PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2005-09-108-2000 NN 108/2005

• (10) Utvrđivanje i uklanjanje smetnji i kvarova iz stavka 8. ovoga članka ima prednost u odnosu na utvrđivanje i uklanjanje svih drugih vrsta smetnji i kvarova u telekomunikacijskoj mreži operatora.


Stranica 2005-09-108-2000 NN 108/2005

• Usporedno s uvođenjem broja 112, pristup hitnim službama u Republici Hrvatskoj nastavlja se ostvarivati i putem postojećih pozivnih brojeva za hitne službe (92, 93, 94, 987, 9155), osim ako posebnim propisom ili odlukom nadležnog tijela državne uprave za koji od postojećih pozivnih brojeva nije određeno drukčije.


Stranica 2005-09-108-2000 NN 108/2005

• (1) Pokazatelji kakvoće usluge poziva na broj 112 osobito obuhvaćaju:


Stranica 2005-09-108-2000 NN 108/2005

• (2) Standardnim operativnim postupcima iz članka 3. stavka 3. ovoga Pravilnika mogu se utvrditi i dodatni pokazatelji kakvoće usluge poziva na broj 112, osim podataka iz stavka 1. ovoga članka.


Internet NN 108/2005
• (3) Operatori i davatelji usluga moraju dostaviti Hrvatskoj agenciji za telekomunikacije (u daljnjem tekstu: Agencija), do 1. ožujka svake godine za prethodnu kalendarsku godinu, godišnje izvješće o vrijednostima pokazatelja kakvoće usluge iz stavka 1. i 2. ovoga članka, koje su izmjerene na način i prema postupku utvrđenom ETSI uputom EG 201 769-1.

Internet stranice NN 108/2005
• (4) Pokazatelji kakvoće usluge iz stavka 1. ovoga članka ne smiju prijeći sljedeće granične vrijednosti:

Internet stranice NN 108/2005 • – učestalost kvarova po pristupnom vodu do Centra 112 – 5% godišnje po pojedinom operatoru ili davatelju usluga,
Internet stranice NN 108/2005 • – vrijeme uklanjanja kvara na pristupnom vodu do Centra 112 – četiri sata za uklanjanje 80% tih kvarova godišnje po pojedinom operatoru ili davatelju usluga,
Internet stranice NN 108/2005 • – udjel neostvarenih poziva na broj 112 – 5% godišnje, ako je to tehnički ostvarivo,
Internet stranice NN 108/2005 • – vrijeme uspostave veze s brojem 112 – prosječno četiri sekunde godišnje po jednom pozivu, pri čemu se 95% uspostavljenih veza mora ostvariti u vremenu kraćem od osam sekunda.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 108/2005 • (5) Godišnja izvješća svih operatora i davatelja usluga iz stavka 3. ovoga članka Agencija objavljuje u »Narodnim novinama« i na svojim internetskim stranicama, a prema potrebi i na drugi prikladan način.
Informacije NN 108/2005 • (6) Osim godišnjeg izvješća iz stavka 3. ovoga članka, davatelji osnovnih telekomunikacijskih usluga moraju, na zahtjev Agencije, dostaviti izvješće o vrijednostima pokazatelja kakvoće usluge iz stavka 1. i 2. ovoga članka i za razdoblje kraće od godine dana, i to u roku 30 dana od dana zaprimanja tog zahtjeva.
Poslovne stranice NN 108/2005 • (7) Agencija ima pravo provjeravati vjerodostojnost pokazatelja kakvoće usluge dostavljenih u izvješćima iz stavka 3. i 6. ovoga članka.
Pregledi NN 108/2005 • Tijelo državne uprave nadležno za zaštitu i spašavanje na prikladan način obavješćuje korisnike javnih telekomunikacijskih usluga o svrsi, načinu i uvjetima uporabe broja 112.
Besplatno NN 108/2005 • (1) Zabranjena je svaka zlouporaba poziva na broj 112, što osobito obuhvaća sve vrste zlonamjernih poziva.
Glasnik NN 108/2005 • (2) U slučaju tri opetovane zlouporabe poziva na broj 112 operatori i davatelji usluga obvezni su, na temelju pisanog zahtjeva Centra 112, privremeno isključiti iz telekomunikacijske mreže terminalnu opremu pretplatnika ili korisnika usluga, za kojeg se utvrdi počinjenje tih zlouporaba, i to u trajanju od sedam dana, s mogućnosti primanja dolaznih poziva u tom razdoblju.
Propis NN 108/2005 • (3) Ako se utvrdi da je pretplatnik ili korisnik usluga iz stavka 2. ovoga članka ponovno počinio tri opetovane zlouporabe poziva na broj 112, njegova terminalna oprema privremeno će se isključiti iz telekomunikacijske mreže u trajanju 30 dana, s mogućnosti primanja dolaznih poziva u tom razdoblju.
Propis NN 108/2005 • (4) Ako se i nakon isteka razdoblja iz stavka 3. ovoga članka utvrdi da je isti pretplatnik ili korisnik usluga ponovno počinio zlouporabu poziva na broj 112, njegova terminalna oprema trajno će se isključiti iz telekomunikacijske mreže te raskinuti pretplatnički odnos, pri čemu pretplatnik zadržava pravo iz članka 28. stavka 3. Pravilnika o telekomunikacijskim uslugama.
Propis NN 108/2005 • (5) Primjena mjera iz stavka 2., 3. i 4. ovoga članka ne isključuje odgovornost pretplatnika ili korisnika usluga u skladu s posebnim propisima o prekršajnoj i kaznenoj odgovornosti.
Propis NN 108/2005 • (1) Nadzor nad kakvoćom usluge poziva na broj 112 obavlja Agencija u okviru ovlasti provedbe stručnog nadzora nad obavljanjem telekomunikacijskih usluga i djelatnosti, u skladu s odredbama Zakona o telekomunikacijama.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 53/07, Broj 2/95, Broj 25/09, Broj 10/05, Broj 32/02, Broj 88/01


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled