PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2008-12-154-4202 NN 154/2008

• (7) U slučaju podnošenja prigovora iz stavka 1. ovoga članka, a kada se prigovor odnosi na usluge čiji davatelj je operator različit od operatora koji je izdao račun, operator izdavatelj računa je dužan postupiti u skladu sa stavcima 3. i 4. ovoga članka te ako utvrdi da ne postoji administrativna ili tehnička pogreška na njegovoj strani, prigovor pretplatnika s potpunom dokumentacijom proslijediti operatoru koji je pružio uslugu na koju se navedeni prigovor odnosi. Nakon zaprimljenog prigovora operator koji je pružio spornu uslugu dužan je postupiti u skladu s ovim pravilnikom, te o provedenom postupku obavijestiti podnositelja prigovora i operatora koji je izdao račun.


Stranica 2008-12-154-4202 NN 154/2008

• (8) U slučaju podnošenja pritužbe (reklamacije) na pisani odgovor iz stavka 5. ovog članka, operator je dužan provesti i dodatne provjere uzimajući u obzir sve, a naročito posebno navedene primjedbe pretplatnika. Pisani odgovor o odluci Povjerenstva za pritužbe (reklamacije) potrošača također mora sadržavati detaljno obrazloženje o razlozima odbijanja, odnosno prihvaćanja prigovora uz priložene dokaze na temelju kojih je donesena odbijajuća odluka, te uputu da se nakon dobivanja odgovora povjerenstva, ako istim nije zadovoljan, može obratiti Agenciji. Operatori javnih komunikacijskih usluga obvezni su voditi evidenciju o datumima otpravaka pisanih odgovora na reklamacije pretplatnika.


Stranica 2008-12-154-4202 NN 154/2008

• (9) U slučaju podnošenja zahtjeva za rješavanje spora Agenciji, operator javnih komunikacijskih usluga je obvezan zastati sa svim postupcima do okončanja spora pred Agencijom. U slučaju donošenja odluke ili mišljenja o neosnovanosti prigovora pretplatnika, operator javnih komunikacijskih usluga može potraživati osporavani iznos slanjem opomene u skladu sa Zakonom.


Stranica 2008-12-154-4202 NN 154/2008

• (10) Pretplatniku koji je podnio prigovor iz stavka 1. ovoga članka, operator izdaje novi račun za obavljene usluge ako se provjerom utvrdi da je u razdoblju, na koje se odnosi prigovor, postojala tehnička ili koja druga neispravnost, prijevara ili zlouporaba za koju je utvrđeno da je uzrokovala povećano zaduženje. Ako je račun već plaćen u cijelosti, pretplatniku se vraća više zaračunati iznos, ili se za taj iznos umanjuje račun za prvo sljedeće razdoblje.


Internet NN 154/2008
• (11) Pretplatnik koji je podnio prigovor iz stavka 1. ovoga članka na kakvoću obavljene usluge, može tražiti naknadu štete od operatora, ako se utvrdi da je kakvoća obavljene usluge manja od razine kakvoće usluge utvrđene ovim pravilnikom, općim uvjetima poslovanja operatora odnosno ugovorom sklopljenim s operatorom.

Internet stranice NN 154/2008
• (12) Operator nije obvezan platiti naknadu štete iz stavka 11. ovoga članka ako je razina kakvoće obavljene usluge manja od propisane razine kakvoće usluge zbog objektivnih uzroka koji se nisu mogli predvidjeti niti izbjeći ili ukloniti (viša sila). Operatori javnih komunikacijskih usluga obvezni su pretplatnicima pružiti detaljno objašnjenje neprihvaćanja prigovora na kvalitetu usluge u slučaju postojanja više sile.

Internet stranice NN 154/2008 • (13) Ako zbog tehničke smetnje u djelokrugu odgovornosti operatora, a koju operator nije uklonio u roku od dvadeset i četiri (24) sata od trenutka njezina utvrđivanja, pretplatniku nije bio omogućen pristup ili korištenje usluga, umanjuje se njegova naknada za mjesečni ili tromjesečni pristup komunikacijskom sustavu ili se korisnik na drugi način obeštećuje, i to razmjerno broju dana trajanja tehničke smetnje. Tehničkom smetnjom iz ovoga stavka ne smatra se nepokrivanje određenog područja korisnim signalom operatora komunikacijske mreže, te pretplatnici, koji se zateknu na tom području, ne ostvaruju pravo na umanjenje naknade utvrđeno ovim stavkom.
Internet stranice NN 154/2008 • (14) Operatori javnih komunikacijskih usluga obvezni su voditi evidenciju svih prigovora pretplatnika, zajedno sa svom dokumentacijom koja se uzimala u obzir prigodom donošenja odluke, kao i donesene odluke, te ih na zahtjev moraju dostaviti Agenciji. Evidencija prigovora mora biti vođena na način da se jednostavnim postupkom mogu sakupiti odgovarajući podaci potrebni za razne statističke obrade i analize (npr. statističku obradu prigovora prema vrsti komunikacijskih usluga, dijelovima komunikacijske mreže, razlozima prihvaćanja prigovora te skupinama tehničkih smetnji i njihovu trajanju).
Internet stranice NN 154/2008 • (15) Operatori javnih komunikacijskih usluga obvezni su sustavno analizirati uzroke prigovora pretplatnika, te u skladu s dobivenim zaključcima primijeniti poboljšanja, kako bi uklonili ili smanjili uzroke koji dovode do prigovora.
Internet stranice NN 154/2008 • (1) Operatori su obvezni sukladno Zakonu i ovom pravilniku, a u okviru svojih tehničkih mogućnosti, osigurati jednaku dostupnost svojih usluga i osobama s invaliditetom.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 154/2008 • (2) Operatori iz stavka 1. ovog članka obvezni su najmanje jednom godišnje savjetovati se s institucijama koje predstavljaju interese osoba s invaliditetom, radi utvrđivanja u kojoj mjeri su zadovoljene potrebe osoba s invaliditetom za uslugama, te koja su poboljšanja potrebna. Savjetovanje se može odvijati preko organizacije(a) koja(e) predstavlja(ju) interese većeg broja operatora.
Informacije NN 154/2008 • (3) Operatori se potiču promovirati opremu i usluge koje nude i koje bi mogle biti korisne za osobe s invaliditetom.
Poslovne stranice NN 154/2008 • (1) Kako bi osobe s invaliditetom imale jednake mogućnosti pristupa javnim komunikacijskim uslugama, te kako bi bez odgode bile tehnički provedive od strane svih operatora javnih komunikacijskih usluga, neophodnom opremom i uslugama smatra se odgovarajuća oprema prilagođena za pomoć osobama s invaliditetom, a koja obuhvaća najmanje:
Pregledi NN 154/2008 • 1. opremu krajnjih korisnika za korištenje javnih komunikacijskih usluga prilagođenu potrebama osobama s oštećenjima sluha, vida ili nepokretne osobe. Adekvatne prilagodbe opreme uključuju, ali nisu ograničene na mogućnosti za:
Besplatno NN 154/2008 • – zvučnu signalizaciju dolaznih poziva ili poruka glasniju nego što je uobičajeno,
Glasnik NN 154/2008 • – pojačavanje, induktivni spoj ili drugi načini olakšavanja korištenja telefona osobama sa slušnim aparatom,
Propis NN 154/2008 • – tipkovnice dizajnirane za korištenje za ljude s oštećenjima vida ili nepokretne osobe.
Propis NN 154/2008 • (2) Operator je obvezan osigurati kontaktno mjesto i osobu obučenu za pružanje pomoći osobama s invaliditetom. Adekvatne prilagodbe opreme uključuju, ali nisu ograničene na mogućnosti za:
Propis NN 154/2008 • 1. dvosmjernu tekstualnu komunikaciju umjesto komunikacije govorom,
Propis NN 154/2008 • 2. izravni pristup osobama posebno obučenim za pomoć osobama s navedenim oštećenjima.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 52/09, Broj 100/08, Broj 58/08, Broj 68/93, Broj 3/94, Broj 52/06


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled