravne komisije o prijedlogu za donošenje zakona trebaju biti otpremljena zastupnioima najkasnije 10 dana prije dana održavanja sjednice.
Propis NN 17/1992 • Podnositelj prijedloga za donošenje zakona odnosno njegov određeni predstavnik može na početku rasprave dati i usmeno obrazloženje prijedloga. On ima pravo sudjelovati u raspravi. davati objašnjenja, iznositi svoja mišljenja i izjašnjavati se o iznesenim mišljenjima, primjedbama i prijedlozima.
Propis NN 17/1992 • Predstavnik Vlade može sudjelovati u raspravi i ako prijedlog nije podnijela Vlada.
Propis NN 17/1992 • Na sjednici Sabora obavlja se o prijedlogu za donošenje zakona, u pravilu, odvojeno, opća rasprava o pojedinostima.
Propis NN 17/1992 • Opća rasprava o prijedlogu za donošenje zakona obavlja se na način da zastupnici iznose svoja mišljenja o tome da li je potrebno donijeti zakon, o osnovnim pitnjima koje treba urediti zakonom, o ustavnom ovlaštenju da se predloženi odnosi urede zakonom i o opšemu i načinu zakonskog uređivanja tih odnosa.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 21/90, Broj 31/05, Broj 155/05, Broj 6/06, Broj 189/04, Broj 10/91


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled