PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis NN 12/1991

• U dijelu odredbe stava 2. člana 6. Odluke navedene u izreci propisano je da je korisnik komunalne usluge za opskrbu vodom stambena zgrada kao pravna osoba. Odredbom stava 2. člana 8. iste odluke propisano je da vodovodnu instalaciju od zajedničkoga do zasebnog vodomjera održava davalac usluge na teret stanara. Postupak za ocjenu ustavnosti i zakonitosti navedenih odredaba pokrenut je rješenjem Suda donesenim na sjednici 27. studenoga 1990. godine. U ocjenjivanju osporene odredbe stava 2. člana 6. Sud je pošao od odredaba Zakona o komunalnim djelatnostima ("Narodne novine", broj 15l79). Prema odredbi stava 1. člana 23. Zakona cijenu za pruženu uslugu komunalnoj organizaciji plaća korisnik te usluge. Takav odnos korisnika i komunalne organizacije uspostavlja se samo s onim organizacijama koje obavljaju komunalne djelatnosti individualne potrošnje utvrđene odredbom stava 1. člana 19. Zakona. To su djelatnosti kojima se pružaju usluge poznatim korisnicima odnosno korisnicima koji se mogu pojedinačno utvrditi kako je izričito propisano navedenom zakonskom odredbom. Opsrkba vodom je, tu nema dvojbe, djelatnost individualne potrošnje, kojom se u stambenoj zgradi opskrbljuju stanari i korisnici stana u vlasništvu građana i zakupci poslovnih prostorija. Oni su stoga kao korisnici ove komunalne usluge i obveznici plaćanja te usluge komunalnoj organizaciji a ne stambena zgrada. Kako je, dakle, korisnika usluge a time i obveznika plaćanja utvrdio Zakon, Skupština općine Dubrovnik je osporenom odredbom prekoračila ovlaštenje dano joj odredbom člana 23. stava 2. Zakona. Sud je utvrdio da ni odredbama Zakona o stambenim odnosima ("Narodne novine", br. 51/85. i 42/86) nije propisano da stambena zgrada, u ime i na račun stanara, plaća navedenu komunalnu uslugu. U ocjeni osporene odredbe stava 2. člana 8. Odluke Sud je pošao od odredaba stava 2. ćIana 42. Zakona o stambenim odnosima prema kojima se sredstvima stanarine osigurava, između ostalog, i održavanje zajedničkih dijelova i uređaja u stambenoj zgradi u koje spada i vodovodna mreža u zgradi. U zgradi u kojoj postoje posebni vodomjeri za svaki stan zajednički je uređaj i vodovodna instalacija sve do vodomjera za svaki stan. Stoga se općinskom odlukom ne može propisati da će se ova vodovodna instalacija održavati na teret stanara, kao što je to učinjeno osporenom odredbom. Iz ovih razloga Sud je odlučio kao u izreci.


Propis NN 12/1991

• Na temelju člana 41. Zakona o udruživanju u privredne komore ("Narodne novine", br. 42/86), člana 73. i 138. Statuta Privredne komore regije Varaždin, Skupština Privredne komore regije Varaždin na svojoj sjednici od 27. veljaće l991. godine, donosi


Propis NN 12/1991

• o utvrđivanju osnovice i stope za obračunavanje doprinosa Privrednoj komori regije Varaždin u 1991. godini


Propis NN 12/1991

• Osnovica za obračunavarlje doprinosa Privrednoj komori regije Varaždin u 1991. godini odnosi se na:


Propis NN 12/1991
• -poduzeća u društvenom, zadružnom, mješovitom i privatnom vlasništvu, složene oblike udruživanja odnosno organiziranja poduzeća, banke, mješovite banke i njihove filijale odnosno predstavništva, zajednice osiguranja imovine i osoba i njihove filijale odno

Propis NN 12/1991
• - poslovne jedinice, odnosno dijelove poduzeća, koji se nalaze na području regije Varaždin, a u sastavu su poduzeća sa sjedištem na području drugih komora. Osnovica je ostvareni dohodak iz periodičnog obračuna odnosno godišnjeg obračuna bez umanjenja osno

Propis NN 12/1991 • Stopa za obračunavanje doprinosa za organizacije iz točke I. ove odluke u 1991. godini utvrđuje se u visini od 0,22% na osnovicu.
Propis NN 12/1991 • Osnovica za obračunavanje doprinosa samostalnih privrednika, i to putem Saveza udruženja samostalnih privrednika regije Varaždin, Komori je 0,10% od naplaćenog doprinosa za 1991. godinu.
Propis NN 12/1991 • Doprinos iz točke I, II. i III. ove odluke obračunava se i plaća kod nadležne Službe društvenog knjigovodstva do 30. (31.) u mjesecu za protekli mjesec na žiro-račun Privredne komore regije Varaždin broj: 34800-637-523.
Propis NN 12/1991 • Ako organizacije iz točke I. ne izdaju u propisanom roku nalog za plaćanje doprinosa, Služba društvenog knjigovodstva izdat će nalog za naplatu prema odredbi člana 21. Zakona o službi društvenog knjigovodstva u SR Hrvatskoj ( " Narodne novine", br. 11 /86).
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 12/1991 • Akontacija za pojedine mjesece u godini se utvrđuje prema poznatoj osnovici iz periodičnog obračuna, odnosno završnog računa, sastavljenog za zadnje razdoblje, koje prethodi mjesecu uplate akontacije doprinosa.
Propis NN 12/1991 • Organizacije iz točke I, po utvrđenoj obavezi iz periodičnog obračuna odnosno godišnjeg obračuna, za pojedino razdoblje podnose nadležnoj Službi društvenog knjigovodstva nalog za uplatu razlike manje obračunatog doprinosa po obračunu odnosno nalog za povrat više uplaćenog doprinosa.
Propis NN 12/1991 • Obračun i naplatu doprinosa iz točke III. ove odluke vrše općinske uprave prihoda zajedno s doprinosom Savezu udruženja samostalnih privrednika regije Varaždin u skladu sa zaključenim samoupravnim sporazumom.
Propis NN 12/1991 • Ovlašćuje se Izvršni odbor Privredne komore regije Varaždin da prati ostvarivanje ove odluke i da po potrebi donosi objašnjenja i uputstva za njezino provođenje.
Propis NN 12/1991 • Ova odluka stupa na snagu osmoga dana nakon objave u "Narodnim novinama", a primjenjuje se od 1. ožujka 1991. godine.
Propis NN 13/1991 • Ovim se zakonom ureduju uvjeti za izbor sudaca Ustavnog suda Republike Hrvatske i prestanak njihove dužnosti, uvjeti i rokovi za pokretanje postupka za ocjenu ustavnosti i zakonitosti, postupak i pravno djelovanje njegovih odluka, zaštita ustavnih sloboda i prava čovjeka i građanina i druga pitanja vezana za izvršenje dužnosti i rad Ustavnog suda
Propis NN 13/1991 • (1) Suci Ustavnog suda imaju imunitet kao i zastupnici u Saboru Republike Hrvatske. (2) Sudac Ustavnog suda ne može biti pozvan na odgovornost za izI-aženo mišljenje ili glasovanje u Ustavnom sudu. (3) Sudac Ustavnog suda ne može biti pritvoren niti se protiv njega može pokrenuti kazneni postupak bez odobz-enja Ustavnog suda. (4) Sudac Ustavnug suda može biti pritvoren bez odobrenja Ustavnog suda samo ako je zatečen da čini kažnjivo djelo za koje je propisna kazna zatvora u trajanju dužem od pet godina. U takvom slučaju državno tijelo, koje je suca UStavnog suda pritvoilo, dužnu je o tome odmah obavijestiti Ustavni sud. (5) Ustavni sud muže udlučiti da sudac protiv kojeg je pokrenut kazneni postupak ne obavlja dužnosti u Ustavncim sudu dok taj postupak traje.
Propis NN 13/1991 • Prije nego što stupe na dužnost suci daju pred predsjednikom Republike Hrvatske ovu prisegu: "Prisežem svojom čašću da ću se u vršenju dužnosti suca Ustavnog suda Republike Hrvatske pridržavati Ustava i zakona Republike Hrvatske i da ću savjesno obavljati svoju dužnost".
Propis NN 13/1991 • (1) Za suca se može izabrati osobu koja je hrvatski državljanin, diplomirani pravnik s najmanje 15 godina radnog iskustva u pravnoj struci i koja se u toj struci istakla znanstvenim ili stručnim radovima ili svojim javnim djelovanjem. (2) Suci se biraju osobito iz reda sudaca, državnih odvjetnika, odvjetnika i sveučilišnih profesora pravnih znanosti.
Propis NN 13/1991 • (1) Izabrani sudac dužan je stupiti na dužnost u roku kojeg odredi Sabor Republike Hrvatske. (2) Ako izabrani sudac bez opravdanih razloga ne stupi na dužnost u roku iz stavka 1. ovoga članka, smatrat će se da nije ni izabran.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 114/07, Broj 72/05, Broj 65/00, Broj 96/06, Broj 120/07, Broj 124/09


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled