PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 1999-04-33-701 NN 33/1999

• Zbog navedenih razloga, a na temelju odredaba čl. 59. i 61. Poslovnika Ustavnog suda Republike Hrvatske ("Narodne novine", broj 29/94), donesena je odluka kao u izreci pod točkom I.


Propis NN 33/1999

• Odluka o objavi (točka II. izreke) temelji se na odredbi članka 20. stavka 1. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske ("Narodne novine", broj 13/91).


Propis NN 33/1999

• Ustavni sud Republike Hrvatske, u sastavu predsjednik Suda Jadranko Crnić te suci Zdravko Bartovčak, dr. Velimir Belajec, dr. Nikola Filipović, Ante Jelavić Mitrović, mr. Vojislav Kučeković, Jurica Malčić, mr. Hrvoje Momčinović, Ivan Marijan Severinac, Milan Vuković i Mladen Žuvela, povodom prijedloga Nezavisnog sindikata znanosti i visokog obrazovanja za ocjenu ustavnosti i zakonitosti Zaključka Vlade Republike Hrvatske od 25. lipnja 1998. godine, klasa: 500-01/98-01/03, ur. br: 5030104-98-4, na sjednici održanoj dana 10. ožujka 1999. godine, donio je


Propis NN 33/1999

• I. Odbacuje se prijedlog Nezavisnog sindikata znanosti i visokog obrazovanja za ocjenu ustavnosti i zakonitosti Zaključka Vlade Republike Hrvatske od 25. lipnja 1998. godine, klasa: 500-01/98-01/03, ur. br. 5030104-98-4.


Propis NN 33/1999
• Nezavisni sindikat znanosti i visokog obrazovanja putem prvog tajnika sindikata Krešimira Rožmana podnio je prijedlog radi pokretanja postupka za ocjenu ustavnosti i zakonitosti Zaključka Vlade Republike Hrvatske od 25. lipnja 1998., kojim Zaključkom je

Propis NN 33/1999
• Predlagatelj u prijedlogu navodi da je osporenim Zaključkom povrijeđena odredba članka 59. stavka 1. i članka 60. stavka 1. Ustava. Osim toga ističe da je osporenim Zaključkom povrijeđena odredba članka 2. i 213. stavka 2. Zakona o radu ("Narodne novine", broj 38/95).

Propis NN 33/1999 • Prijedlog obrazlaže navodeći da su zaposlenici koji su štrajkali stavljeni u nepovoljni položaj u odnosu na druge zaposlenike, a što je u suprotnosti sa citiranim odredbama Ustava i Zakona o radu.
Propis NN 33/1999 • Stoga predlažu da Sud ukine Zaključak Vlade Republike Hrvatske.
Propis NN 33/1999 • Vlada Republike Hrvatske i Ministarstvo prosvjete i športa u svom odgovoru u bitnome navode da osporenim Zaključkom nisu povrijeđene citirane odredbe Ustava i Zakona o radu jer zaposlenici, članovi sindikata koji su štrajkali, nisu dovedeni u nepovoljniji položaj u odnosu na zaposlenike koji nisu štrajkali budući da je svim zaposlenicima koji su sudjelovali u štrajku isplaćena plaća kao da su radili te nije iskorištena mogućnost utvrđena člankom 214. Zakona o radu prema kojemu se zaposleniku koji je sudjelovao u štrajku, plaća i dodaci na plaću, osim doplatka na djecu, mogu smanjiti razmjerno vremenu sudjelovanja u štrajku.
Propis NN 33/1999 • Osim toga navode da osporeni zaključak nije "drugi propis" koji bi Ustavni sud bio ovlašten ocjenjivati.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 33/1999 • Slijedom navedenog predložili su da Ustavni sud Republike Hrvatske odbaci prijedlog za ocjenu ustavnosti i zakonitosti osporenog Zaključka.
Propis NN 33/1999 • Prema članku 125. alineja 1. i 2. Ustava Republike Hrvatske, Ustavni sud odlučuje o suglasnosti zakona s Ustavom te suglasnosti drugih propisa s Ustavom i zakonom. Pod propisom se podrazumijeva određeni akt koji redovito na općenit, apstraktan način uređuje pravne odnose za neodređeni broj adresata, a to uvodno izloženi Zaključak nije ni po obliku, ni po sadržaju, a niti po općeobveznosti. Je li ili nije predmetni zaključak zakonit može eventualno biti predmet kontrole tijela koja nadziru zakonitost trošenja proračunskih sredstava, jer riječ je o isplati jednokratnih naknada na teret Državnog proračuna.
Propis NN 33/1999 • Ocjena ustavnosti i zakonitosti zaključaka Vlade u pitanjima isplata naknada na teret Državnog proračuna, nije u nadležnosti Ustavnog suda Republike Hrvatske osim kada bi to stajalište bilo pretočeno u propis ili u pojedinačne akte podložne ustavnosudskoj kontroli u postupku pokrenutom ustavnom tužbom, što ovdje nije slučaj.
Propis NN 33/1999 • Kako se, temeljem članka 26. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske ("Narodne novine", broj 13/91), zahtjev, prijedlog ili ustavna tužba odbacuje u slučajevima kada Ustavni sud nije nadležan za odlučivanje, kada su nepravodobni i u drugim slučajevima kada ne postoje pretpostavke za odlučivanje o biti stvari riješeno je kao u točki I. izreke.
Propis NN 33/1999 • Objava ovog rješenja (toč. II. izreke) temelji se na članku 20. stavku 1. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske.
Propis NN 33/1999 • Ustavni sud Republike Hrvatske u sastavu Jadranko Crnić, predsjednik Suda te suci Zdravko Bartovčak, dr. Velimir Belajec, dr. Nikola Filipović, Ante Jelavić Mitrović, mr. Vojislav Kučeković, Jurica Malčić, mr. Hrvoje Momčinović, Ivan Marijan Severinac, Milan Vuković i Mladen Žuvela, odlučujući o prijedlogu Milutina Baltića iz Zagreba, zastupanog po punomoćniku Čedi Prodanoviću, odvjetniku iz Zagreba, za ocjenu ustavnosti i zakonitosti, na sjednici održanoj dana 10. ožujka 1999., donio je
Propis NN 33/1999 • I. Odbacuje se prijedlog za ocjenu ustavnosti i zakonitosti Zaključka Izvršnog vijeća Skupštine Grada Zagreba, klasa: 371-01/92-01/20, ur. broj: 251-01-01/5-92-1 od 24. prosinca 1992.
Propis NN 33/1999 • II. Ovo rješenje objavit će se u "Narodnim novinama" i "Službenom glasniku Grada Zagreba".
Propis NN 33/1999 • Osporavani Zaključak donesen je temeljem odredbe članka 2. stavka 3. Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o prodaji stanova na kojima postoji stanarsko pravo ("Narodne novine", broj 33/92), koji glasi: "Izvršno vijeće skupštine općine, odnosno grada u roku 30 dana od dana stupanja na snagu Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o prodaji stanova na kojima postoji stanarsko pravo ("Narodne novine", broj 33/92) utvrđuje koje zgrade, iz stavka 1. točke 5. ovoga članka, se smatraju atraktivnim.".
Propis NN 33/1999 • Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o prodaji stanova na kojima postoji stanarsko pravo ("Narodne novine", broj 33/92) stupio je na snagu 20. lipnja 1992., a osporavani Zaključak donesen je 24. prosinca 1992., dakle nakon isteka određenog roka od 30 dana.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 134/08, Broj 117/08, Broj 139/98, Broj 47/95, Broj 152/04, Broj 1/09


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled