PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica 2001-04-30-542 NN 30/2001

• Smanjenje brzina i poštivanje najviših dopuštenih brzina kretanja


Stranica NN 30/2001

• Radi se o prioritetnoj strateškoj aktivnosti kontinuiranog karaktera, obzirom da su visoke brzine trajan i najčešći uzrok stradanja u prometu. Za postizanje poštivanja dopuštenih brzina provodit će se stalan preventivno-represivni rad.


Stranica NN 30/2001

• Prvotno se ova strateška aktivnost odnosila samo na zaštitu pješaka, međutim, postoji opravdana potreba da se aktivnosti prošire i usmjere na sve najugroženije skupine sudionika u prometu.


Stranica NN 30/2001

• Dvije skupine pješaka uvijek će biti predmetom posebne skrbi u prometu, a to su djeca i starije osobe. Preventivno djelovanje, edukacija nastavnika i odgojitelja predškolske i školske djece, te promicanje ispravnog ponašanja u prometu provodit će se kontinuirano, obzirom na stalno obnavljanje ovih skupina novim »članovima«. No, pristup rješavanju problema pješaka proširit će se i na tehničke mjere za osiguranje prometnih površina za njihovo sigurno kretanje.


Internet NN 30/2001
• Kada se radi o biciklistima, treba postići bolju tehničku opremljenost i ispravnost vozila, a samim time povećati i njihovu uočljivost u prometu te se također zauzimati za tehničke mjere i osiguranje posebnih površina za njihovo kretanje.

Propis NN 30/2001
• Kod motoriziranih sudionika u prometu na dva kotača potrebno je u prvom redu poboljšati njihovu pasivnu sigurnost redovnom uporabom kaciga te uskladiti polaganje vozačkog ispita za A kategoriju sa europskim preporukama.

Propis NN 30/2001 • Prometne površine treba prilagoditi kretanju osoba s tjelesnim invaliditetom, te obaviti edukaciju navedene skupine kao i cijelog društva i općenito povećati skrb o toj skupini sudionika u prometu.
Propis NN 30/2001 • Obrazovanje predškolske i školske djece, mladih i odraslih vozača i građana u prometu
Propis NN 30/2001 • Ova strateška aktivnost odnosi se na obrazovanje predškolske i školske djece u cilju kontinuiranog stjecanja prometnog znanja i prometne kulture, obrazovanja mladih vozača u prihvaćanju osnovnih načela pravilnog ponašanja u prometu i stjecanju prometne kulture. Kako bi poboljšali opće stanje sigurnosti cestovnog prometa te prihvaćanja načela prometne kulture, kontinuirano će se provoditi prometni odgoj svih kategorija građana.
Propis NN 30/2001 • Dosadašnji pristup zadržati, obzirom da se radi o klasičnom pristupu, a sastoji se od identifikacije opasnih mjesta, dijagnoze problema i odabira najbolje protumjere. Iako su se do sada uglavnom obavljali tehnički zahvati zbog nedostataka same ceste, dodatno treba utjecati na ponašanje vozača na određenim lokacijama putem suvremenih zahvata i promjenom vozačke okoline.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 30/2001 • Kao prioritet djelovanja nameće se potreba za uvođenjem GIS-a (geografskog informacijskog sustava), koji je neophodan za kvalitetnu identifikaciju opasnih mjesta na cestama.
Propis NN 30/2001 • Prvi korak je revizija postojeće stacioniranosti državnih cesta, otklanjanje nedostataka i postizanje jednoznačnosti i jednoobraznosti stacionaža.
Propis NN 30/2001 • Drugi korak je uvođenje GIS-a, osnivanje male skupine vrhunskih stručnjaka u državi koja bi bila odgovorna za odabir najpovoljnijeg ponuđača i opremanje policije za ovaj moderan i efikasan način vođenja podataka.
Propis NN 30/2001 • Nastaviti već započete aktivnosti u cilju podizanja kvalitete redovnih tehničkih pregleda, preventivno-represivne akcije u kontroli prometa prema vlasnicima neregistriranih i neosiguranih vozila, te uspostaviti sustav automatskog pozivanja vlasnika koji nisu produžili registraciju vozila. Ispravnim i stručnim korištenjem modernizirane opreme u stanicama za tehničke preglede vozila osigurati veći stupanj tehničke ispravnosti vozila.
Propis NN 30/2001 • Osim toga, treba naglasiti ekološki pristup te provoditi akcije mjerenja količine ispušnih plinova kod motornih vozila u cilju zaštite zdravlja ljudi i očuvanja okoliša.
Propis NN 30/2001 • Na kraju, razmotriti pokretanje postupka izmjena i dopuna Zakona o prijevozu opasnih tvari u smislu donošenja odrednica da opasne tvari koje ulaze, odnosno su u tranzitu kroz RH moraju biti najavljene, da se propiše obveza policijske pratnje cijelom dionicom, te da se obveže uvoznik-špediter da mora najaviti dolazak i vrstu opasne tvari.
Propis NN 30/2001 • Praćenje održavanja, modernizacije i gradnje javnih cesta
Propis NN 30/2001 • Ova strateška aktivnost provodit će se u cilju praćenja i analize stanja cesta i cestovnih površina i potrebe za modernizacijom, odnosno uklanjanjem uočenih nedostataka radi podizanja sigurnosti cestovnog prometa. Ujedno, u procesu planiranja i izgradnje cesta, utvrđivat će se eventualni nedostaci kako u projektnoj dokumentaciji, tako i pri izgradnji cesta.
Propis NN 30/2001 • Radi kvalitetnije analize i statističkog praćenja, postojeće informacijske sustave raznih subjekata koji brinu o sigurnosti na našim cestama unaprijediti i nadograditi, a potom umrežiti. Na taj način dobio bi se jedinstveni sustav praćenja događaja u prometu, koji bi bio sukladan takvim sustavima u zemljama EU.
Propis NN 30/2001 • – Aktivnosti vezane uz mlade vozače, poboljšati obuku vozača do izmjene zakonske regulative u smislu uvođenja privremene vozačke dozvole i još nekih ograničenja za nove vozače.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 71/07, Broj 91/96, Broj 15/04, Broj 128/99, Broj 65/09, Broj 86/05


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled