PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2009-07-88-2149 NN 88/2009

• (1) U međunarodnom prometu davatelj poštanskih usluga odgovara u granicama utvrđenima aktima Svjetske poštanske unije i međunarodnim ugovorima.


Stranica 2009-07-88-2149 NN 88/2009

• (2) U unutarnjem prometu davatelj poštanskih usluga odgovara:


Stranica 2009-07-88-2149 NN 88/2009

• 1. za gubitak ili oštećenje poštanske pošiljke ili umanjenje njezina sadržaja,


Stranica 2009-07-88-2149 NN 88/2009

• 2. za prekoračenje roka za prijenos i uručenje poštanske pošiljke,


Internet NN 88/2009
• 3. u slučaju kada nije obavio uslugu ili uslugu nije obavio u cijelosti.

Internet stranice NN 88/2009
• (3) Davatelj poštanskih usluga nije odgovoran u sljedećim slučajevima:

Internet stranice NN 88/2009 • 1. kada dokaže da se događaji iz stavka 2. ovoga članka nisu mogli predvidjeti, izbjeći ili otkloniti (viša sila),
Internet stranice NN 88/2009 • 2. kada pošiljatelj, primatelj ili druga ovlaštena osoba ne podnese prigovor u roku utvrđenom ovim Zakonom, ili ne podnese zahtjev za naknadu štete u roku utvrđenom ovim Zakonom,
Internet stranice NN 88/2009 • 3. kada se radi o poštanskim pošiljkama sadržaj kojih je zabranjen,
Internet stranice NN 88/2009 • 4. kada je šteta uzrokovana time što pošiljatelj nije pakirao pošiljku na način da osigura njezin sadržaj ili se nije koristio odgovarajućom ponuđenom uslugom davatelja poštanskih usluga.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 88/2009 • (4) Davatelj poštanskih usluga ne odgovara za izmaklu korist, niti za stvarnu štetu koja može nastati zbog gubitka, oštećenja ili umanjenja sadržaja poštanske pošiljke, te prekoračenja roka za prijenos i uručenje poštanske pošiljke.
Informacije NN 88/2009 • (5) Davatelj poštanskih usluga ne odgovara za pošiljke koje je uručio u roku i na način propisan ovim Zakonom i općim uvjetima davatelja poštanskih usluga.
Poslovne stranice NN 88/2009 • (1) Pošiljatelj ili druga ovlaštena osoba može, na temelju pisanog odgovora iz članka 44. stavka 4. ovoga Zakona, u roku od 30 dana od dana primitka toga odgovora davatelju poštanskih usluga podnijeti zahtjev za naknadu štete.
Pregledi NN 88/2009 • (2) Davatelj poštanskih usluga obvezan je pošiljatelju ili drugoj ovlaštenoj osobi isplatiti za pošiljke u unutarnjem prometu sljedeću naknadu štete:
Besplatno NN 88/2009 • a) preporučene pošiljke – u visini peterostrukog iznosa naplaćene cijene poštanske usluge,
Glasnik NN 88/2009 • b) pošiljke s označenom vrijednosti – u visini iznosa označene vrijednosti,
Propis NN 88/2009 • a) preporučene pošiljke – u iznosu koji odgovara stvarnoj vrijednosti oštećenog ili umanjenog sadržaja pošiljke, ali najviše do peterostrukog iznosa naplaćene cijene poštanske usluge,
Propis NN 88/2009 • b) pošiljke s označenom vrijednosti – u iznosu koji odgovara stvarnoj vrijednosti oštećenog ili umanjenog sadržaja pošiljke, ali najviše do označene vrijednosti,
Propis NN 88/2009 • 3. za prekoračenje roka prijenosa i uručenja pošiljke – u visini trostrukog iznosa naplaćene cijene poštanske usluge.
Propis NN 88/2009 • (3) Kada poštanska usluga nije obavljena, davatelj poštanskih usluga obvezan je vratiti naplaćenu cijenu poštanske usluge.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 46/06, Broj 178/04, Broj 78/99, Broj 125/97, Broj 55/07, Broj 112/04


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled