PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2009-04-42-951 NN 42/2009

• 5.2.2 U postupku redovnog ovjeravanja mjerila utvrđuje se zadovoljava li mjerilo zahtjeve iz točke 1.1 ovoga dodatka.


Stranica 2009-04-42-951 NN 42/2009

• Izvanredno ovjeravanje mjerila provodi se kao i prvo ovjeravanje.


Stranica 2009-04-42-951 NN 42/2009

• Temeljem članka 12. stavka 1. i članka 107. stavka 12. Zakona o elektroničkim komunikacijama (»Narodne novine« br. 73/08), Vijeće Hrvatske agencije za poštu i elektroničke komunikacije donosi sljedeći


Stranica 2009-04-42-951 NN 42/2009

• O NAČINU I UVJETIMA SPRJEČAVANJA I SUZBIJANJA ZLOUPORABA I PRIJEVARA U PRUŽANJU USLUGA ELEKTRONIČKE POŠTE


Internet NN 42/2009
• Ovim pravilnikom propisuju se način i uvjeti sprječavanja i suzbijanja zlouporaba i prijevara u pružanju usluga elektroničke pošte, zaštite korisnika od neželjene elektroničke pošte, te ispunjavanje obveza operatora i korisnika u zaštiti elektroničkih komunikacijskih mreža i usluga.

Internet stranice NN 42/2009
• (1) U smislu ovog pravilnika pojedini pojmovi imaju sljedeće značenje:

Internet stranice NN 42/2009 • 1. Agencija: Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije,
Internet stranice NN 42/2009 • 2. neželjena elektronička poruka: svaka tekstovna, glasovna, zvučna ili slikovna poruka odaslana javnom komunikacijskom mrežom, koja se šalje u većem broju, širem krugu primatelja bez da su to oni izravno ili neizravno (npr. davanjem svoje adrese) zatražili te kod koje su prekršena pravila ponašanja u komunikaciji pojedinaca putem elektroničke pošte (netiquette). Najčešće se radi o komercijalnim porukama, oglasima, prijevarama, elektroničkim virusima i sličnim.
Internet stranice NN 42/2009 • 3. operator usluga elektroničke pošte: pravna ili fizička osoba koja pruža ili je ovlaštena pružati javnu komunikacijsku uslugu elektroničke pošte.
Internet stranice NN 42/2009 • 4. RBL lista (Crna lista): lista na kojoj se nalazi popis IP adresa ili domena koje su identificirane kao pošiljatelji neželjene pošte. Ukoliko se adresa koju uspoređujemo nalazi na toj listi poruka se odbacuje ili označava kao neželjena pošta.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 42/2009 • 5. tehnički sustavi za pribavljanje privole: svaki automatizirani sustav koji služi za pozivanje korisnika elektroničkih komunikacijskih usluga u svrhu ishođenja privole za pristup uslugama s dodanom vrijednosti ili ishođenja privole za promidžbu/prodaju proizvoda i usluga,
Informacije NN 42/2009 • 6. telekomunikacijska terminalna oprema: proizvod ili njegova odgovarajuća sastavnica koja omogućuje komunikaciju na način da se priključuje, izravno ili neizravno, bilo kojim putem na sučelja javnih elektroničkih komunikacijskih mreža, koje se u cijelosti ili djelomično upotrebljavaju za pružanje javno dostupnih elektroničkih komunikacijskih usluga,
Poslovne stranice NN 42/2009 • 7. ugroza elektroničke pošte: potencijalni uzrok koji može nanijeti štetu svakom podatku ili komunikacijskom sustavu u kojem se spremaju i/ili prenose podaci,
Pregledi NN 42/2009 • 8. Zakon: Zakon o elektroničkim komunikacijama (»Narodne novine« br. 73/08),
Besplatno NN 42/2009 • 9. zlonamjerni programi: programi koji bez znanja korisnika terminalne opreme mogu u određenom obliku preuzeti upravljanje terminalnom opremom ili obavljati neke druge radnje koje mogu izazvati štetu na sadržajima i programima koji su pohranjeni u terminalnoj opremi i samom korisniku usluge elektroničke pošte.
Glasnik NN 42/2009 • Mjere zaštite korisnika od zlouporaba i prijevara u pružanju usluga elektroničke pošte
Propis NN 42/2009 • (1) Operatori usluga elektroničke pošte obvezni su osigurati tehničke i organizacijske mjere zaštite svojih usluga od zlonamjernih programa i neželjenih elektroničkih poruka primjereno ugrozi usluga koje pružaju.
Propis NN 42/2009 • (2) Kada je to potrebno operatori usluga elektroničke pošte će mjere zaštite usluga provoditi u suradnji s operatorom elektroničke komunikacijske mreže, te po potrebi i s drugim operatorima elektroničke pošte.
Propis NN 42/2009 • (1) Operator usluga elektroničke pošte provodi stalni nadzor svoje mreže glede ugroze usluga, te pri tome primjenjuje primjerene tehničke mjere zaštite svojih usluga, imajući pri tome u vidu stupanj potrebne zaštite, te troškove implementacije mjera zaštite.
Propis NN 42/2009 • (2) Uočene ugroze usluga elektroničke pošte operator usluga elektroničke pošte ovlašten je onemogućiti. Saznanja o mogućim rizicima, izvorima rizika i ugroza usluga elektroničke pošte, bez odgode mora dostaviti pisanu obavijest ili obavijest elektroničkim putem operatoru izvoru ugroza usluge elektroničke pošte, te u suradnji s tim operatorom poduzeti tehničke mjere blokiranja utvrđenog izvora ugroza.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 47/05, Broj 20/92, Broj 112/09, Broj 25/08, Broj 204/03, Broj 67/09


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled