PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2009-02-23-516 NN 23/2009

• (1) Operatori univerzalnih usluga moraju, do 01. ožujka svake godine za prethodnu kalendarsku godinu, dostaviti Agenciji, uz godišnje izvješće iz članka 5. ovoga pravilnika, i izvješće o ostvarivanju obveza u obavljanju univerzalnih usluga, utvrđenih odredbama Zakona i ovoga pravilnika, koje osobito sadrži podatke o kakvoći usluge, zemljopisnoj pokrivenosti korisnika usluga, cijenama univerzalnih usluga, troškovima obavljanja univerzalnih usluga, ukupnom prihodu ostvarenom obavljanjem tih usluga, broju FGSM sustava/korisnika, broju PCM/PGS sustava/korisnika, broju ostvarenih i odbijenih zahtjeva za uspostavu univerzalnih usluga te razlozima za odbijanje zahtjeva za uspostavu univerzalnih usluga.


Stranica 2009-02-23-516 NN 23/2009

• (2) Ako operatori univerzalnih usluga ne dostave podatke o ostvarenom ukupnom prihodu od obavljanja usluga iz stavka 1. ovoga članka, Vijeće Agencije ima pravo izraditi procjenu ukupnog prihoda operatora univerzalnih usluga.


Stranica 2009-02-23-516 NN 23/2009

• (1) Vijeće Agencije donosi odluku o određivanju jednog ili više operatora univerzalnih usluga na temelju odredaba Zakona.


Stranica 2009-02-23-516 NN 23/2009

• (2) Odlukom iz stavka 1. ovoga članka, koja mora biti podrobno obrazložena, pobliže se određuju za svakog operatora univerzalnih usluga obveze u pogledu zemljopisne pokrivenosti i sastavnih dijelova univerzalnih usluga, u skladu s odredbama Zakona i ovoga pravilnika.


Internet NN 23/2009
• (3) U postupku donošenja odluke iz stavka 1. ovoga članka operatori javnih govornih usluga moraju dostaviti Agenciji, na njezin zahtjev, sve raspoložive podatke o pokrivenosti elektroničke komunikacijske mreže, planiranom povećanju pokrivenosti elektroničke komunikacijske mreže, planiranim ponudama usluga na tržištu u svrhu ispunjavanja zahtjeva za ostvarivanje univerzalnih usluga, uključujući pristupačnost cijena, te financijskim pokazateljima razvoja poslovanja operatora.

Internet stranice NN 23/2009
• (4) U slučaju da Vijeće Agencije donosi odluku o raspisivanju javnog natječaja sukladno odredbama Zakona, Vijeće Agencije utvrđuje natječajnu dokumentaciju, provodi natječajni postupak, zaprima i javno otvara ponude podnesene na javni natječaj, te donosi odluku o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja za obavljanje univerzalnih usluga.

Internet stranice NN 23/2009 • (5) Odluke iz stavka 1. i 4. ovoga članka objavljuju se u »Narodnim novinama« i na službenim internet stranicama Agencije, medijima, a u slučaju javnog natječaja za obavljanje univerzalnih usluga na regionalnoj ili nižoj razini, te se odluke moraju objaviti i u regionalnim, odnosno drugim lokalnim medijima.
Internet stranice NN 23/2009 • (1) Danom stupanja na snagu ovoga pravilnika prestaje vrijediti Pravilnik o osnovnim telekomunikacijskim uslugama (»Narodne novine«, broj 123/05.).
Internet stranice NN 23/2009 • (2) Proglašeni operator univerzalnih usluga nastavlja pružati univerzalne usluge sukladno prijelaznim i završnim odredbama Zakona do isteka vremena za koji je određen.
Internet stranice NN 23/2009 • (3) Proglašeni operator mora uskladiti pružanje univerzalnih usluga prema ovom pravilniku u roku od šest mjeseci od dana stupanja na snagu ovog pravilnika.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 23/2009 • Ovaj pravilnik stupa na snagu u roku osam (8) dana od dana objave u »Narodnim novinama«.
Informacije NN 23/2009 • Godišnje izvješće o vrijednostima pokazatelja kakvoće univerzalnih usluga
Poslovne stranice NN 23/2009 • 1.1 Vrijeme uspostave uslugeza 95% ostvarenih priključaka u jednoj godini(dani)
Pregledi NN 23/2009 • 1.2 Učestalost kvarovakvarovi/po pristupnom vodu (priključku)/ po godini%
Besplatno NN 23/2009 • 1.3 Vrijeme uklanjanja kvara za 80% kvarova na pristupnom vodu u jednoj godini(sati)
Glasnik NN 23/2009 • % nacionalnih poziva unutar nepokretne elektroničke komunikacijske mreže %
Propis NN 23/2009 • % nacionalnih poziva iz nepokretne prema pokretnoj elektroničkoj komunikacijskoj mreži%
Propis NN 23/2009 • 1.5 Vrijeme uspostave pozivavrijeme unutar kojeg je uspostavljeno 80% svih vrsta poziva u jednoj godini(sekunde)
Propis NN 23/2009 • prosječno vrijeme za nacionalne pozive unutar nepokretne elektroničke komunikacijske mreže(sekunde)
Propis NN 23/2009 • vrijeme unutar kojeg je uspostavljeno 95% nacionalnih poziva unutar nepokretne elektroničke komunikacijske mreže (sekunde)
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 58/07, Broj 46/09, Broj 185/04, Broj 20/05, Broj 100/04, Broj 22/04


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled