PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2006-04-38-943 NN 38/2006

• 1.9.3. sila kočenja se može lako regulirati s dovoljnom preciznošću.


Stranica 2006-04-38-943 NN 38/2006

• označava brzinu koju vozilo ne može prekoračiti na vodoravnoj ravnini i bez nepredviđenih vanjskih utjecaja, uzimajući u obzir posebna ograničenja nametnuta konstrukcijom i proizvodnjom vozila.


Stranica 2006-04-38-943 NN 38/2006

• označava, osim ako je drukčije naznačeno, vozilo tako opterećeno da postigne svoju najveću masu.


Stranica 2006-04-38-943 NN 38/2006

• označava samo vozilo, takvo kakvo je dostavljeno na ispitivanja, jedino s vozačem i potrebnom ispitnom opremom i uređajima.


Internet NN 38/2006
• označava najveću masu koju je naznačio proizvođač vozila kao tehnički dopuštenu (ta masa može biti veća od najveće dopuštene mase koju je propisalo nadležno tijelo državne uprave)

Internet stranice NN 38/2006
• označava kočnicu ili kočnice koje su ispitane u skladu s točkom 1.3 Dodatka 1.

Internet stranice NN 38/2006 • 2.1.1.1. Uređaj za kočenje mora biti konstruiran, izrađen i ugrađen tako, da omogući vozilu u uobičajenoj uporabi da, usprkos vibracijama kojima može biti izloženo, zadovoljava odredbe ovog Pravilnika.
Internet stranice NN 38/2006 • 2.1.1.2. Posebice, uređaj za kočenje mora biti konstruiran, izrađen i ugrađen tako, da je osigurana otpornost na utjecaje korozije i starenja kojima je uređaj izložen.
Internet stranice NN 38/2006 • Uređaj za kočenje određen u točki 1.2 mora ispunjavati sljedeće uvjete:
Internet stranice NN 38/2006 • Radno kočenje mora omogućiti upravljane gibanjem vozila i njegovo sigurno, brzo i učinkovito zaustavljanje pri bilo kojoj brzini i opterećenju i pri bilo kojoj uzbrdici ili nizbrdici. Mora biti omogućena postupna promjena tog kočnog učinka. Vozač mora moći postići taj kočni učinak sa svojeg sjedala, bez dizanja ruku s upravljača.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 38/2006 • Pomoćno (sigurnosno) kočenje mora omogućiti zaustavljanje vozila na prihvatljivoj udaljenosti u slučaju neispravnosti radnog kočenja. Mora biti omogućena postupna promjena ovog kočnog učinka. Vozač mora moći postići taj kočni učinak sa svojeg sjedala, držeći pri tome najmanje jednu ruku na upravljaču. Za svrhu ovih odredaba pretpostavlja se da se ne može istodobno pojaviti više od jedne neispravnosti u sustavu radnog kočenja.
Informacije NN 38/2006 • Parkirno kočenje mora omogućiti zadržavanje vozila u mirovanju na uzbrdici ili nizbrdici, čak i kad vozač nije prisutan, pri čemu se držanje radnih dijelova kočnice u blokiranom stanju mora postići isključivo mehaničkim uređajem. Vozač mora moći ostvariti taj kočni učinak sa svojeg sjedala.
Poslovne stranice NN 38/2006 • 2.2.1. Mopedi i motocikli na dva kotača moraju biti opremljeni s dva uređaja za radno kočenje, s nezavisnim upravljačkim napravama i prijenosnim mehanizmima, pri čemu jedan djeluje najmanje na prednji kotač, a drugi najmanje na stražnji kotač.
Pregledi NN 38/2006 • 2.2.1.1. Oba uređaja za radno kočenje mogu zajednički kočiti, ukoliko neispravnost na jednom uređaju za kočenje ne utječe na radne značajke drugoga. Određeni dijelovi kao što je sama kočnica, kočni cilindri i njihovi klipovi (s iznimkom brtvi), tlačne poluge i bregasti sklopovi kočnica, ne smatraju se dijelovima podložnim lomu ako su dovoljno dimenzionirani, lako pristupačni za održavanje i ako pokazuju dovoljne sigurnosne značajke.
Besplatno NN 38/2006 • 2.2.2. Svaki motocikl s bočnom prikolicom mora biti opremljen kočnim uređajima koji bi bili zahtijevani kad on ne bi imao bočnu prikolicu; ako ti kočni uređaji omogućuju postizanje zahtijevane radne značajke pri ispitivanjima vozila s bočnom prikolicom, tada kočnica na kotaču bočne prikolice nije potrebna; uređaj za parkirno kočenje nije obvezatan.
Glasnik NN 38/2006 • 2.2.3.1. s dva nezavisna uređaja za radno kočenje koji zajedno aktiviraju kočnice na svim kotačima, ili
Propis NN 38/2006 • 2.2.3.2. s uređajem za radno kočenje koji djeluje na sve kotače i s pomoćnim (sigurnosnim) uređajem za kočenje koji može biti parkirna kočnica.
Propis NN 38/2006 • 2.2.3.3. Dodatno, svaki moped na tri kotača mora biti opremljen s uređajem za parkirno kočenje koji djeluje na kotač ili kotače najmanje jedne osovine. Uređaj za parkirno kočenje, koji može biti jedan od dva uređaja navedena u točki 2.2.3.1., mora biti nezavisan od uređaja koji djeluje na drugu osovinu ili osovine.
Propis NN 38/2006 • 2.2.4.1. nožno upravljanim uređajem za radno kočenje koji djeluje na sve kotače i uređajem za pomoćno (sigurnosno) kočenje koji može biti parkirna kočnica;
Propis NN 38/2006 • 2.2.4.2. uređajem za parkirno kočenje koji djeluje na kotače najmanje jedne osovine. Upravljačka naprava uređaja za parkirno kočenje mora biti nezavisna od upravljačke naprave uređaja za radno kočenje.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 79/07, Broj 91/96, Broj 66/97, Broj 2/90, Broj 18/05, Broj 118/09


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled