PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis NN 86/1992

• Srednje škole u kojima se ostvaruju oblici integracije iz članka 2. ovoga pravilnika određuju se planom mreže srednjeg školstva.


Propis NN 86/1992

• Posebna mjerila prostora i opreme za obrazovanje učenika s teškoćama u razvoju u srednjoj školi utvrđuju se provedbenim propisom iz članka 33. stavka 1. alineje 3. Zakona.


Propis NN 86/1992

• Potpuna integracija iz članka 2. ovoga pravilnika ostvaruje se uključivanjem učenika s teškoćama u razvoju u redoviti razredni odjel srednje škole po redovitom ili prilagođenom programu uz primjenu individualiziranih postupaka i posebnu dodatnu pomoć defektologa stručnog suradnika, odnosno uz organizirani produženi stručni postupak.


Propis NN 86/1992

• U redoviti razredni odjel iz stavka 1. ovoga članka mogu se uključiti do tri učenika s teškoćama u razvoju, a takav odjel ne može imati sveukupno više od 30 učenika.


Propis NN 86/1992
• Djelomična integracija iz članka 2. ovoga pravilnika ostvaruje se u srednjoj školi u posebnom razrednom odjelu ili obrazovnoj grupi po prilagođenom ili posebnom planu i programu uz dodatnu pomoć defektologa stručnog suradnika, odnosno uz organizirani produženi stručni postupak.

Propis NN 86/1992
• U posebnom razrednom odjelu ili obrazovnoj grupi iz stavka 1. ovoga članka može biti od 6 do 15 učenika.

Propis NN 86/1992 • Prilagođeni program iz članka 4. stavka 1. i članka 5. stavka 1. ovoga pravilnika je program primjeren osnovnim obilježjima teškoće u učenika, a u pravilu pretpostavlja izbor nastavnih sadržaja upotpunjenih posebnim metodama, sredstvima i pomagalima.
Propis NN 86/1992 • Posebni plan i program iz članka 5. stavka 1. ovoga pravilnika posebno je struktuiran ovisno o vrsti i stupnju teškoća u razvoju.
Propis NN 86/1992 • Posebna dodatna pomoć iz članka 4. stavka 1. i članka 5. stavka 1. ovoga pravilnika ostvaruje se trajnim ili povremenim uključivanjem u odgovarajuće programe rehabilitacije koji su u funkciji odgoja i obrazovanja.
Propis NN 86/1992 • Programi rehabilitacije iz stavka 3. ovoga članka mogu se ostvarivati u srednjoj školi ili u posebnim ustanovama i sastavni su dio redovitog, prilagođenog i posebnog programa.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 86/1992 • Redovite, prilagođene i posebne programe ostvaruju nastavnici i defektolozi stručni suradnici, odnosno defektolozi odgovarajuće specijalnosti.
Propis NN 86/1992 • Programe iz stavka 4. i 5. ovoga članka donosi Ministarstvo kulture i prosvjete (u daljnjem tekstu: Ministarstvo).
Propis NN 86/1992 • Produženi stručni postupak iz članka 4. stavka 1. i članka 5. stavka 1. ovoga pravilnika ostvaruju defektolozi odgovarajuće specijalnosti u posebnim obrazovnim grupama nakon redovite nastave.
Propis NN 86/1992 • U produženom stručnom postupku može biti od 6 do 15 učenika.
Propis NN 86/1992 • Program produženog stručnog postupka sastavni je dio redovitog, prilagođenog i posebnog programa.
Propis NN 86/1992 • Za učenike koji zbog motoričkih poremećaja ili kroničnih bolesti ne mogu pohađati školu, odgojno-obrazovni rad u kući ili zdravstvenoj ustanovi organizira škola putem stručne pomoći koju učeniku pružaju nastavnici i stručni suradnik škole.
Propis NN 86/1992 • II. OBRAZOVANJE UČENIKA S VEČIM TEŠKOĆAMA U RAZVOJU U POSEBNIM STANOVAMA
Propis NN 86/1992 • Za učenike s većim teškoćama u razvoju obrazovanje i osposobljavanje ostvaruje se u posebnim ustanovama prosvjete, zdravstva, socijalne skrbi i pravosuđa.
Propis NN 86/1992 • - laka mentalna retardacija s utjecajnim teškoćama u razvoju;
Propis NN 86/1992 • Utjecajne teškoće iz stavka 2. ovoga članka su teškoće koje bitno smanjuju sposobnost za svladavanje odgojno-obrazovnog programa i programa osposobljavanja u srednjoj školi.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 136/04, Broj 82/09, Broj 100/07, Broj 30/08, Broj 91/92, Broj 132/98


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled