PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2008-06-66-2216 NN 66/2008

• 1.2. Upotrijebljeni način pričvršćenja nadogradnje vozila na ispitnim kolicima ne smije kao posljedicu imati pojačavanje sidrišta sjedala.


Stranica 2008-06-66-2216 NN 66/2008

• 1.3. Sjedala i njihovi dijelovi moraju biti namješteni i učvršćeni kako je propisano u točki 1.1, i u jednom od položaja opisanih u točkama 3.3. ili 3.4. dodatka 1. ovoga priloga.


Stranica 2008-06-66-2216 NN 66/2008

• 1.4. Ako sjedala u skupini nemaju bitnih međusobnih razlika u smislu točke 2.2. ovoga priloga, tada se ispitivanja propisana u točkama 3.1. i 3.2. priloga 1. mogu obaviti s jednim sjedalom namještenim u njegovom najizbočenijem prednjem položaju i s drugim sjedalom namještenim u njegovom najizbočenijem stražnjem položaju.


Stranica 2008-06-66-2216 NN 66/2008

• 1.5. Usporenje ispitnih kolica mjeri se s kanalima podataka frekvencijskoga razreda (CFC) 60 koji odgovara značajkama međunarodne norme ISO 6487 (1980).


Internet NN 66/2008
• 2.1. Zapreka se mora sastojati od bloka armiranoga betona dimenzija najmanje 3 m širine, najmanje 1,5 m visine i najmanje 0,6 m debljine. Prednja strana mora biti okomita na završni dio ispitne staze (po kojoj se gibaju ispitna kolica) i mora biti pokrivena šperpločama debljine 19 ± 1 mm. Najmanje 90 tona zemlje mora biti nabijeno iza bloka od armiranog betona. Zapreka od armiranog betona i zemlje može biti zamijenjena zaprekama koje imaju jednaku prednju površinu, osiguravajući da one daju istovrijedne rezultate.

Internet stranice NN 66/2008
• 2.2. U trenutku sudara vozilo se mora gibati slobodno. Ono mora prići zapreci u smjeru okomitom na sudarni zid; najveće dopušteno bočno odstupanje između uspravne središnje crte prednje strane vozila i uspravne središnje crte sudarnog zida smije biti ± 30 cm; u trenutku sudara vozilo više ne smije biti izloženo djelovanju bilo kakve dodatne naprave za upravljanje ili pogon. Brzina sudara mora biti između 48,3 km/h i 53,1 km/h.

Internet stranice NN 66/2008 • 2.3. Sustav napajanja gorivom mora biti napunjen vodom do mase koja je jednaka masi 90% punoga spremnika s gorivom kako je odredio proizvođač.
Internet stranice NN 66/2008 • 2.3.1. Svi ostali sustavi (kočenja, hlađenja, itd.) mogu biti prazni; u tom slučaju mase tekućina moraju biti nadoknađene.
Internet stranice NN 66/2008 • Napomena: Presjek A-A treba biti načinjen u točki područja otvora koja dopušta najveće ulaženje kugle bez primjene bilo kakva opterećenja.
Internet stranice NN 66/2008 • Napomena: Presjek A-A treba biti načinjen u točki područja otvora koja dopušta najveće ulaženje kugle bez primjene bilo kakva opterećenja.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 66/2008 • PODRUČJE PRIMJENE, DEFINICIJE I ZAHTJEVI ZA ODRE?ENA VOZILA KATEGORIJA M2 I M3
Informacije NN 66/2008 • 1.1. Ovaj se prilog primjenjuje na sjedala vozila kategorija M2 i M3, izuzevši vozila tih kategorija koja su konstruirana za gradsku uporabu i stajaće putnike, s obzirom na:
Poslovne stranice NN 66/2008 • 1.1.1. svako putničko sjedalo namijenjeno za ugradnju okrenuto prema naprijed;
Pregledi NN 66/2008 • 1.1.2. sidrišta sjedala predviđena u vozilu i namijenjena za opremanje sa sjedalima naznačenim u točki 1.1. ili s drugim tipom sjedala koji bi mogao biti postavljen na ta sidrišta.
Besplatno NN 66/2008 • 1.2. Vozila kategorije M2 mogu biti homologirana prema prilogu II. kao alternativa ovome prilogu.
Glasnik NN 66/2008 • 1.3. Vozila kod kojih su za neka sjedala primijenjena odstupanja predviđena u točki 5.5.4. priloga I. Pravilnika TPV 119 moraju biti homologirana prema ovom prilogu.
Propis NN 66/2008 • 1.4. Ispitivanja opisana u ovom prilogu mogu se primijeniti i na druge dijelove vozila (uključujući sjedala okrenuta prema natrag), kako je navedeno u točki 3.1.10. priloga I. Pravilnika TPV 131 i točki 4.3.7. priloga I. Pravilnika TPV 119.
Propis NN 66/2008 • 2.1. »Homologacija sjedala« znači homologaciju tipa sjedala kao sastavnoga dijela u svezi sa zaštitom osoba na sjedalima okrenutima prema naprijed s obzirom na njihovu čvrstoću i konstrukciju naslona sjedala;
Propis NN 66/2008 • 2.2. »Homologacija vozila« znači homologaciju tipa vozila s obzirom na čvrstoću dijelova strukture vozila za koja se sjedala pričvršćuju te s obzirom na ugradnju sjedala;
Propis NN 66/2008 • 2.3. »Tip sjedala« znači sjedala koja se međusobno bitno ne razlikuju u odnosu na sljedeće značajke koje bi mogle utjecati na njihovu čvrstoću i njihovu agresivnost:
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 14/06, Broj 88/07, Broj 119/09, Broj 63/92, Broj 22/92, Broj 13/90


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled