PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2009-02-23-516 NN 23/2009

• 5. priključna točka: svi fizički priključci i njihova priključna tehnička specifikacija koji su dio elektroničke komunikacijske mreže i koji su potrebni za priključenje na tu mrežu i za djelotvorno uspostavljanje komunikacijskih veza putem te mreže,


Stranica 2009-02-23-516 NN 23/2009

• 6. pristupni vod: veza između priključne točke pretplatnika i ulazne točke krajnje centrale ili udaljenog pretplatničkog stupnja,


Stranica 2009-02-23-516 NN 23/2009

• 7. učestalost kvarova po pretplatničkom pristupnom vodu (priključku): postotni odnos između broja ispravnih prijava kvara i prosječnog broja pretplatničkih pristupnih vodova (priključaka) pripadajuće komunikacijske mreže u određenom razdoblju,


Stranica 2009-02-23-516 NN 23/2009

• 8. učestalost neostvarenih poziva: postotni odnos između broja neostvarenih poziva i ukupnog broja svih poziva u određenom razdoblju,


Internet NN 23/2009
• 9. učestalost prigovora na iznos računa za obavljene univerzalne usluge: postotni odnos između broja prigovora na iznos računa za obavljene univerzalne usluge i ukupnog broja svih izdanih računa za obavljene univerzalne usluge,

Internet stranice NN 23/2009
• 10. udjel javnih telefonskih govornica u radu: postotni odnos između broja javnih telefonskih govornica puštenih u rad i ukupnog broja svih postavljenih javnih telefonskih govornica,

Internet stranice NN 23/2009 • 11. vrijeme kašnjenja signala slobodnoga biranja: vrijeme koje protekne od trenutka kad pozivatelj zatvori strujni krug pristupnog voda do trenutka dobivanja signala slobodnoga biranja,
Internet stranice NN 23/2009 • 12. vrijeme odgovora osobe operatora (telefonista): vrijeme koje protekne od trenutka zaprimanja zadnje znamenke pozivnog broja nadležne službe operatora do trenutka javljanja osobe operatora (telefonista),
Internet stranice NN 23/2009 • 13. vrijeme odgovora službe davanja obavijesti (informacija): vrijeme koje protekne od trenutka zaprimanja zadnje znamenke pozivnog broja usluge davanja obavijesti do trenutka javljanja osobe zadužene za davanje obavijesti (informacija), odnosno do trenutka javljanja automatiziranog govornog sustava,
Internet stranice NN 23/2009 • 14. vrijeme uklanjanja kvara: vrijeme koje protekne od trenutka zaprimanja ispravne prijave kvara do trenutka uklanjanja kvara, odnosno ponovne uspostave redovite komunikacijske usluge,
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 23/2009 • 15. vrijeme uspostave poziva: vrijeme mjereno u sekundama, s točnosti od jedne desetinke sekunde, koje protekne od trenutka kad je javna komunikacijska mreža zaprimila sve podatke potrebne za uspostavu veze, do trenutka kad pozivatelj dobije signal zauzeća, signal pozivanja ili signal javljanja,
Informacije NN 23/2009 • 16. vrijeme uspostave usluge: vrijeme, mjereno u danima, koje protekne od dana zaprimanja zahtjeva za uspostavu određene javne komunikacijske usluge, u pisanom ili elektroničkom obliku, do dana priključenja pretplatničke terminalne opreme na komunikacijsku mrežu, čime se omogućuje korištenje tom uslugom,
Poslovne stranice NN 23/2009 • 17. Zakon: Zakon o elektroničkim komunikacijama (»Narodne novine« broj 73/08; dalje u tekstu: Zakon).
Pregledi NN 23/2009 • Opseg univerzalnih usluga definiran je sukladno odredbama Zakona.
Besplatno NN 23/2009 • (1) Operatori univerzalnih usluga odgovorni su za osiguravanje kakvoće univerzalnih usluga koje obavljaju.
Glasnik NN 23/2009 • (2) Operatori univerzalnih usluga mjere pokazatelje kakvoće univerzalnih usluga u skladu s odredbama ovoga pravilnika, a na način i prema postupku utvrđenom ETSI uputom EG 201 769-1.
Propis NN 23/2009 • (3) Agencija, može, u skladu s mjerodavnim međunarodnim normama, odlukama i preporukama, utvrditi i dodatne načine i postupke mjerenja pokazatelja kakvoće univerzalnih usluga, te ih objaviti na prikladan način.
Propis NN 23/2009 • (1) Operatori univerzalnih usluga moraju dostaviti do 01. ožujka svake godine za prethodnu kalendarsku godinu, godišnje izvješće o vrijednostima pokazatelja kakvoće univerzalnih usluga iz članaka 7. do 16. ovoga pravilnika, te iste objaviti na svojim internet stranicama.
Propis NN 23/2009 • (2) Podaci o pokazateljima kakvoće univerzalnih usluga iz članaka 7. do 16. ovoga pravilnika moraju biti iskazani zasebno po svakom zemljopisnom području numeriranja (županiji), u skladu s Planom numeriranja.
Propis NN 23/2009 • (3) Podaci o pokazateljima kakvoće univerzalnih usluga iz članaka 11. i 12. ovoga pravilnika moraju biti iskazani zasebno za pozive u unutarnjem i međunarodnom elektroničkom komunikacijskom prometu.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 87/08, Broj 7/99, Broj 73/09, Broj 66/01, Broj 44/98, Broj 111/06


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled