PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2005-07-92-1848 NN 92/2005

• 3) Dizelski motori – nakon što je motor postigao radnu temperaturu propisanu od strane proizvođača vozila, srednji koeficijent zacrnjenja ispušnog plina (k) nakon tri ili više slobodnih ubrzanja neopterećenog motora od brzine vrtnje na praznom hodu do najveće brzine vrtnje ne smije prelaziti vrijednost propisanu od strane proizvođača vozila. Ako podaci proizvođača o srednjem koeficijentu zacrnjenja i radnoj temperaturi motora nisu poznati onda srednji koeficijent zacrnjenja ispušnog plina »k« ne smije prelaziti vrijednost:


Stranica 2005-07-92-1848 NN 92/2005

• – k 2,5 m-1, pri temperaturi ulja u motoru od najmanje 80°C (za motore bez prednabijanja)


Stranica 2005-07-92-1848 NN 92/2005

• – k 3,0 m-1, pri temperaturi ulja u motoru od najmanje 80°C (za motore s prednabijanjem)


Stranica 2005-07-92-1848 NN 92/2005

• (2) Količine štetnih tvari navedene u prvom stavku ne odnose se na sljedeća vozila:


Internet NN 92/2005
• – vozila opremljena benzinskim motorima ako su proizvedena prije 1970. godine;

Internet stranice NN 92/2005
• – vozila opremljena benzinskim motorima ako im konstrukcijska brzina nije veća od 50 km/h;

Internet stranice NN 92/2005 • – vozila opremljena dizelskim motorima ako su proizvedena prije 1980. godine;
Internet stranice NN 92/2005 • – vozila opremljena dizelskim motorima ako im konstrukcijska brzina nije veća od 30 km/h;
Internet stranice NN 92/2005 • – vozila pogonjena alternativnim pogonskim motorom ili izvorom energije (vodik, metan, propan-butan, gorive ćelije, alkohol i sl.).
Internet stranice NN 92/2005 • VII. TEHNIČKI UVJETI KOJIMA MORAJU ODGOVARATI POJEDINI URE?AJI NA VOZILIMA
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 92/2005 • (1) Pod tehničkim uvjetima kojima moraju odgovarati pojedini uređaji na vozilima, prema ovom Pravilniku, razumijevaju se tehnički normativi što se propisuju za pojedine vrste tih uređaja.
Informacije NN 92/2005 • (2) Tehnički normativi efikasnosti kočnih sustava motornih vozila i priključnih vozila ispitivanih u statičkim uvjetima ispitivanja na valjcima za ispitivanje kočne sile iznose:
Poslovne stranice NN 92/2005 • (3) Normativi iz stavka 2. ovog članka primjenjuju se na vozila pod sljedećim uvjetima:
Pregledi NN 92/2005 • – vozila se ispituju u statičkim uvjetima ispitivanja na valjcima za ispitivanje kočne sile;
Besplatno NN 92/2005 • – površina valjaka na kojima se ispituju kočnice mora biti dovoljnog koeficijenta trenja (µ 0,5);
Glasnik NN 92/2005 • – temperatura diska ili vanjske površine bubnja kočnice ne smije iznositi više od 100°C;
Propis NN 92/2005 • – kod ispitivanja vozila s dvostrukom ili višestrukom osovinom mora biti osigurano da razina ispitivane osovine ne bude niža od ostalih osovina.
Propis NN 92/2005 • (4) Normativi iz stavka 2. ovog članka primjenjuju se tako da se zbroj sila kočenja na obodu svih kotača koje nastaju neposredno prije blokiranja kotača (ili zbroj sila kočenja aktiviranih maksimalnim silama aktiviranja) podijeli s težinom vozila uvećanom za težinu tereta koji se trenutno nalazi u njemu i pomnoži s konstantom 100. Ovako dobiveni rezultat mora biti veći ili jednak propisanoj vrijednosti koeficijenta kočenja.
Propis NN 92/2005 • (5) Razlika sila kočenja za radnu kočnicu na kotačima iste osovine ne smije biti veća od 25%, a za pomoćnu kočnicu 30%. Za izračunavanje postotka razlike sile kočenja na istoj osovini uzimaju se sile kočenja koje nastaju neposredno prije blokiranja kotača ili sile kočenja aktivirane maksimalnim silama aktiviranja. Za osnovicu izračunavanja postotka razlike sile kočenja kotača na istoj osovini uzima se veća sila kočenja.
Propis NN 92/2005 • (6) Nejednolikost sile kočenja na kotaču ne smije biti veća od 20%. Postotak nejednolikosti sile kočenja izračunava se na približno polovici sile kočenja koja izaziva blokadu. Za osnovicu izračunavanja postotka nejednolikosti sile kočenja uzima se veća sila kočenja.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 59/96, Broj 73/07, Broj 1/09, Broj 120/07, Broj 59/96, Broj 139/05


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled