PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 2000-09-95-1882 NN 95/2000

• Prijevoznik koji je izvršio zlouporabu iz točke 2. ili 6. stavka 1. ovoga članka gubi pravo na dobivanje CEMT dopusnice za sljedeću godinu.


Propis NN 95/2000

• Mjere propisane u članku 15. ovoga Pravilnika izriče ministar pomorstva, prometa i veza.


Propis NN 95/2000

• Stupanjem na snagu ovoga Pravilnika, prestaje važiti Pravilnik o mjerilima i načinu raspodjele dopusnica za međunarodni slobodni prijevoz tereta (»Narodne novine«, br. 159/98).


Propis NN 95/2000

• Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«.


Propis NN 95/2000
• Ustavni sud Republike Hrvatske u sastavu Smiljko Sokol, predsjednik Suda te suci Velimir Belajec, Marijan Hranjski, Petar Klarić, Ivan Matija, Ivan Mrkonjić, Jasna Omejec, Emilija Rajić, Vice Vukojević i Milan Vuković, odlučujući o prijedlogu Trgovačkog

Propis NN 95/2000
• 1. Trgovačko društvo »Z.«, d.o.o., Z., kojeg zastupa E.Z., odvjetnik iz Z. (nastavno: podnositelj) podnijelo je prijedlog radi naknade štete nastale primjenom pojedinačnog akta utemeljenog na neustavnom propisu.

Propis NN 95/2000 • Podnositelj navodi da u razdoblju od osam mjeseci nije mogao obavljati poslove s vrijednosnim papirima i da trpi posljedice koje se ne mogu ukloniti ukidanjem akta donijetog temeljem neustavnog propisa.
Propis NN 95/2000 • Uz prijedlog podnositelj je priložio i obračun izgubljene dobiti i provizije, te utvrđene vrijednosti društva na dan 31. prosinca 1998., kojeg je izradila »R.« d.o.o. za reviziju. Iz navedenog obračuna proizlazi da izgubljena dobit za podnositelja u razdoblju od 1. svibnja 1999. do 31. prosinca 1999. iznosi 364.081,74 kn; gubitak u poslovanju podnositelja u istom razdoblju iznosi 345.466,80 kn; izgubljena provizija na osnovi prihoda kupnje dionica za DOM-fond United bank of Switzerland iznosi 526.500,00 kn, a vrijednost društva na dan 31. prosinca 1998. 570.132,20 kn.
Propis NN 95/2000 • Podnositelj u prijedlogu iznosi da se vrijednost trgovačkih društava obračunava na način da se knjigovodstvena vrijednost pomnoži s postotkom dobiti tekuće godine, koji se dobije kada se vrijednost društva i ostvarena dobit usporede. Polazeći s navedenog stajališta, podnositelj deseterostruko uvećava vrijednost društva na dan 31. prosinca 1998. i potražuje s osnova vrijednosti društva iznos od 5.700.132,20 kn.
Propis NN 95/2000 • Predlaže da Sud donese odluku kojom obvezuje Republiku Hrvatsku da podnositelju isplati iznos od 6.936.180,74 kn sa zakonskom zateznom kamatom od 1. veljače 2000. pa do isplate, sve u roku od 15 dana pod prijetnjom ovrhe.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 95/2000 • 2. Odredbom čl. 56. st. 6. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 99/99 – nastavno: Ustavni zakon) propisano je da će Ustavni sud odluku donijeti na prijedlog osobe koja za to ima pravni interes, s tim što se prijedlog podnosi u roku od 30 dana po pravomoćnom okončanju postupka za izmjenu pojedinačnog akta.
Propis NN 95/2000 • U konkretnom slučaju pravni interes podnositelja proizlazi iz okolnosti što je za osobu podnositelja donijet pojedinačni akt temeljem odredbi podzakonskog propisa za koje je Ustavni sud utvrdio da nisu u suglasju s Ustavom i zakonom.
Propis NN 95/2000 • Rješenje kojim se ukida rješenje Komisije za vrijednosne papire Republike Hrvatske klasa: UP/I-041-02/99-01/02, ur. broj: 567-04-99-4 od 6. travnja 1999. objavljeno je u »Narodnim novinama«, broj 145 od 27. prosinca 1999. Podnositelj je Ustavnom sudu podnio prijedlog 26. siječnja 2000., dakle u okviru roka od 30 dana, propisanog odredbom čl. 56. st. 6. Ustavnog zakona.
Propis NN 95/2000 • 3. Prema odredbi čl. 56. st. 5. Ustavnog zakona, ako se utvrdi da se izmjenom pojedinačnog akta ne mogu otkloniti posljedice nastale primjenom propisa koji je neustavan, odnosno nezakonit, Ustavni sud može odrediti da se te posljedice otklone povratom u prijašnje stanje, naknadom štete ili na drugi način.
Propis NN 95/2000 • Razmatranjem spisa predmeta Ustavni sud je utvrdio da je rješenjem Komisije za vrijednosne papire klasa: UP/I-041-02/99-01/02, ur. broj: 567-04-99-4 od 6. travnja 1999. podnositelju trajno oduzeta dozvola za obavljanje poslova vrijednosnim papirima iz članka 26. Zakona o izdavanju i prometu vrijednosnim papirima (»Narodne novine«, broj 107/95 i 142/98). Navedeno rješenje donijelo je tijelo ovlašteno temeljem odredbi čl. 12. st. 1. Pravilnika o uvjetima i postupku izdavanja dozvola društvu za poslovanje vrijednosnim papirima i ovlaštenom posredniku za obavljanje poslova trgovine vrijednosnim papirima (»Narodne novine«, broj 56/97 – nastavno: Pravilnik). Protiv tog rješenja podnositelj je pokrenuo upravni spor. Istodobno je podnositelj podnio prijedlog Ustavnom sudu za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti s Ustavom i zakonom odredbi čl. 12. st. 1., 2. i 3. Pravilnika.
Propis NN 95/2000 • Odlukom broj: U-II-464/1999 od 13. listopada 1999. (»Narodne novine«, broj 119/99) Ustavni sud je pokrenuo postupak i ukinuo odredbe čl. 12. st. 1., 2. i 3. Pravilnika. U provedenom postupku Sud je utvrdio da te odredbe propisuju ovlasti Komisije različito od ovlasti koje su propisane Zakonom o izdavanju i prometu vrijednosnim papirima i da su na taj način u nesuglasju s odredbama čl. 38. st. 2. tog Zakona, a time i s načelom ustavnosti i zakonitosti sadržanim u odredbi čl. 5. Ustava Republike Hrvatske.
Propis NN 95/2000 • 4. Nakon što je Sud ukinuo osporene odredbe Pravilnika, podnositelj je podnio prijedlog za obnovu postupka povodom kojeg je rješenjem klasa: UP/I-041-02/99-01/02, ur. broj: 567-04-99-27 od 15. prosinca 1999. ukinuto rješenje kojim je podnositelju trajno oduzeta dozvola za obavljanje poslova s vrijednosnim papirima. U ovom prijedlogu, podnositelj detaljno obrazlaže posljedice nastale primjenom propisa koji je neustavan, odnosno nezakonit. Podnositelj smatra da trpi posljedice koje se očituju u obliku izgubljene dobiti; ostvarenog gubitka; izgubljene provizije i gubitku vrijednosti društva. Smatra da se navedene posljedice mogu otkloniti naknadom štete.
Propis NN 95/2000 • 5. Odredbom čl. 4. Ustava Republike Hrvatske, državna je vlast ustrojena na načelu diobe vlasti na zakonodavnu, izvršnu i sudbenu. Prema odredbi čl. 115. Ustava sudbenu vlast obavljaju sudovi, a sudbena je vlast samostalna i neovisna.
Propis NN 95/2000 • Imajući u vidu navedene odredbe Ustava, kao i djelokrug i nadležnost Ustavnog suda kako je utvrđena odredbom čl. 125. Ustava Republike Hrvatske i odredbom čl. 56. st. 5. Ustavnog zakona, odlučivanje o osnovanosti i visini zahtjeva za naknadu štete, nije u nadležnosti Ustavnog suda.
Propis NN 95/2000 • Naime, Ustavni sud nije sud pune jurisdikcije, te se donošenje odluke Suda u smislu odredbe čl. 56. st. 5. Ustavnog zakona, osnovano može predlagati samo u slučajevima kada zakonom nije predviđena druga pravna zaštita, odnosno kada nema drugog pravnog puta.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 8/06, Broj 64/07, Broj 43/06, Broj 7/05, Broj 24/01, Broj 70/08


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled