PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 1998-01-1-12 NN 1/1998

• Što se tiče povrede podnositeljevih ustavnih prava u odgovoru se navodi da se je na sjednici o podnositelju ustavne tužbe raspravljalo kao o svakom prijavljenom kandidatu - abecednim redom - nakon čega se je pristupilo glasovanju prilikom kojeg podnositelj nije dobio potrebnu većinu glasova.


Propis NN 1/1998

• Dalje se ističe da Državno sudbeno vijeće ne donosi odluke rukovodeći se samo datim usmenim i pismenim mišljenjem predsjednika suda odnosno predsjednika neposredno višeg suda, a ne obvezuje ga ni mišljenje pojedinog člana Državnog sudbenog vijeća o kandidatu, nego se članovi slobodno opredjeljuju za koga će glasovati sukladno s vlastitom savješću i osobnim uvjerenjem.


Propis NN 1/1998

• Ističe se da se ne može isključiti pravo pojedinim članovima Državnog sudbenog vijeća da daju i negativno mišljenje o pojedinom kandidatu, te da je motive zbog kojih članovi Vijeća nisu dali svoj glas u korist podnositelja ustavne tužbe nemoguće utvrditi.


Propis NN 1/1998

• Zaključno se predlaže da Sud ustavnu tužbu odbaci kao nedopuštenu, odnosno da je odbije kao neosnovanu.


Propis NN 1/1998
• Tijekom postupka, pred ustavne tužbe i odgovora na nju, razmotrena su pismena i usmena mišljenja predsjednika sudova koji su sudjelovali u postupku imenovanja, kao i zapisnik XXV. sjednice Državnog sudbenog vijeća, održane 19. travnja 1996. godine.

Propis NN 1/1998
• Prema članku 28. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske ("Narodne novine", broj 13/1991, dalje: Ustavni zakon) svatko može podnijeti Ustavnom sudu ustavnu tužbu ako smatra da su mu odlukom sudbene vlasti, upravne vlasti ili drugih tijela koja imaju javne ovlasti, povrijeđena Ustavom utvrđena sloboda i prava čovjeka i građanina.

Propis NN 1/1998 • S tim u svezi Ustavni sud najprije je razmotrio prigovor Državnog sudbenog vijeća o nenadležnosti Ustavnog suda Republike Hrvatske za postupanje u povodu ove ustavne tužbe.
Propis NN 1/1998 • Ustavni sud ponovno ističe stajalište, izraženo u ranijim odlukama (primjerice u odluci U-III-188/1995, objavljenoj u "Narodnim novinama", broj 22/1995 i drugima), koje su - prema odredbi članka 25. navedenog Ustavnog zakona - obvezatne i izvršne, da je osporena odluka Državnog sudbenog vijeća konačni pojedinačni akt tijela koje spada u oblast sudbene vlasti, a kojom se rješava o pravima i interesima kandidata koji su sudjelovali u natječajnom postupku, te da protiv toga akta nije dopušten drugi pravni put.
Propis NN 1/1998 • Ovo se odnosi i na dio odluke Državnog sudbenog vijeća koji se tiče podnositelja ustavne tužbe - bez obzira na to što njegovo ime u Odluci o imenovanju nije navedeno - jer upravo tim (prešućenim, konkludentnim) dijelom odluke nije uvažena njegova prijava na natječaj, a na način kojim su povrijeđena njegova ustavna prava.
Propis NN 1/1998 • Stoga je Ustavni sud Republike Hrvatske nadležan odlučivati o predmetnoj ustavnoj tužbi.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 1/1998 • Uvidom u predmet Sud je utvrdio da su pismena i usmena mišljenja predsjednika Vrhovnog suda Republike Hrvatske i predsjednika Županijskog suda u S. o podnositelju ustavne tužbe bila pozitivna, no odmah na početku rasprave o kandidatu jedan član Državnog sudbenog vijeća ustvrdio je da se je podnositelj ustavne tužbe "kompromitirao u političkim procesima i to jako. Navodno je bio osoba zadužena za dizanje političkih optužnica."
Propis NN 1/1998 • Kao što se je već izrazio o temelju za prosudbu o radu suca u svezi s pismenim mišljenjima u pojedinim kandidatima ovaj Sud drži i u svezi s raspravom o kandidatima na sjednici Državnog sudbenog vijeća, prije glasovanja o njihovu imenovanju, da se i ta rasprava treba odnositi na suštinske kvalitete svakog kandidata (kao što su njegova stručnost, uspješnost u radu i rezultati rada, a po potrebi i druga osobna svojstva, primjerice posebne odlike, objavljeni znanstveni i stručni radovi) jer se samo takvom raspravom može osigurati objektivno i argumentirano odlučivanje na sjednici Vijeća.
Propis NN 1/1998 • Rasprava o podnositelju ustavne tužbe nije imala takav sadržaj, a nije smjela imati sadržaj kakav je imala, to jest bila je to posve neargumentirana rasprava o navodnoj kompromitiranosti podnositelja u političkim procesima, pa je osnovano zaključiti da je utjecala na glasovanje o njemu.
Propis NN 1/1998 • Odlučujući na osnovi iznijetog Sud je odlučio da su podnositelju povrijeđena ustavna prava u povodu kojih je podnio ustavnu tužbu, a posebno pravo pod jednakim uvjetima sudjelovati u obavljanju javnih poslova i biti primljen u javne službe. To pravo ne podrazumijeva samo formalnu jednakost u natječaju, već i pravo svakog kandidata da se, na jednak način za sve uzmu u obzir stručna, moralna i druga njegova svojstva.
Propis NN 1/1998 • Ova se odluka temelji na odredbi članka 30. navedenog Ustavnog zakona, te na odredbama članka 59. Poslovnika Ustavnog suda Republike Hrvatske ("Narodne novine", broj 29/1994), a njezina objava na odredbi članka 20. stavak 1. navedenog Ustavnog zakona.
Propis NN 1/1998 • OBJAVA PRILOGA NA ODLUKU O OBVEZNICIMA, VISINI I OSNOVICI NA PLAĆANJE DOPRINOSA
Propis NN 1/1998 • Uz Odluku o obveznicima, visini i osnovici za plaćanje doprinosa Hrvatskoj obrtničkoj komori, objavljenoj u "Narodnim novinama", broj 138 od 19. prosinca 1997. godine, greškom nije objavljen prilog - Obračun komorskog doprinosa (obrazac KD) i Naputak za popunjavanje obrasca KD iz članka 7. Odluke, pa se uz naprijed citiranu Odluku objavljuje
Propis NN 1/1998 • U obrascu KD treba unijeti sve podatke koji se obrascem traže, a to su:
Propis NN 1/1998 • - ime i prezime obrtnika, te matični broj građanina (13 znamenaka) odnosno naziv pravne osobe, te matični broj dodijeljen od Državnog zavoda za statistiku
Propis NN 1/1998 • - naziv djelatnosti koju obrtnik i pravna osoba obavlja u većem opsegu u odnosu na ostale registrirane djelatnosti, te šifra djelatnosti
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 85/09, Broj 26/93, Broj 121/07, Broj 19/98, Broj 71/00, Broj 136/08


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled