PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica 2001-11-100-1672 NN 100/2001

• U svezi s tim potrebno je uzeti u obzir odredbu članka 189. ZPP-a kojom se propisuje kada se može podnijeti protutužba. Tako je odredbom stavka 1. toga članka propisano da tuženik može do zaključenja glavne rasprave pred sudom podnijeti kod istog suda protutužbu, ako je zahtjev protutužbe u vezi s tužbenim zahtjevom, ili ako se ti zahtjevi mogu prebiti, ili ako se protutužbom traži utvrđenje kakva prava ili pravnog odnosa o čijem postojanju ili nepostojanju ovisi u cijelosti ili djelomično odluka o tužbenom zahtjevu.


Stranica NN 100/2001

• 8. Odredbom članka 194. stavka 3. ZPP-a propisano je da dok parnica teče, ne može se u pogledu istog zahtjeva pokrenuti nova parnica među istim strankama, a ako bude pokrenuta, sud će takvu tužbu odbaciti.


Stranica NN 100/2001

• Međutim, u postupku koji je okončan pravomoćnom presudom zbog izostanka, a na koju se pozivaju prvostupanjski i drugostupanjski sud, tužitelj je tužbenim zahtjevom od suda tražio da naloži tuženiku izvršenje obveze, a što je u konkretnom slučaju značilo isplatu određenog novčanog iznosa. Navedeni zahtjev predstavlja kondemnatorni zahtjev.


Stranica NN 100/2001

• Činjenica da je među istim strankama vođen parnični postupak u kojem je usvojen tužbeni zahtjev na izvršenje određene činidbe, temeljem određenog pravnog odnosa, ne znači da je pravomoćno i utvrđeno da taj pravni odnos postoji i da je pravno valjan.


Internet NN 100/2001
• 9. Stoga niti u konkretnom slučaju, pravomoćna kondemnatorna presuda na činjenje ne podrazumijeva ujedno i valjanost pravne osnove iz koje činidbe proizlaze, budući da valjanost pravne osnove nije niti bila predmet prethodnog sudskog postupka u kojem je donesena presuda zbog izostanka.

Propis NN 100/2001
• 10. Slijedom navedenog, a kako se u konkretnom slučaju ne radi o objektivno identičnim tužbenim zahtjevima, nisu niti postojale člankom 288. ZPP-a, propisane pretpostavke za odbacivanje tužbe na utvrđenje ništavosti ugovora o kreditu, a koju su podnijeli podnositelji ustavne tužbe. Odbacivanjem tužbe, te na taj način otklanjanjem mogućnosti vođenja parničnog postupka pred tim sudom, podnositelji su onemogućeni u njihovom ustavnom pravu da zakonom ustanovljeni neovisni i nepristrani sud pravično i u razumnom roku odluči o njegovim pravima i obvezama, a koje se pravo jamči odredbom članka 29. Ustava.

Propis NN 100/2001 • 11. Slijedom iznijetog, temeljem odredaba članka 69. i 72. Ustavnog zakona, odlučeno je kao u izreci.
Propis NN 101/2001 • Na temelju članka 45a. stavka 2. Zakona o financiranju jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave (»Narodne novine«, br. 117/93, 69/97, 33/2000, 73/2000, 127/2000 i 59/2001), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 15. studenoga 2001. godine donijela
Propis NN 101/2001 • O IZMJENAMA UREDBE O NAČINU IZRAČUNA IZNOSA POTPORA IZRAVNANJA ZA DECENTRALIZIRANE FUNKCIJE JEDINICA LOKALNE I PODRUČNE (REGIONALNE) SAMOUPRAVE ZA RAZDOBLJE OD 1. SRPNJA DO 31. PROSINCA 2001. GODINE
Propis NN 101/2001 • U Uredbi o načinu izračuna iznosa potpora izravnanja za decentralizirane funkcije jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave za razdoblje od 1. srpnja do 31. prosinca 2001. godine (»Narodne novine«, broj 74/2001.), u Zbirnom pregledu sredstava za decentralizirane funkcije u razdoblju od 1. srpnja do 31. prosinca po županijama (21) i gradovima (32) (tabela 0), iz članka 8. stavka 4. podstavka 1., u redu: »Sisačko-moslavačka županija« u stupcu 12 – ZDRAVSTVO, iznos: »8.780.500« zamjenjuje se iznosom: »8.682.461«, a u stupcu 111 – SVEUKUPNE OBVEZE ZA DECENTRALIZIRANE FUNKCIJE, iznos: »27.416,730« zamjenjuje se iznosom: »27.318.691«.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 101/2001 • U redu: »Karlovačka županija« u stupcu 11 – ZDRAVSTVO, iznos: »8.380.000« zamjenjuje se iznosom: »8.478.039«, a u stupcu 12 – SVEUKUPNE OBVEZE ZA DECENTRALIZIRANE FUNKCIJE, iznos: »22.421.457« zamjenjuje se iznosom: »22.519.496«.
Propis NN 101/2001 • U Pregledu obveza decentraliziranih funkcija za osnovno školstvo koje se trebaju financirati iz gradskih proračuna u razdoblju VII – XII/01 (tablica 1g), iz članka 8. stavka 4. podstavka 2., mijenjaju se iznosi za gradove: Veliku Goricu, Samobor, Vrbovec, Zaprešić, Karlovac, Makarsku i Čakovec, te sveukupni iznos, na način kako je to navedeno u Pregledu obveza decentraliziranih funkcija za osnovno školstvo koje se trebaju financirati iz gradskih proračuna u razdoblju VII – XII/01 (tablica 1g), koji je sastavni dio ove Uredbe.
Propis NN 101/2001 • U Pregledu obveza decentraliziranih funkcija za osnovno školstvo koje se trebaju financirati iz županijskih proračuna u razdoblju VII – XII/01 (tablica 1ž), iz članka 8. stavka 4. podstavka 3., mijenjaju se iznosi za Zagrebačku, Karlovačku, Splitsko-dalmatinsku i Međimursku županiju, te sveukupni iznos, na način kako je to navedeno u Pregledu obveza decentraliziranih funkcija za osnovno školstvo koje se trebaju financirati iz županijskih proračuna u razdoblju VII – XII/01 (tablica 1ž), koji je sastavni dio ove Uredbe.
Propis NN 101/2001 • U Pregledu obveza decentraliziranih funkcija za zdravstvo koje se trebaju financirati iz županijskih proračuna u razdoblju VII – XII/01 (tablica 4), iz članka 8. stavka 4. podstavka 6., u redu: »Sisačko-moslavačka županija« u stupcu – INVESTICIJSKO ODRŽAVANJE ZDRAVSTVENIH USTANOVA, iznos: »8.780.500« zamjenjuje se iznosom: »8.682.461«.
Propis NN 101/2001 • U redu: »Karlovačka županija« u stupcu – INVESTICIJSKO ODRŽAVANJE ZDRAVSTVENIH USTANOVA, iznos: »8.380.000« zamjenjuje se iznosom: »8.478.039«.
Propis NN 101/2001 • Ova Uredba stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«.
Propis NN 101/2001 • PREGLED OBVEZA DECENTRALIZIRANIH FUNKCIJA ZA OSNOVNO ŠKOLSTVO KOJE SE TREBAJU FINANCIRATI IZ GRADSKIH PRORAČUNA U RAZDOBLJU VII - XII/01
Propis NN 101/2001 • OPREMANJE I DIDAKTIČKA OPREMA I PRIPREMA NOVIH KAPITALNIH OBJEKATA
Propis NN 101/2001 • PREGLED OBVEZA DECENTRALIZIRANIH FUNKCIJA ZA OSNOVNO ŠKOLSTVO KOJE SE TREBAJU FINANCIRATI IZ ŽUPANIJSKIH PRORAČUNA U RAZDOBLJU VII - XII/01
Propis NN 101/2001 • OPREMANJE I DIDAKTIČKA OPREMA I PRIPREMA NOVIH KAPITALNIH OBJEKATA
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 107/02, Broj 14/07, Broj 19/90, Broj 26/09, Broj 3/99, Broj 103/99


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled