PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 175/2004 • U skladu s odredbom članka 40. stavka 1. Ustavnog zakona, prijedlog za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti zakona s Ustavom u pravilu sadrži sve kao i zahtjev kojim se pred Ustavnim sudom pokreće postupak za ocjenu suglasnosti zakona s Ustavom.
NN 175/2004 • Zahtjev za ocjenu suglasnosti zakona s Ustavom mora, među ostalim, sadržavati oznaku odredbi čija se ustavnost osporava, oznaku odredbi Ustava za koje se u zahtjevu tvrdi da su povrijeđene i razloge zbog kojih se tvrdi da osporeni propis nije suglasan s Ustavom (odredba članka 39. stavka 1. Ustavnog zakona).
NN 175/2004 • 4. Ustavni sud je razmotrio navode prijedloga za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti primjene odredbe članka 4.a Zakona o dopuni Zakona o plaćanju doprinosa za mirovinsko i invalidsko osiguranje radnika s Ustavom, kojim podnositelji osporavaju primjenu navedene zakonske odredbe u postupcima u kojima je Hrvatski zavod za mirovinsko osiguranje odlučivao o visini mirovina za bivše djelatnike MUP-a kojima je to pravo priznato u razdoblju od 1. siječnja 1999. do 8. prosinca 1999. godine.
NN 175/2004 • Prema mjerodavnim odredbama Ustava i Ustavnog zakona, Ustavni sud u postupku tzv. apstraktne kontrole suglasnosti zakona s Ustavom nije nadležan ocjenjivati njegovu primjenu u postupcima pred sudovima i drugim državnim i inim tijelima koja imaju javne ovlasti.
NN 175/2004 • Primjena zakona ili njegovih pojedinih odredaba može biti predmetom ocjene samo u postupku koji je pred Ustavnim sudom pokrenut ustavnom tužbom.
NN 175/2004 • 5. Člankom 32. Ustavnog zakona propisano je da će Ustavni sud rješenjem odbaciti prijedlog ako nije nadležan, ako je prijedlog nepravodoban i u drugim slučajevima kada ne postoje pretpostavke za odlučivanje o biti stvari.
NN 175/2004 • Polazeći od stajališta i utvrđenja iznijetih u točkama 3. i 4. ovog obrazloženja, Ustavni sud utvrđuje da nije nadležan za odlučivanje u predmetu podnositelja, pa je stoga, temeljem članka 32. Ustavnog zakona, riješeno kao u izreci.
NN 175/2004 • 6. Rješenje o objavi (točka II. izreke) temelji se na odredbi članka 29. Ustavnog zakona.
NN 176/2004 • Na temelju članka 58. Zakona o trgovini (»Narodne novine«, broj 49/2003 – pročišćeni tekst, 96/2003, 103/2003, 170/2003, i 55/2004), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 9. prosinca 2004. godine donijela
NN 176/2004 • o izmjeni Uredbe o nadzoru uvoza i izvoza neobrađenih dijamanata
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 176/2004 • U Uredbi o nadzoru uvoza i izvoza neobrađenih dijamanata (»Narodne novine«, br. 97/2003 i 142/2003) Prilog 1 – Popis sudionika Procesa Kimberley iz članka 15. zamjenjuje se tako da sada glasi:
NN 176/2004 • Multilateral Trade and Economic Policy and Regional Cooperation Directorate
NN 176/2004 • General Administration of Quality Supervision, Inspection and Quarantine (AQSIQ)
NN 176/2004 • Hong Kong, Special Administrative Region of the Peopležs Republic of China
NN 176/2004 • Ova Uredba stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«.
NN 176/2004 • Na temelju članka 118. stavka 4. Zakona o pomorskom dobru i morskim lukama (»Narodne novine«, broj 158/2003), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 9. prosinca 2004. godine donijela
NN 176/2004 • Ovom Uredbom određuje se granica pomorskog dobra na dijelu k.o. Poreč, područje Materada.
NN 176/2004 • Granica pomorskog dobra iz članka 1. ove Uredbe polazi od točke A (rub obale), nastavlja zapadnom međom k.č. 2384 do točke B (unutrašnji rub šetnice), dalje nastavlja unutrašnjim rubom šetnice do točke C. Granica od točke C nastavlja pravolinijski do točke D tu se lomi i dalje prati rub ugostiteljske terase do točke E i pravolinijski nastavlja do točke F (rub kamenog zida). Iz točke F granica nastavlja pravolinijski do točke G što je ujedno nastavak već utvrđene granice pomorskog dobra, te dalje nastavlja do točke H, tu se lomi i nastavlja istočnom međom k.č. 2389 do točke I (rub obale) gdje i završava, a sve kako je ucrtano i označeno u grafičkom prilogu na kopiji katastarskog plana k.o. Poreč, broj lista katastarskog plana 46, u mjerilu 1:1000 i na snimci stvarnog stanja, u mjerilu 1:1000.
NN 176/2004 • Grafički prilozi iz članka 2. ove Uredbe, sastavni su dio Uredbe i ne objavljuju se u »Narodnim novinama«.
NN 176/2004 • Na temelju ove Uredbe nadležna tijela izvršit će potrebne radnje u vezi evidencije pomorskog dobra.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 119/09, Broj 149/04,
Broj 88/08, Broj 115/02,
Broj 58/09, Broj 14/94
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE