PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 1999-06-57-1063 NN 57/1999

• Ukupan iznos depozita stanovništva koji su osigurani kod Državne agencije za osiguranje štednih uloga i sanaciju banaka - Navesti u ovoj stavki ukupni saldo štednih i oročenih (kunskih i deviznih) depozita stanovništva koji su u punom iznosu osigurani kod Državne agencije za osiguranje štednih uloga i sanaciju banaka. Ako ukupni saldo depozita pojedine fizičke osobe prekoračuje iznos pokriven osiguranjem, navodi se samo dio salda koji je potpuno pokriven osiguranjem.


Propis NN 57/1999

• Ukupan broj štednih i oročenih depozita - Navesti ukupan broj kunskih i deviznih štednih i oročenih računa fizičkih osoba. Ukoliko deponent ima više računa, broji se svaki od njih.


Propis NN 57/1999

• U ovom obrascu navode se obveze po kreditima (uključujući i repo poslove) prema vrsti i sektorskoj klasifikaciji vjerovnika.


Propis NN 57/1999

• Obveze po kreditima su izvori sredstava koji imaju definirane rokove i uvjete otplate, a nisu depoziti ili vrijednosni papiri.


Propis NN 57/1999
• Krediti od državnih jedinica - Navesti u odgovarajućoj stavki sve kredite primljene od središnje države, republičkih fondova te lokalne uprave i fondova. Devizni krediti od središnje države, stavka 201, u prvom redu uključuju kredite koje je država preu

Propis NN 57/1999
• Krediti od financijskih institucija - Navesti u odgovarajućoj stavki kredite primljene od financijskih institucija (HNB, banke, HBOR, ostale bankovne institucije i nebankovne financijske institucije). Ovi krediti dijele se na prekonoćne (s rokom dospijeća do 24 sata) i ostale kredite.

Propis NN 57/1999 • Domaća trgovačka društva i ostali domaći vjerovnici - Navesti u odgovarajućoj stavki iznos svih kredita primljenih od javnih i ostalih trgovačkih društava.
Propis NN 57/1999 • Nerezidenti - Navesti u odgovarajućoj stavki sve kredite primljene od nerezidenata. Krediti od stranih financijskih institucija uključuju kredite od međunarodnih financijskih institucija (npr. kredite od Europske banke za obnovu i razvoj, Svjetske banke, Interameričke banke za razvoj, Azijske banke za razvoj i sl.).
Propis NN 57/1999 • U ovom obrascu razrađuju se iznosi navedeni u obrascu BS-2 A stavke 112 i 212 "Kamate, naknade i ostala imovina", kao i iznosi iz obrasca BS-2 B stavke 126 i 226 "Kamate, naknade i ostale obveze".
Propis NN 57/1999 • II. Naputci za pojedine stavke - Kamate, naknade i ostala imovina
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 57/1999 • Nedospjele kamate i naknade - Navesti iznos obračunatih nedospjelih kamata, naknada i ostalih prihoda po kreditima, vrijednosnim papirima i ostaloj imovini koja nosi kamatu.
Propis NN 57/1999 • Dospjele kamate i naknade - Navesti iznos obračunatih dospjelih kamata, naknada i ostalih prihoda po kreditima, vrijednosnim papirima i ostaloj imovini koja nosi kamate.
Propis NN 57/1999 • Nematerijalna imovina - Nematerijalnu imovinu općenito karakterizira nedostatak materijalne supstance i visoki stupanj nesigurnosti vezan uz buduće prinose. Ona uključuje, na primjer, izravne troškove organizacije poslovanja (osnivanja banke), goodwill (tj. samo ako ima dugovni saldo), trgovački znak, licence i trgovačko ime, no ne uključuje kompjuterski software ili software u razvoju.
Propis NN 57/1999 • Nematerijalna imovina se mora knjižiti po trošku ulaganja, koji uključuje sve troškove vezane uz kupnju nematerijalne imovine i ostale troškove potrebne da se ona učini spremnom za uporabu. Trošak ulaganja obično uključuje nabavnu cijenu, administrativne takse i ostale troškove nastale pri nabavi te imovine. Vrijednost nematerijalne imovine treba navesti u neto iznosu, uključujući korekcije vrijednosti na temelju amortizacije te imovine.
Propis NN 57/1999 • Ukoliko se nematerijalna imovina stječe u zamjenu za dionice ili neku drugu imovinu, trošak ulaganja nematerijalne imovine čini fer tržišna vrijednost ustupljene imovine ili fer tržišna vrijednost primljene nematerijalne imovine, ovisno o tome koja je lakše dostupna i transparentnija.
Propis NN 57/1999 • Nematerijalna imovina treba se amortizirati sustavnim terećenjem prihoda tijekom njezina korisnog vijeka trajanja. Pri određivanju korisnog vijeka trajanja treba razmotriti:
Propis NN 57/1999 • (1) Zakonske i ugovorne odredbe koje mogu ograničiti maksimalni korisni vijek trajanja.
Propis NN 57/1999 • (2) Odredbe kojima se obnavljaju ili produljuju ograničenja maksimalnog korisnog vijeka trajanja.
Propis NN 57/1999 • (3) Djelovanje zastarjelosti, potražnje, konkurencije i ostalih ekonomskih čimbenika koji mogu smanjiti korisni vijek trajanja.
Propis NN 57/1999 • (4) Očekivani postupci konkurenata, kojima se mogu ograničiti postojeće komparativne prednosti.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 80/97, Broj 75/09, Broj 96/99, Broj 105/09, Broj 107/96, Broj 105/07


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled