PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 18/1999 • Rješenjem, kojeg je u drugom stupnju donosio direktor Republičkog fonda, a kojim se osiguraniku odobrava zahtjev za liječenje u inozemstvu, utvrđivala se zemlja, mjesto, zdravstvena ustanova u koju se osiguranik upućuje na liječenje, dužina trajanja liječenja, da li je osiguran pratilac, iznos dnevnice, način prijevoza, način plaćanja troškova liječenja, obvezu osiguranika odnosno pratioca u podnošenju pismenog izvještaja s dokumentacijom o izvršenom liječenju u roku 15 dana po završenom liječenju, dok su se u rješenju kojim se zahtjev odbijao navodili razlozi odbijanja zahtjeva uz naznaku mjera zdravstvene zaštite i organizacije zdravstva u koju se osiguranik upućuje na daljnje liječenje (članak 24. stavak 2.).
NN 18/1999 • Odredbom članka 26. Pravilnika bilo je propisano da u slučaju kada je zdravstveno stanje osiguranika takvo da postoji neposredna opasnost po njegov život, direktor Republičkog fonda ili osoba koju on ovlasti iznimno može donijeti rješenje o upućivanju osiguranika na liječenje u inozemstvo po hitnom postupku, a na prijedlog organizacije zdravstva u kojoj je osiguranik na liječenju (stavak 1.).
NN 18/1999 • Ako je osiguranik zdravstvenu zaštitu ostvario u inozemstvu prije nego mu je rješenjem priznato to pravo, imao je pravo na naknadu stvarnih troškova u tadašnjoj dinarskoj protuvrijednosti po službenom tečaju važećem na dan isplate, ako se u postupku pokrenutom na njegov zahtjev utvrdilo pravo na to liječenje (stavak 2.). Ako se u postupku pokrenutom na zahtjev osiguranika utvrdilo da nema pravo na ostvareno liječenje u inozemstvu, osiguraniku su se naknađivali troškovi tog liječenja u tadašnjoj dinarskoj vrijednosti iznosa tih troškova koliko bi oni iznosili da je zdravstvena zaštita ostvarena na području Republičkog fonda (stavak 3.).
NN 18/1999 • Iz ustavne tužbe, osporenih odluka te isprava spisa kako upravnih tijela tako i Upravnog suda Republike Hrvatske proizlazi da je podnositeljica zahtjev za odobrenje liječenja i izvođenje operativnog zahvata u H. (Nj.), Hrvatskom zavodu za zdravstveno osiguranje tada (Republički fond zdravstvenog osiguranja i zdravstva Hrvatske - Stručna služba ispostava S.) podnijela 26. travnja 1993. godine, a na temelju preporuke liječnika specijalista KBC S. - dr. S. D. i KBC Z. - prof. dr. sc. I. J. Iz preporuke KBC - S. koju je osobno potpisao dr. S. D. stoji, cit.: "Obzirom da se radi o tumoru koji zahvaća produženu moždinu operacijski zahvat je vrlo riskantan i ne može se izvršiti u našoj ustanovi. Zbog toga se bolesnicu treba uputiti u H. kod dr. S. koji je svjetski priznat neurokirurg za operaciju u tom području."
NN 18/1999 • U toj preporuci nije predlagan postupak hitnog upućivanja podnositeljice na liječenje u inozemstvo s obzirom na njeno zdravstveno stanje (postojanje neposredne opasnosti po njen život).
NN 18/1999 • Iz navedenog proizlazi da je podnositeljica ustavne tužbe poduzela liječenje u inozemstvu mimo propisanog redovnog postupka upućivanja na liječenje u inozemstvo.
NN 18/1999 • Naime, podnositeljica za odlazak na liječenje u inozemstvo na teret sredstava Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje nije imala potrebno odobrenje, a preporuka dr. S. D. od 22. travnja 1994. godine nije sadržavala sve potrebno da bi se moglo donijeti rješenje o upućivanju na liječenje u inozemstvo po skraćenom postupku, hitnom postupku.
NN 18/1999 • Nadležna upravna tijela su odbila njen zahtjev za naknadom troškova liječenja u iznosu od 59.513,67 DEM, budući da je iz nalaza, mišljenja i ocjene liječničkog povjerenstva Direkcije zavoda od 4. prosinca 1996. godine proizašlo da je mogućnost uspješnog liječenja podnositeljice bila jednaka u KBC-u Z., kao i u Klinici u Nj. što dokazuje rezultat prethodnih operacija i to one izvedene na podnositeljici u Republici Hrvatskoj 1991. godine kao i one učinjene u Nj. 1993. godine.
NN 18/1999 • Upravni sud Republike Hrvatske je potvrdio zakonitost rješenja upravnih tijela, zauzevši stajalište da iz dokumentacije koja prileži spisu nije bilo osnove za upućivanje podnositeljice na liječenje u inozemstvo, slijedom čega nema mjesta niti nadoknadi troškova zdravstvene zaštite u cijelosti.
NN 18/1999 • Kad Ustavni sud, postupajući na temelju odredbi članka 28. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske, pruža zaštitu ustavnih prava, tada on eventualno postojanje povrede ustavnih prava, u pravilu, cijeni na podlozi činjenica koje su utvrđene u pravomoćno okončanom postupku. Iznimno, u slučaju kada bi postojala osnovana sumnja kako je zbog pogrešno ili nepotpuno utvrđenog činjeničnog stanja došlo do povrede ustavnih prava, Ustavni sud bi bio ovlašten utvrđivati i odlučne činjenice i zatim postupiti u skladu s odredbama Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske. U konkretnom slučaju, međutim, analizom predmeta, Ustavni sud je došao do zaključka kako ne postoji osnovana sumnja da je Upravni sud Republike Hrvatske, a u svezi s utvrđenim činjeničnim stanjem, navedenom presudom i rješenjem povrijedio podnositeljici navedena ustavna prava i vrednote.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 18/1999 • Stoga je suglasno članku 61. Poslovnika Ustavnog suda Republike Hrvatske ("Narodne novine", broj 29/94), odlučeno kao u izreci.
NN 18/1999 • Objava ove odluke temelji se na članku 20. stavku 1. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske ("Narodne novine", broj 13/91).
NN 19/1999 • O PROGLAŠENJU ZAKONA O NAČINU ODRE?IVANJA ZASTUPLJENOSTI UDRUGA SINDIKATA VIŠE RAZINE U TRIPARTITNIM TIJELIMA NA NACIONALNOJ RAZINI
NN 19/1999 • Proglašavam Zakon o načinu određivanja zastupljenosti udruga sindikata više razine u tripartitnim tijelima na nacionalnoj razini, koji je donio Zastupnički dom Hrvatskoga državnog sabora na sjednici 5. veljače 1999.
NN 19/1999 • O NAČINU ODRE?IVANJA ZASTUPLJENOSTI UDRUGA SINDIKATA VIŠE RAZINE U TRIPARTITNIM TIJELIMA NA NACIONALNOJ RAZINI
NN 19/1999 • Ovim se Zakonom uređuje postupak određivanja zastupljenosti udruga sindikata više razine (u daljnjem tekstu: udruge) u tijelima na nacionalnoj razini u kojima su preko svojih predstavnika zastupljeni Vlada Republike Hrvatske, sindikati i poslodavci (u daljnjem tekstu: tripartitna tijela na nacionalnoj razini).
NN 19/1999 • Ako se tripartitna tijela na nacionalnoj razini osnivaju sporazumom broj mjesta koja pripadaju sindikatima u tim tijelima ne može biti manji od broja udruga utvrđenih rješenjem nadležnog ministra iz članka 9. ovoga Zakona.
NN 19/1999 • U tripartitnim tijelima na nacionalnoj razini može biti zastupljena udruga koja kumulativno ispunjava sljedeće uvjete:
NN 19/1999 • 1. da je upisana u Registru udruga koji se vodi u Ministarstvu rada i socijalne skrbi u Knjigu udruga više razine,
NN 19/1999 • 2. ima najmanje 15000 članova koji plaćaju članarinu udruženim sindikatima,
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 46/09, Broj 105/01,
Broj 43/09, Broj 54/03,
Broj 79/99, Broj 136/03
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE