PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 2000-09-95-1888 NN 95/2000

• Zakonom o izmjenama i dopunama Zakona iz 1992. (»Narodne novine«, broj 33/92) rok iz članka 4. produljen je na 2 godine tj. do 19. lipnja 1993., a rok za sklapanje ugovora skraćen je na 6 mjeseci od podnošenja zahtjeva.


Propis NN 95/2000

• Zakonom o izmjenama i dopunama Zakona iz 1993. (»Narodne novine«, broj 25/93) članak 4. izmijenjen je tako da je rok za podnošenje zahtjeva produljen do 30. lipnja 1994.


Propis NN 95/2000

• Zakonom o izmjenama Zakona iz 1994. (»Narodne novine«, broj 44/94) rok za podnošenje zahtjeva produljen je do 31. prosinca 1995., a 6-mjesečni rok za sklapanje ugovora ostao je neizmijenjen.


Propis NN 95/2000

• Neposredno prije isteka tog roka Vlada Republike Hrvatske je 14. prosinca 1995. donijela Odluku o produljenju roka iz članka 4. Zakona (»Narodne novine«, broj 103/95) kojom je isti produljila do 31. prosinca 1996., ali samo za podnošenje zahtjeva za kupnju stanova na oslobođenim i privremeno okupiranim područjima Republike Hrvatske.


Propis NN 95/2000
• Dana 30. prosinca 1996. Vlada Republike Hrvatske je donijela novu Odluku o produljenju roka iz članka 4. Zakona (»Narodne novine«, broj 111/96) do 31. prosinca 1997. za otkup stanova u hrvatskom Podunavlju. No, prije isteka toga roka Vlada je 6. studeno

Propis NN 95/2000
• Prema tome, nositelji stanarskog prava na cijelom području Republike Hrvatske mogli su podnijeti zahtjev za otkup stana u vremenu od 11. lipnja 1991. do 31. prosinca 1995., a oni s područja hrvatskog Podunavlja još gotovo 2 godine dulje tj. do 7. studenoga 1997., odnosno preko 4 mjeseca nakon prestanka uprave UNTAES-a (30. lipnja 1997.).

Propis NN 95/2000 • 10. Ne stoji tvrdnja podnositelja da je Uredba odredbom iz članka 3. točke 2. onemogućila nositelje stanarskog prava u hrvatskom Podunavlju da steknu pravo vlasništva stana pod uvjetima i na način određen Zakonom. Uredba, naime, ne dira u Zakonom utvrđene pretpostavke stjecanja prava na otkup stana, niti im dodaje neke nove ili drukčije pretpostavke. Kao što je to izrijekom navedeno u njezinu članku 3., Uredba isključivo polazi od stvarnog postojanja zakonskih pretpostavaka u vrijeme njezina donošenja (prosinac 1999.), pa određuje, u točki 1., da će nadležno Ministarstvo s osobama koje ih ispunjavaju tj. koje su imale stanarsko pravo i koje su u roku iz Zakona podnijele zahtjev za otkup stana, sklopiti ugovore o prodaji stana, a u osporenoj točki 2., da će s osobama koje u tom roku nisu podnijele zahtjev za otkup stana, sklopiti ugovore o najmu stana.
Propis NN 95/2000 • 11. Ovaj Sud smatra da nema zapreke da zakonodavac takvim najmoprimcima naknadno prizna pravo na otkup stana. Štoviše, takva mogućnost ima svoje pravno utemeljenje u odredbama Zakona o najmu stanova iz 1996. (»Narodne novine«, broj 91/96) čijim je stupanjem na snagu (5. studenoga 1996.) prestalo postojati stanarsko pravo, a njegovi nositelji ex lege stekli prava i obveze odnosno status najmoprimca (članak 30.). Prema odredbi iz članka 42. toga Zakona, »osobe koje su stekle pravo na kupnju stana prema odredbama Zakona o prodaji stanova na kojima postoji stanarsko pravo, ali zbog propisanih razloga to pravo nisu mogle ostvariti u propisanom roku, zadržavaju to pravo i kao najmoprimci do rokova određenih tim Zakonom«.
Propis NN 95/2000 • 12. Odredba iz članka 5. Uredbe koja se također osporava, ima isključivo provedbeni karakter u odnosu na osporenu odredbu iz članka 3. točke 2. Uredbe. Njome se detaljiziraju radnje, rokovi i zadaće pojedinih tijela i stranaka usmjerenih na sklapanje ugovora o najmu stana.
Propis NN 95/2000 • 13. Osporena odredba iz članka 12. Uredbe također je provedbene prirode u odnosu na odredbu iz njezina članka 3. Njome se nalaže županijskim uredima za poslove stanovanja da, po službenoj dužnosti, pokrenu postupak konvalidacije rješenja o davanju u najam ili korištenje stanova tzv. »RSK«. Pokretanje postupka konvalidacije »po službenoj dužnosti« predviđeno je, doduše, već ranije donesenom Uredbom za provođenje Zakona o konvalidaciji akata izdanih u predmetima upravne naravi (»Narodne novine«, broj 51/58), no, ovdje su konkretizirani akti i tijela u tom postupku, što nesumnjivo doprinosi učinkovitosti njegove provedbe. Utvrđenje jesu li rješenja o davanju u najam ili korištenje stanova tzv. »RSK« sukladna ili protivna Ustavu, Ustavnom zakonu ili zakonima Republike Hrvatske, što je svrha postupka konvalidacije, od prejudicijelnog je značenja i stoga nužno u postupku sklapanja ugovora o prodaji odnosno ugovora o najmu stana prema osporenoj Uredbi.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 95/2000 • 14. Na osnovi izloženog, Sud smatra da osporene odredbe Uredbe nisu u suprotnosti s odredbom iz članka 14. stavka 2. Ustava Republike Hrvatske, jer ne dovode u pitanje jednakost građana pred zakonom, niti s odredbom iz članka 4. Zakona, jer ni u čemu ne mijenjaju njime utvrđene pretpostavke stjecanja prava na otkup stana na kojemu je postojalo stanarsko pravo.
Propis NN 95/2000 • 15. Glede prigovora podnositelja da je osporena Uredba u cijelosti nesuglasna Ustavu Republike Hrvatske iz razloga njezine navodne usmjerenosti na etničko čišćenje pripadnika srpske nacionalnosti s teritorija Republike Hrvatske, Sud ocjenjujući te prigovore podnositelja nije utvrdio da osporena Uredba, u bilo kojem svom dijelu, sadrži diskriminirajuće odredbe s gledišta nacionalnog podrijetla njezinih adresata.
Propis NN 95/2000 • 16. Slijedom navedenog, na temelju odredbe članka 41. stavka 1. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 99/99), riješeno je kao u izreci.
Propis NN 96/2000 • Na temelju odredbe članka 98. alineje 6. i članka 106. Ustava Republike Hrvatske te članka 26. Zakona o odlikovanjima i priznanjima Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 20/95), donosim
Propis NN 96/2000 • O IZMJENAMA ODLUKE O IMENOVANJU PREDSJEDNIKA I ČLANOVA DRŽAVNIH POVJERENIŠTAVA ZA ODLIKOVANJA I PRIZNANJA
Propis NN 96/2000 • 1. U Odluci o imenovanju predsjednika i članova državnih povjereništava za odlikovanja i priznanja broj: 01-081-00-1234/1 od 5. svibnja 2000. točka I. podtočka 2. mijenja se i glasi:
Propis NN 96/2000 • »2. Za članove Državnog povjereništva za vojna odlikovanja imenuju se:
Propis NN 96/2000 • IVICA PANČIĆ, ministar hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata
Propis NN 96/2000 • generalnik pukovnik PETAR STIPETIĆ, načelnik Glavnog stožera Oružanih snaga Republike Hrvatske
Propis NN 96/2000 • viceadmiral DAVORIN KAJIĆ, pomoćnik načelnika Glavnog stožera Oružanih snaga Republike Hrvatske za HRM
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 125/08, Broj 38/07, Broj 50/99, Broj 60/92, Broj 112/93, Broj 58/98


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled