PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2008-12-154-4202 NN 154/2008

• 1.3 Opseg problema vezan uz postupak prenosivosti brojaBroj odbijenih zahtjeva za prijenos broja koji odstupaju od definiranog postupka prijenosa broja/ukupan broj podnesenih zahtjeva u promatranom razdoblju%


Stranica 2008-12-154-4202 NN 154/2008

• 1.4 Učestalost prigovora/pritužbi u svezi ispravnosti računa% u promatranom razdoblju____%


Stranica 2008-12-154-4202 NN 154/2008

• 1.5 Učestalost prigovora/pritužbi u svezi ispravnosti računa za korisnike unaprijed plaćene usluge (pre-paid korisnik) % u promatranom razdoblju____%


Stranica 2008-12-154-4202 NN 154/2008

• 1.6. Vrijeme prijenosa SMS porukaprosječno vrijeme prijenosa poruka u promatranom razdoblju____(sekunde)


Internet NN 154/2008
• 1.7 Omjer neuspješnih SMS poruka% u promatranom razdoblju____%

Internet stranice NN 154/2008
• 1.6. Vrijeme prijenosa MMS porukaprosječno vrijeme prijenosa poruka u promatranom razdoblju____(sekunde)

Internet stranice NN 154/2008 • 1.7 Omjer neuspješnih MMS poruka% u promatranom razdoblju____%
Internet stranice NN 154/2008 • 1.9 Omjer raskinutih veza*omjer raskinutih veza i ukupnog broja ostvarenih veza____ %
Internet stranice NN 154/2008 • 1.10 Mrežna geografska dostupnost - raspoloživost mreže obzirom na geografsku pokrivenost Republike Hrvatske
Internet stranice NN 154/2008 • * Raskinuta veza se definira kao telefonski poziv koji je nenamjerno raskinut, uslijed slabe snage signala, međudjelovanja signala, zagušenja ili nekih drugih razloga.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 154/2008 • Potpisom ovog obrasca potvrđujemo da su svi navedeni podaci istiniti i potpuni odnosno vjerodostojni. Za podatke i njihovu vjerodostojnost preuzimamo potpunu materijalnu i kaznenu odgovornost.
Informacije NN 154/2008 • PRAVILA POSTUPANJA ZA OPERATORE USLUGA S DODANOM VRIJEDNOSTI
Poslovne stranice NN 154/2008 • (1) Pravila postupanja propisuju ponašanje svih operatora prigodom davanja usluga s dodanom vrijednosti (u daljnjem tekstu: operator usluga s dodanom vrijednosti), u svrhu zaštite korisnika od bilo kakvih zlouporaba i nanošenja štete u skladu s odredbama važećih zakona i podzakonskih propisa u Republici Hrvatskoj.
Pregledi NN 154/2008 • (2) Operator usluga s dodanom vrijednosti sklapa ugovor izravno s pozivateljem za svaki poziv. Ugovor i ispunjenje njegovih odredbi podliježu odredbama važećih zakona i podzakonskih propisa u Republici Hrvatskoj.
Besplatno NN 154/2008 • (3) Operator usluga s dodanom vrijednosti je odgovoran za pružanje usluge s dodanom vrijednosti (u daljnjem tekstu: usluga) u skladu s Pravilima postupanja za operatore usluga s dodanom vrijednosti (u daljnjem tekstu Pravila postupanja).
Glasnik NN 154/2008 • (4) Ako operator usluga s dodanom vrijednosti sklopi ugovor s drugom stranom (podugovarateljem) za bilo koju obvezu u pružanju ili promociji usluge, mora osigurati da druga strana (podugovoratelj) pruža ugovorene usluge u skladu s Pravilima postupanja, neovisno o razgraničenju odgovornosti koju ugovorne strane definiraju svojim ugovorom.
Propis NN 154/2008 • (5) Operator usluga s dodanom vrijednosti je obvezan zaštitu korisnika tih usluga osigurati na sljedeće načine:
Propis NN 154/2008 • 1. osigurati jasne i nedvojbene informacije o usluzi koja se pruža i cijeni i načinu naplate usluge,
Propis NN 154/2008 • 2. osigurati oglašavanje usluga s jasnim i transparentnim informacijama o davatelju usluga, vrsti usluga i cijeni,
Propis NN 154/2008 • 3. osigurati da promidžbene aktivnosti operatora usluga s dodanom vrijednosti ni na koji način ne budu zavaravajuće ili da na bilo koji način dovode u zabludu potencijalne korisnike,
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 118/03, Broj 10/05, Broj 66/09, Broj 86/07, Broj 70/96, Broj 15/05


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled