PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica 2004-08-112-2154 NN 112/2004

• - Upozoriti na turistička središta, značenje unutrašnjosti Istre, privlačne akropolske gradiće


Stranica NN 112/2004

• - Upozoriti učenike na važnost turizma u gospodarstvu ove regije u Hrvatskoj, ali i na utjecaj turizma na ekološku ravnotežu ovog prostora


Stranica NN 112/2004

• - Upozoriti na područje koje je prilično bogato prirodnim i društvenim potencijalima (specifični krajolici, dvorci i toplice) za razvoj raznih oblika turističke djelatnosti


Stranica NN 112/2004

• - Ukazati na turističke mogućnosti: Bizovačke toplice, Kopački rit, te folklorne priredbe u Vinkovcima, ?akovu, Požegi i sl.


Internet NN 112/2004
• Stjecanje znanja iz opće psihologije radi upoznavanja sebe i ponašanja drugih. Upoznavanje s primjenom psihologije u ugostiteljstvu. Važnost međuljudskih odnosa i komuniciranja, te razvijanje svijesti o potrebi primijenjene psihologije u svakodnevnom životu i na radnom mjestu.

Internet stranice NN 112/2004
• Upoznavanje samog sebe, sigurnosti u sebe i samopoštovanja. Spoznaja o važnosti primjene psihologije u ugostiteljstvu. Upoznavanje s osnovnim pojmovima opće psihologije. Posebni naglasak na komuniciranje (neverbalno i verbalno), te djelotvorno komuniciranje s korisnicima ugostiteljskih usluga.

Internet stranice NN 112/2004 • Znati predmet proučavanja psihologije, zadaće , te podjelu psihologije.
Internet stranice NN 112/2004 • Usvojiti značaj psihologije u ugostiteljstvu. Pojam psihologije, zadaće, podjela, psihologija i druge znanosti, metode psihologije.
Internet stranice NN 112/2004 • spoznajniNaučiti što je spoznajni proces i kako se orijentiramo u svakodnevnom životu. Znati što su osjeti, a što percepcija, te što utječe na percepciju. Prijelaz od neposrednog doživljavanja vanjskog svijeta prema posrednom (pojam i vrste predodžbi, te mišljenje), naučiti što je govor, riječ i pismo. Znati što je učenje, a što pamćenje, njihovu uvjetovanost, ali i razliku. Pamćenje i vrste, te što je učenje i vrste učenja. Poznavati zakonitosti učenja i pamćenja. Koristiti racionalnu organizaciju učenja.Spoznajni proces. Osjeti i vrste osjeta. Percepcija: uvjeti (fizički, fiziološki i psihološki). Pažnja, vrste i karakteristike pažnje. Predodžbe: predodžbe pamćenja i mašte. Mišljenje u psihologiji. Simbolika govora: riječ i pismo. Pojam i vrste pamćenja. Učenje: pojam i vrste, metode, zakonitosti, racionalna organizacija učenja.
Internet stranice NN 112/2004 • konativniNaučiti što su osjećaji, njihovu podjelu, fiziološke promjene u organizmu – psihosomatske bolesti, utjecaj na aktivnosti. Što je empatija.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 112/2004 • Usvojiti pojam motivacije, nastanak (potrebe i vrste potreba), te hijerarhiju motiva. Povezati motivaciju i rad. Pojam emocija, karakteristike.
Informacije NN 112/2004 • Fiziološke promjene u organizmu- psihosomatske bolesti. Vrste emocija. Afekti, raspoloženja i strasti. Utjecaj emocija na aktivnost. Empatija.
Poslovne stranice NN 112/2004 • Pojam motivacije: intrinzična i ekstrinzična. Nastanak motiva: potrebe i vrste. Motivacija i rad.
Pregledi NN 112/2004 • LičnostNaučiti što izaziva stres i frustraciju, te kako ljudi reagiraju u takvim situacijama.
Besplatno NN 112/2004 • Naučiti što je ličnost i kako se razvija, koje osobine zovemo temperamentom, a koje karakterom. Pojam frustracije, karakteristike i reagiranje. Stres. Ličnost, temperament i vrste, karakter i crte karaktera.
Glasnik NN 112/2004 • Psihologija radaNaučiti koji su činitelji radnog uspjeha, što je inteligencija, kako se razvija, koje su vrste inteligencije i što čini emocionalnu inteligenciju.
Propis NN 112/2004 • Naučiti koji činitelji djeluju negativno na radnu sposobnost, kako ih možemo ukloniti ili spriječiti.Činitelji radnog uspjeha. Lokus kontrole. Sposobnosti. Inteligencija.
Propis NN 112/2004 • Činitelji koji umanjuju radnu uspješnost (starenje, umor, nezgode i nesreće).
Propis NN 112/2004 • Gost kao osobaNaučiti tko je gost, njegove potrebe i kako ih mogu zadovoljiti – gostoljubivost.
Propis NN 112/2004 • Naučiti kako donijeti odluku, te koje su faze i rizici donošenja odluke.Gost, potrebe gosta, gostoljubivost.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 44/94, Broj 47/98, Broj 139/09, Broj 123/03, Broj 51/01, Broj 90/05


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled