PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2005-06-70-1373 NN 70/2005

• (6) Vijeće korisnika donosi odluke, prijedloge i mišljenja većinom glasova svih članova Vijeća korisnika na sjednicama Vijeća korisnika.


Stranica 2005-06-70-1373 NN 70/2005

• (7) U postupku posredovanja pri rješavanju sporova iz stavka 1. ovoga članka Vijeće korisnika primjenjuje pravila postupka o mirenju i arbitražnog postupka u skladu s odredbama posebnih propisa.


Stranica 2005-06-70-1373 NN 70/2005

• (8) Postupak mirenja započinje prihvaćanjem prijedloga za pokretanje postupka mirenja, koji davatelji usluga i korisnici usluga kao stranke u sporu podnose u pisanom obliku, u skladu s odredbama posebnog propisa o mirenju.


Stranica 2005-06-70-1373 NN 70/2005

• (9) Stranke u sporu sporazumno imenuju jednu ili više osoba izmiritelja, koje su ovlaštene na temelju sporazuma stranaka provesti postupak mirenja. U slučaju nemogućnosti postizanja sporazuma o broju i/ili osobama izmiritelja, Vijeće korisnika imenovat će jednog izmiritelja, i to iz reda sudaca ili odvjetnika. Izmiritelj mora biti neovisna i nepristrana osoba, te jednako i pravično postupati sa svakom od stranaka u sporu.


Internet NN 70/2005
• (10) Postupak mirenja provodi se u skladu s pisanim sporazumom stranaka. Ako se stranke u sporu nisu drukčije sporazumjele, izmiritelj provodi postupak mirenja na način koji smatra prikladnim, vodeći pritom računa o svim činjenicama i okolnostima od značenja za rješenje spora, zahtjevima stranaka te potrebi postizanja brzog i trajnog rješenja spora. Izmiritelj može u svako doba tijekom postupka mirenja predlagati rješenje spora u obliku nagodbe, uključujući i sadržaj tog rješenja.

Internet stranice NN 70/2005
• (11) Postupak mirenja završava u bilo kojem od sljedećih slučajeva:

Internet stranice NN 70/2005 • – odlukom izmiritelja o obustavi postupka mirenja, u slučaju kad izmiritelj ocijeni da daljnje nastojanje za mirnim rješenjem spora nije svrhovito,
Internet stranice NN 70/2005 • – pisanom izjavom bilo koje stranke u sporu o odustajanju od postupka mirenja, osim ako postupak mirenja namjeravaju nastaviti dvije ili više preostalih stranaka u tom sporu,
Internet stranice NN 70/2005 • – ako se rješenje spora ne postigne u roku od 60 dana od dana prihvaćanja prijedloga za pokretanje postupka mirenja iz stavka 8. ovoga članka.
Internet stranice NN 70/2005 • (12) U slučaju postizanja rješenja spora stranke sklapaju nagodbu, a izmiritelj može, na zahtjev stranaka u sporu, sudjelovati u izradi te nagodbe. Nagodba ima svojstvo ovršne isprave ako potpise stranaka na toj nagodbi ovjeri javni bilježnik.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 70/2005 • (13) O završetku postupka mirenja iz stavka 11. ovoga članka izmiritelj je obvezan u pisanom obliku izvijestiti Vijeće korisnika. Na ostala pitanja u vezi s postupkom mirenja, koja nisu uređena ovim člankom, primjenjuju se odredbe posebnog propisa o mirenju.
Informacije NN 70/2005 • (14) U slučajevima kad je postupak mirenja završen bez postizanja rješenja spora, Vijeće korisnika može uputiti stranke u sporu da, prije podnošenja tužbe pred nadležnim sudom, pokrenu arbitražni postupak.
Poslovne stranice NN 70/2005 • (15) Arbitražni postupak za rješavanje sporova iz stavka 1. ovoga članka ugovara se i vodi u skladu s odredbama posebnog propisa o arbitraži.
Pregledi NN 70/2005 • (16) Vijeće korisnika u arbitražnom postupku ima prava i obveze arbitražne ustanove koja organizira i osigurava djelovanje arbitražnog (izbranog) suda, uključujući imenovanje arbitara (izbranih sudaca), zaprimanje tužbe i dostavu pravorijeka strankama u postupku, u skladu s odredbama posebnog propisa iz stavka 15. ovoga članka.
Besplatno NN 70/2005 • (17) Vijeće korisnika prati i analizira stanje u području javnih telekomunikacijskih usluga, a osobito obavljanje osnovnih telekomunikacijskih usluga, i o tome redovito izvješćuje Agenciju. Vijeće korisnika osobito poduzima mjere za poboljšanje javne dostupnosti informacija i promicanje prava korisnika javnih telekomunikacijskih usluga.
Glasnik NN 70/2005 • (18) Vijeće korisnika može Agenciji davati mišljenja i prijedloge za poduzimanje mjera i poboljšanje stanja u području zaštite i ostvarivanja prava korisnika javnih telekomunikacijskih usluga, a osobito korisnika osnovnih telekomunikacijskih usluga.
Propis NN 70/2005 • (19) U svrhu obavljanja poslova Vijeća korisnika u skladu s odredbama ovoga članka, Agencija će osigurati Vijeću korisnika potrebne podatke, obavijesti i dokumentaciju, koje prikuplja i vodi u skladu s odredbama ovoga Zakona, vodeći pritom računa o čuvanju službene tajne.
Propis NN 70/2005 • (20) Rad Vijeća korisnika je javan. Vijeće korisnika mora redovito objavljivati podatke o sporovima iz stavka 1. ovoga članka, koji su riješeni u postupcima mirenja ili arbitražnim postupcima, kao i podatke o sporovima iz stavka 1. ovoga članka u kojima je podnesena tužba pred nadležnim sudom. Podaci o sporovima, u kojima posreduje Vijeće korisnika, te mišljenja i prijedlozi Vijeća korisnika iz stavka 17. i 18. i akti Vijeća korisnika iz stavka 21. i 22. ovoga članka objavljuju se u skladu s odredbama članka 14. ovoga Zakona.
Propis NN 70/2005 • (21) Vijeće korisnika podnosi godišnje izvješće o svojem radu Ministarstvu i Agenciji, i to najkasnije do kraja veljače za prethodnu kalendarsku godinu.
Propis NN 70/2005 • (23) Članovi Vijeća korisnika imaju pravo na mjesečnu naknadu za svoj rad u visini koju određuje ministar. Troškovi Vijeća korisnika te naknade za rad i naknade drugih troškova članovima Vijeća korisnika osiguravaju se iz sredstava Agencije.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 117/09, Broj 45/05, Broj 106/02, Broj 101/99, Broj 75/93, Broj 70/09


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled