PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2006-11-129-2854 NN 129/2006

• (6) Na zahtjev kupca ili proizvođača ovlaštena osoba distributera toplinske energije iz stavka 5. ovog članka dužna je kupcu ili proizvođaču predočiti službenu iskaznicu i omogućiti provjeru identiteta.


Stranica 2006-11-129-2854 NN 129/2006

• (7) U slučaju zamjene mjerne opreme i/ili kontrole obračunskog mjernog mjesta ili glavne zaporne armature koja zahtijeva zamjenu plombe, distributer toplinske energije dužan je korisniku mreže o tome dostaviti odgovarajući dokument u roku od 15 dana.


Stranica 2006-11-129-2854 NN 129/2006

• (1) Mjerila toplinske energije trebaju biti smještena na vidljivo mjesto s izravnim pristupom za ovlaštene osobe distributera toplinske energije, a na način da omogućuje očitavanje svih brojčanih, mjernih i podešenih vrijednosti kupcu ili proizvođaču i distributeru toplinske energije.


Stranica 2006-11-129-2854 NN 129/2006

• (2) Uvjeti za smještaj mjerila toplinske energije i ostale opreme za svako obračunsko mjerno mjesto utvrđuju se u prethodnoj termoenergetskoj suglasnosti.


Internet NN 129/2006
• (1) Korisnik mreže dužan je bez odlaganja o neispravnosti mjerila toplinske energije obavijestiti distributera toplinske energije.

Internet stranice NN 129/2006
• (2) Distributer toplinske energije dužan je utvrditi neispravnosti u roku od 72 sata od zaprimljene obavijesti, a iste otkloniti u najkraćem mogućem roku.

Internet stranice NN 129/2006 • (3) Distributer toplinske energije dužan je u roku od 24 sata pisanim putem obavijestiti opskrbljivača toplinskom energijom o svim izmjenama na mjerilu toplinske energije koje utječu na obračun potrošene toplinske energije.
Internet stranice NN 129/2006 • (4) Distributer toplinske energije dužan je o svim uočenim nepravilnostima na mjerilu toplinske energije, koje utječu na obračun potrošene toplinske energije kupca, pisanim putem obavijestiti opskrbljivača toplinskom energijom u roku od 24 sata koji je dužan izvršiti ispravak obračuna potrošene toplinske energije i o istome obavijestiti kupca.
Internet stranice NN 129/2006 • (1) Kupac ili proizvođač dužan je bez odlaganja obavijestiti distributera toplinske energije o uočenom oštećenju priključka, oštećenju ili otuđenju mjerila toplinske energije, uklanjanju plombe ili oštećenju mjernih ormara.
Internet stranice NN 129/2006 • (2) Za oštećenje ili otuđenje mjerila toplinske energije, uklanjanje plombe ili oštećenje mjernog ormara ugrađenog kod kupca, odgovara kupac, koji snosi i sve troškove vezane za popravak ili nabavu mjerila toplinske energije, osim ako oštećenje ili otuđenje mjerila toplinske energije nije mogao spriječiti.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 129/2006 • (3) Distributer toplinske energije dužan je pisanim putem obavijestiti opskrbljivača toplinskom energijom o svim promjenama na mjerilu toplinske energije uzrokovanih događajima iz stavaka 1. i 2. ovog članka u roku od 24 sata od uspostave ispravnog stanja.
Informacije NN 129/2006 • (1) Kupac ili proizvođač i opskrbljivač toplinskom energijom može zatražiti kontrolni pregled mjerila toplinske energije kod ovlaštene pravne osobe ukoliko postoji sumnja da toplinsku energiju ne registriraju pravilno.
Poslovne stranice NN 129/2006 • (2) Ako se kontrolnim pregledom utvrdi da je mjerilo toplinske energije imalo veća odstupanja nego što je to prema važećim propisima dozvoljeno, distributer toplinske energije snosi troškove pregleda ili zamjene, u protivnom troškove kontrolnog pregleda snosi podnositelj zahtjeva.
Pregledi NN 129/2006 • (1) Kupac ili proizvođač dužan je omogućiti osobama ovlaštenim od strane distributera toplinske energije nesmetan pristup obračunskom mjernom mjestu radi očitanja mjerila toplinske energije.
Besplatno NN 129/2006 • (2) Ako distributer toplinske energije nije mogao očitati stanje mjerila toplinske energije zbog nemogućnosti pristupa obračunskom mjernom mjestu, kupac je dužan na dostavljeni pisani zahtjev u ostavljenom roku dostaviti očitano stanje mjerila toplinske energije.
Glasnik NN 129/2006 • (3) Ako kupac ili proizvođač ne omogući pristup obračunskom mjernom mjestu ni nakon dostavljenog pisanog upozorenja, distributer toplinske energije ima pravo od kupca ili proizvođača zahtijevati izmještanje obračunskog mjernog mjesta na dostupno mjesto, a kao krajnju mjeru izmjestiti obračunsko mjerno mjesto na dostupno mjesto, o svom trošku.
Propis NN 129/2006 • (1) Mjerila toplinske energije očitava ovlaštena osoba uz predočenje službene iskaznice distributera toplinske energije, koja je dužna na zahtjev kupca omogućiti provjeru svojega identiteta.
Propis NN 129/2006 • (2) Mjerilo toplinske energije kupaca kategorije kućanstvo očitava se u razdoblju od 8,00 do 20,00 sati.
Propis NN 129/2006 • (3) Zasebna mjerila toplinske energije za povlaštene kupce i za tarifne kupce koji koriste toplinsku energiju za potrebe tehnološkog procesa očitavaju se mjesečno, i to 3 dana prije i poslije isteka razdoblja očitanja, što se smatra standardnom uslugom očitanja.
Propis NN 129/2006 • (4) Zasebna mjerila toplinske energije za tarifne kupce očitavaju se dva puta godišnje i to od 1. do 30. rujna na početku ogrjevne sezone i od 1. do 31. svibnja na kraju ogrjevne sezone, što se smatra standardnom uslugom očitanja.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 2/09, Broj 58/99, Broj 91/06, Broj 64/98, Broj 35/07, Broj 100/01


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled