PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2009-09-115-2869 NN 115/2009

• (14) U interesu sigurnog odvijanja zračnog prometa preko granica država članica na dobrobit korisnika zračnog prostora i njihovih putnika, navedeni sustav izdavanja svjedodžbi treba stvoriti pravni okvir kojim će se državama članicama omogućiti imenovanje pružatelja operativnih usluga u zračnom prometu neovisno o tome gdje su stekli svjedodžbu.


Stranica 2009-09-115-2869 NN 115/2009

• (15) Na temelju provedenih analiza sigurnosnih aspekata, državama članicama treba omogućiti imenovanje jednog ili više pružatelja meteoroloških usluga za cijeli ili dio zračnog prostora pod njihovom nadležnošću, bez potrebe raspisivanja natječaja.


Stranica 2009-09-115-2869 NN 115/2009

• (16) Pružatelji usluga u zračnoj plovidbi trebaju putem odgovarajućih sporazuma uspostaviti i održavati tijesnu suradnju s vojnim tijelima odgovornim za aktivnosti koje bi mogle utjecati na opći zračni promet.


Stranica 2009-09-115-2869 NN 115/2009

• (17) Financijsko poslovanje svih pružatelja usluga u zračnoj plovidbi treba biti maksimalno transparentno.


Internet NN 115/2009
• (18) Uvođenje usklađenih načela i uvjeta za pristup operativnim podacima trebalo bi olakšati pružanje usluga u zračnoj plovidbi te poslovanje korisnika zračnog prostora i zračnih luka u novom okruženju.

Internet stranice NN 115/2009
• (19) Uvjeti naplate usluga od korisnika zračnog prostora trebaju biti nepristrani i transparentni.

Internet stranice NN 115/2009 • (20) Naknade koje plaćaju korisnici trebale bi pružateljima usluga u zračnoj plovidbi i državama članicama pokrivati troškove uređaja i usluga. Visina tih naknada trebala bi biti proporcionalna troškovima, uzimajući u obzir ciljeve sigurnosti i gospodarske učinkovitosti.
Internet stranice NN 115/2009 • (21) Među korisnicima zračnog prostora ne bi smjelo biti nikakve pristranosti u pružanju ekvivalentnih usluga u zračnoj plovidbi.
Internet stranice NN 115/2009 • (22) Pružatelji usluga u zračnoj plovidbi nude određene uređaje i usluge u izravnoj vezi s letenjem zrakoplova, pa bi nastale troškove trebali naplaćivati po načelu »tko koristi, taj plaća«, što znači da bi korisnici zračnog prostora troškove koje generiraju morali platiti u, ili što je moguće bliže, mjestu korištenja.
Internet stranice NN 115/2009 • (23) Važno je osigurati transparentnost troškova vezanih uz takve uređaje ili usluge. Sukladno tome, korisnicima zračnog prostora treba objasniti sve promjene u sustavu ili visini naknada; takve promjene ili ulaganja koje predlažu pružatelji usluga u zračnoj plovidbi trebaju se objašnjavati u okviru razmjene informacija između upravnih tijela i korisnika zračnog prostora.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 115/2009 • (24) Potrebno je utvrditi okvir za moduliranje naknada na način koji će doprinijeti maksimalnom povećanju kapaciteta cijeloga sustava. Financijski poticaji mogli bi biti koristan način za ubrzanje uvođenja opreme na zemlji i na zrakoplovu koja povećava kapacitet; za nagrađivanje visoke učinkovitosti ili za kompenziranje smetnji zbog odabira manje poželjnih ruta.
Informacije NN 115/2009 • (25) U kontekstu prihoda prikupljenih radi osiguravanja primjerenog povrata uloženih sredstava, i u izravnoj vezi s uštedama zbog poboljšanja učinkovitosti, Komisija bi trebala razmotriti mogućnost stvaranja rezervnih sredstava čija bi svrha bila umanjiti utjecaj naglog povećanja naknada za korisnike zračnog prostora u razdobljima smanjenog intenziteta prometa.
Poslovne stranice NN 115/2009 • (26) Komisija bi trebala ispitati mogućnost organiziranja privremene financijske potpore mjerama za povećanje kapaciteta europskog sustava kontrole zračnog prometa u cjelini.
Pregledi NN 115/2009 • (27) Komisija bi, u suradnji s Eurocontrolom te s nacionalnim nadzornim tijelima i korisnicima zračnog prostora, trebala redovito provjeravati utvrđivanje i naplaćivanje naknada korisnicima zračnog prostora.
Besplatno NN 115/2009 • (28) Zbog posebne osjetljivosti informacija koje se odnose na pružatelje usluga u zračnoj plovidbi, nacionalna nadzorna tijela ne bi smjela otkrivati podatke koji su obuhvaćeni obvezom čuvanja profesionalne tajne, ne dovodeći time u pitanje organiziranje sustava za praćenje i objavljivanje rezultata poslovanja pružatelja tih usluga,
Glasnik NN 115/2009 • 1. U djelokrugu Okvirne uredbe (br. 550/2004), ova Uredba odnosi se na pružanje usluga u zračnoj plovidbi unutar jedinstvenog europskog neba. Cilj je ove Uredbe utvrditi zajedničke zahtjeve za sigurno i učinkovito pružanje usluga u zračnoj plovidbi unutar Zajednice.
Propis NN 115/2009 • 2. Ovom se Uredbom regulira pružanje usluga u zračnoj plovidbi općem zračnom prometu, u skladu s predmetom i svrhom Okvirne uredbe.
Propis NN 115/2009 • 1. Nacionalna nadzorna tijela iz čl. 4 Okvirne uredbe trebaju osigurati odgovarajući nadzor nad primjenom ove Uredbe, osobito u odnosu na sigurno i učinkovito poslovanje pružatelja usluga u zračnoj plovidbi koji pružaju usluge u zračnom prostoru pod nadležnošću države članice koja je imenovala ili osnovala relevantno nadležno tijelo.
Propis NN 115/2009 • 2. U tu svrhu, svako nacionalno nadzorno tijelo mora organizirati odgovarajuće inspekcije i kontrole u cilju provjere poštivanja zahtjeva iz ove Uredbe. Imenovani pružatelj usluga u zračnoj plovidbi treba omogućiti provedbu navedenih aktivnosti.
Propis NN 115/2009 • 3. S obzirom na funkcionalne blokove zračnog prostora koji se prostiru preko zračnog prostora pod nadležnošću više od jedne države članice, navedene države članice moraju zaključiti sporazum o nadzoru iz ovoga članka vezano uz pružatelja usluga u zračnoj plovidbi koji usluge obavlja u navedenim blokovima. Države članice mogu zaključiti sporazum o nadzoru iz ovoga članka vezano uz pružatelja usluga koji usluge obavlja u državi članici u kojoj nema svoje sjedište.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 117/08, Broj 121/07, Broj 136/97, Broj 14/07, Broj 2/06, Broj 68/92


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled