PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2004-10-143-2532 NN 143/2004

• Ustavna tužba podnesena je 7. veljače 2003. godine, a do tog dana sudski postupak nije pravomoćno okončan pa Ustavni sud utvrđuje da do dana podnošenja ustavne tužbe postupak u ovom predmetu traje ukupno četiri (4) godine, osam (8) mjeseci i dvadesetsedam (27) dana.


Stranica 2004-10-143-2532 NN 143/2004

• Prema stanju spisa u razmatranom, pravno relevantnom razdoblju, postupak se najprije vodio pred Općinskim sudom u Zagrebu tri godine, četiri mjeseca i osam dana. Nakon toga je Županijski sud ukinuo prvostupanjsko rješenje 10. prosinca 2002. godine, da bi Općinski sud u Zagrebu 3. lipnja 2004. godine donio ponovno rješenje o nenadležnosti. Postupak se sada ponovno vodi pred Županijskim sudom u Zagrebu, ukupno preko šest godina.


Stranica 2004-10-143-2532 NN 143/2004

• Podnositelj ustavne tužbe, kao tužitelj u sudskom postupku, prema utvrđenju Ustavnog suda, nije pridonio duljini trajanja sudskog postupka.


Stranica 2004-10-143-2532 NN 143/2004

• Prema stajalištu Ustavnog suda, ne radi se o složenom predmetu.


Internet NN 143/2004
• 6. Stajalište je Ustavnog suda da je dugotrajnost postupka u najvećoj mjeri posljedica okolnosti koje se mogu pripisati neučinkovitom postupanju nadležnog prvostupanjskog suda. Ovdje je potrebno istaknuti da Županijski sud u Zagrebu, s obzirom na okolnost da je predmet povodom žalbe njemu drugi puta dostavljen tek 1. rujna 2004. godine, nije pridonio duljini sudskog postupka. Međutim, ocjenjujući da predmetni postupak u cjelini traje preko šest godina te da je tek u postupku utvrđivanja nadležnosti, Ustavni sud smatra potrebnim odrediti rok u kojemu će se meritorno odlučiti o pravima i obvezama podnositelja ustavne tužbe. Slijedom navedenog, Ustavni sud utvrđuje da je u konkretnom slučaju povrijeđeno ustavno pravo podnositelja da zakonom ustanovljeni neovisni i nepristrani sud u razumnom roku odluči o njegovim pravima ili obvezama, koje je zajamčeno člankom 29. stavkom 1. Ustava Republike Hrvatske.

Internet stranice NN 143/2004
• 7. Iz tih razloga, na temelju odredbi članka 63. stavaka 1. i 2. Ustavnog zakona, donesena je odluka kao pod točkama I. i II. izreke ove odluke.

Internet stranice NN 143/2004 • 8. Sukladno odredbi članka 63. stavka 3. Ustavnog zakona, odlučeno je kao u točkama III. i IV. izreke ove odluke.
Internet stranice NN 143/2004 • Visinu naknade zbog povrede ustavnog prava na donošenje sudske odluke u razumnom roku Ustavni sud određuje uzimajući u obzir okolnosti svakog pojedinog slučaja, uz istodobno uvažavanje ukupnih gospodarskih i socijalnih prilika u Republici Hrvatskoj.
Internet stranice NN 143/2004 • 9. Odluka o objavi (točka V. izreke) temelji se na odredbi članka 29. Ustavnog zakona.
Internet stranice NN 143/2004 • Ustavni sud Republike Hrvatske, u sastavu Petar Klarić, predsjednik Suda, te suci Marijan Hranjski, Mario Kos, Ivan Matija, Ivan Mrkonjić, Jasna Omejec, Željko Potočnjak, Agata Račan, Emilija Rajić, Smiljko Sokol, Nevenka Šernhorst, Vice Vukojević i Milan Vuković, odlučujući o prijedlogu za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti drugog propisa s Ustavom i zakonom, na sjednici održanoj dana 28. rujna 2004. godine, donio je
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 143/2004 • I. Odbacuje se prijedlog za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti s Ustavom i zakonom Rješenja o razrješenju članova upravnih vijeća zdravstvenih ustanova u vlasništvu Krapinsko-
Informacije NN 143/2004 • -zagorske županije klasa: 022-04/01-01/260 urbroj: 2140/01-02-01-1 od 5. rujna 2001. godine, objavljenog u »Službenom glasniku Krapinsko-zagorske županije«, broj 10a/2001.
Poslovne stranice NN 143/2004 • II. Ova odluka objavit će se u »Narodnim novinama« i »Službenom glasniku Krapinsko-zagorske županije«.
Pregledi NN 143/2004 • 1. Stjepan Lesičar iz Zlatara podnio je prijedlog za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti s Ustavom i zakonom Rješenja o razrješenju članova upravnih vijeća zdravstvenih ustanova u vlasništvu Krapinsko-zagorske županije klasa: 022-04/01-01/260 urbroj: 2140/01-02-01-1 od 5. rujna 2001. godine, objavljenog u »Službenom glasniku Krapinsko-zagorske županije«, broj 10a/01.
Besplatno NN 143/2004 • 2. Osporeno rješenje donijelo je Poglavarstvo Krapinsko-zagorske županije na 3. sjednici održanoj 5. rujna 2001. godine, na temelju odredbe članka 49. stavka 4. Zakona o zdravstvenoj zaštiti (»Narodne novine«, broj 1/97 – pročišćeni tekst) i odredbe članka 33. Statuta Krapinsko-zagorske županije (»Službeni glasnik Krapinsko-zagorske županije«, broj 1/97. – pročišćeni tekst, 6/97., 7/99., 4/01.).
Glasnik NN 143/2004 • 3. Podnositelj smatra da osporeno rješenje nije u skladu s odredbama članka 49. stavka 4. i 5. Zakona o zdravstvenoj zaštiti.
Propis NN 143/2004 • 4. Odredbom članka 128. stavka 1. podstavka 2. Ustava, propisano je da Ustavni sud odlučuje o suglasnosti drugih propisa s Ustavom i zakonom.
Propis NN 143/2004 • Pod drugim propisom podrazumijeva se akt općeobveznog karaktera, donesen unutar zakonskog ovlaštenja od strane nadležnih tijela državne vlasti ili tijela jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave te drugih pravnih osoba s javnim ovlastima, koji uređuje odnose na općenit način i koji se odnosi u pravilu na neodređeni krug adresata.
Propis NN 143/2004 • 5. Odredbama članka 49. stavaka 3., 4. i 5. Zakona o zdravstvenoj zaštiti propisano je:
Propis NN 143/2004 • Upravno vijeće zdravstvene ustanove u vlasništvu županija, odnosno Grada Zagreba ima pet članova i čine ga predstavnici:
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 58/07, Broj 13/90, Broj 162/98, Broj 10/90, Broj 69/03, Broj 89/09


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled