PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2005-05-64-1239 NN 64/2005

• 5. Stoga, razmatrajući razloge koje je podnositelj naveo u svom prijedlogu za povrat u prijašnje stanje utvrđeno je da su okolnosti propuštanja roka za podnošenje ustavne tužbe u predmetnoj pravnoj situaciji isključivo subjektivne naravi, te se okolnost propuštanja opunomoćenika stranke da svoju stranku točno i na vrijeme izvijesti o njezinim postupovnim pravima pred Ustavnim sudom, ne može smatrati opravdanim razlogom u smislu odredbe članka 66. Ustavnog zakona.


Stranica 2005-05-64-1239 NN 64/2005

• 6. Također je potrebno napomenuti da se u odnosu na osporeno rješenje Županijskog suda u Splitu od 19. listopada 2004. godine, ne radi o pojedinačnom aktu u smislu članka 62. stavka 1. Ustavnog zakona povodom koje bi Ustavni sud bio nadležan pružiti ustavnosudsku zaštitu podnositelju.


Stranica 2005-05-64-1239 NN 64/2005

• 7. Slijedom iznijetoga, utvrdivši prijedlog podnositelja za povrat u prijašnje stanje neosnovanim, taj je prijedlog odbijen, dok je ustavna tužba na temelju članka 64. Ustavnog zakona, odbačena kao nepravodobna.


Stranica 2005-05-64-1239 NN 64/2005

• 8. Objava ovog rješenja temelji se na članku 29. stavku 1. Ustavnog zakona.


Internet NN 64/2005
• Ustavni sud Republike Hrvatske, u sastavu Petar Klarić, predsjednik Suda, te suci Marijan Hranjski, Mario Kos, Ivan Matija, Ivan Mrkonjić, Jasna Omejec, Željko Potočnjak, Agata Račan, Smiljko Sokol, Nevenka Šernhorst, Vice Vukojević i Milan Vuković, rješavajući o prijedlogu za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti zakona s Ustavom, na sjednici održanoj 5. svibnja 2005. godine, donio je

Internet stranice NN 64/2005
• I. Ne prihvaća se prijedlog za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti s Ustavom članka 16. stavka 2. Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (»Narodne novine«, broj 33/92., 77/92., 27/93., 58/93., 2/94., 76/94., 108/95., 108/96., 82/01., 103/03. i 174/04.).

Internet stranice NN 64/2005 • 1. Zajednica udruga hrvatskih civilnih stradalnika Domovinskog rata Hrvatske podnijela je prijedlog za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti s Ustavom članka 16. stavka 2. Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata.
Internet stranice NN 64/2005 • Zakon o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata donio je Sabor Republike Hrvatske dana 5. lipnja 1992. godine na skupnoj sjednici Društveno-političkog vijeća, Vijeća općina i Vijeća udruženog rada. Zakon o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata objavljen je u »Narodnim novinama«, broj 33 od 12. lipnja 1992. godine.
Internet stranice NN 64/2005 • 2. Osporeni članak 16. stavak 2. Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (»Narodne novine«, broj 33/92.) glasio je:
Internet stranice NN 64/2005 • Mjesečna svota osobne invalidnine invalida I. grupe određuje se u visini od 160% prosječne mjesečne plaće svih zaposlenih u Republici Hrvatskoj iz prethodne godine.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 64/2005 • Na sjednici održanoj 21. rujna 2001. godine Hrvatski sabor donio je Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata. Navedeni Zakon objavljen je u »Narodnim novinama«, broj 82 od 26. rujna 2001. godine.
Informacije NN 64/2005 • Člankom 6. Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (»Narodne novine«, broj 82/01.) izmijenjen je članak 16. stavak 2. Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (»Narodne novine«, broj 33/92.) na način da glasi:
Poslovne stranice NN 64/2005 • Mjesečna svota osobne invalidnine invalida I. grupe određuje se u visini od 100% proračunske osnovice.
Pregledi NN 64/2005 • Ustavni sud utvrđuje da predlagatelj u svom prijedlogu zapravo osporava suglasnost s Ustavom članka 6. Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (»Narodne novine«, broj 82/01.), ali ga u prijedlogu označava člankom 16. stavkom 2. Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata, kako on glasi u izmijenjenom sadržaju od 1992. godine.
Besplatno NN 64/2005 • 3. Predlagatelj smatra da osporena odredba članka 16. stavka 2. Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata, u sadržaju izmijenjenom 2001. godine, nije u suglasnosti s načelom jednakosti kao najvišom vrednotom ustavnog poretka Republike Hrvatske, propisanim u članku 3. Ustava, te s načelom jednakosti svih pred zakonom, propisanim člankom 14. stavkom 2. Ustava.
Glasnik NN 64/2005 • Obrazlažući prijedlog, predlagatelj ističe da bi osnovica za određivanje visine invalidskih primanja trebala biti jednaka za sve invalide Domovinskog rata, kao što je to bilo propisano mjerodavnim odredbama Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata i Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji (»Narodne novine«, broj 108/96. i 48/04.), prije stupanja na snagu Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji (»Narodne novine«, broj 94/01., 122/02., 17/04. i 48/04.). Prema mišljenju predlagatelja, svi invalidi Domovinskog rata, bez obzira radi li se o civilnim ili vojnim invalidima, moraju za jednaka tjelesna oštećenja imati jednaka prava i primati jednaku novčanu naknadu. Predlagatelj smatra diskriminatornim razlikovanje u pravima i primanjima koje je nastalo nakon stupanja na snagu Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji (»Narodne novine«, broj 94/01., 122/02., 17/04. i 48/04.), kada je osporenom odredbom Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata iznos osobne invalidnine civilnih invalida rata I. skupine određen u visini od 100% proračunske osnovice, dok je mjerodavnom odredbom Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji iznos osobne invalidnine invalida I. skupine – hrvatskih branitelja određen u visini od 115% proračunske osnovice. Za nejednakost u primanjima, koja za invalide Domovinskog rata s istovjetnim tjelesnim oštećenjem u konkretnom slučaju proizlazi iz odredaba različitih zakona, prema mišljenju predlagatelja, nema uporišta u Ustavu.
Propis NN 64/2005 • Istovjetne prigovore o razlici u primanjima predlagatelj navodi i za članove obitelji civilnih invalida Domovinskog rata, odnosno za članove obitelji invalida - hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata.
Propis NN 64/2005 • Zaključno, predlagatelj predlaže Ustavnom sudu pokrenuti postupak za ocjenu suglasnosti s Ustavom osporene odredbe članka 16. stavka 2. Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata, u sadržaju izmijenjenom 2001. godine, te njezino ukidanje.
Propis NN 64/2005 • »Hrvatski sabor ili narod neposredno, samostalno, u skladu s Ustavom i zakonom, odlučuje: (...)
Propis NN 64/2005 • – o uređivanju gospodarskih, pravnih i političkih odnosa u Republici Hrvatskoj; (...)«
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 110/01, Broj 25/07, Broj 29/07, Broj 37/99, Broj 101/04, Broj 11/07


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled


Web Express - Poslovne novine - Poslovni vjesnik - Programi
Cyber Zentrum - Avon - Berlin - London - Hosting