PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 1996-06-52-985 NN 52/1996

• - Zlatko Vranješ, općinski državni odvjetnik u Općinskom državnom odvjetništvu u Metkoviću.


Propis NN 52/1996

• Imenovani općinski državni odvjetnici u Općinskim državnim odvjetništvima stupit će na dužnost dana 13. lipnja 1996. godine.


Propis NN 52/1996

• Na temelju članka 10. stavka 3. Zakona o ugostiteljskoj djelatnosti ("Narodne novine", broj 48/95.) i članka 4. stavka 3. Zakona o turističkoj djelatnosti ("Narodne novine", broj 8/96.), ministar turizma, donosi


Propis NN 52/1996

• Ovim Pravilnikom propisuje se oblik, sadržaj i način vođenja knjige žalbe u objektima, prostorijama i prostorima u kojima se pružaju ugostiteljske i turističke usluge i postupak u svezi s prigovorima.


Propis NN 52/1996
• 1. trgovačka društva, zadruge, trgovci pojedinci, obrtnici, ugostiteljske obrazovne ustanove, te đački i studentski domovi, koji obavljaju ugostiteljsku djelatnost i

Propis NN 52/1996
• 2. trgovačka društva, zadruge, trgovci pojedinci i obrtnici, koji obavljaju turističku djelatnost.

Propis NN 52/1996 • (2) Knjiga žalbe ne mora se voditi u objektima u kojima se pružaju ugostiteljske usluge sukladno članku 4. stavku 1. Zakona o ugostiteljskoj djelatnosti.
Propis NN 52/1996 • (1) Knjiga žalbe ovjerava se na unutarnjoj naslovnoj stranici pečatom i potpisom odgovorne osobe županijskog ureda odnosno ureda Grada Zagreba nadležnog za poslove turizma prema mjestu sjedišta objekta u kojem se obavlja ugostiteljska ili turistička djelatnost (u daljnjem tekstu: nadležni ured).
Propis NN 52/1996 • (2) Nadležni ured vodi evidenciju o ovjerenim knjigama žalbi.
Propis NN 52/1996 • (1) Knjiga žalbe mora imati tvrde korice tamnoplave boje. Na vanjskoj strani prednje korice moraju biti zlatnom folijom otiskane riječi "KNJIGA ŽALBE" na hrvatskom jeziku, te na engleskom, njemačkom, talijanskom i francuskom jeziku.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 52/1996 • (2) Knjiga žalbe mora imati najmanje 3x50 samopreslikajućih listova (ne računajući prvi i posljednji list), veličine 30 cm x 22 cm, koji moraju biti označeni rednim brojevima. Prvi i posljednji list knjige čije stranice nisu označene rednim brojevima moraju biti od debljeg papira.
Propis NN 52/1996 • (3) Prva dva lista pod istim rednim brojem moraju biti perforirana, a treći čvrst (bez perforacije).
Propis NN 52/1996 • (1) Stranice knjige žalbe, koje su označene rednim brojevima, moraju imati dvije vertikalne kolone. Prva kolona (širine 10 cm) nosi naziv "Prigovor", a druga (širine 5 cm) naziv "Primjedba". Nazivi kolona moraju biti otiskani na jezicima iz članka 4. stavka 1. ovoga Pravilnika.
Propis NN 52/1996 • (2) U gornjem lijevom uglu prve stranice (koja nije označena rednim brojem) mora biti istaknuta tvrtka odnosno naziv i adresa pružaoca ugostiteljskih odnosno turističkih usluga.
Propis NN 52/1996 • (1) Na prvom listu knjige žalbe (čije stranice nisu označene rednim brojevima) mora biti otiskana uputa o korištenju knjige žalbe na jezicima iz članka 4. stavka 1. ovoga Pravilnika, koja glasi:
Propis NN 52/1996 • (2) Iza otiskane upute stavlja se pečat pravne odnosno fizičke osobe koja obavlja ugostiteljsku odnosno turističku djelatnost i potpis odgovorne osobe.
Propis NN 52/1996 • (3) U gornjem lijevom uglu trebaju stajati oznake: prvi list "za gosta", drugi list "za inspekciju" i treći list "ostaje u knjizi".
Propis NN 52/1996 • III. NAČIN VO?ENJA KNJIGE ŽALBE I POSTUPAK U SVEZI S PRIGOVORIMA
Propis NN 52/1996 • Knjiga žalbe mora se voditi u svim objektima, prostorijama i na prostorima u kojima i na kojima se obavlja ugostiteljska i turistička djelatnost.
Propis NN 52/1996 • (1) Knjiga žalbe se mora nalaziti na mjestu pristupačnom korisnicima ugostiteljskih odnosno turističkih usluga.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 15/03, Broj 2/01, Broj 69/05, Broj 147/08, Broj 81/05, Broj 77/08


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled