PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2005-09-114-2086 NN 114/2005

• 8.1 Najveća masa tipa vozila za koji je zatražena homologacija ne smije prijeći vrijednost koja je navedena u izjavi o homologaciji tipa svake naprave za zaštitu od prednjega podlijetanja koja je predviđena za ugradbu na to vozilo.


Stranica 2005-09-114-2086 NN 114/2005

• 8.2 Vozilo na koje je ugrađena naprava za zaštitu od prednjega podlijetanja mora zadovoljavati određene zahtjeve s obzirom na dimenzije određene u dodatku ovoga priloga, uzimajući u obzir uvjete ispitivanja i napomene navedene u certifikatu o homologaciji tipa iz dodatka 4 priloga I. izdanoga za napravu za zaštitu od prednjeg podlijetanja.


Stranica 2005-09-114-2086 NN 114/2005

• 8.3 Naprava za zaštitu od prednjega podlijetanja mora biti ugrađena na vozilo tako da vodoravni razmak izmjeren u smjeru prema unatrag od krajnjega vanjskog dijela vozila do čela naprave ne prelazi 400 mm, umanjeno za iznos zapisane deformacije (točka 1.4. dopune dodatka 4 priloga I.), izmjerene u bilo kojoj od točaka djelovanja ispitnih sila tijekom homologacijskoga ispitivanja tipa naprave za zaštitu od prednjega podlijetanja, sukladno odredbama iz točke 6. ovoga priloga i zapisane u certifikatu o homologaciji tipa (vidi slike 1 i 2).


Stranica 2005-09-114-2086 NN 114/2005

• 8.4 Pri mjerenju tih razmaka ne uzimaju se u obzir dijelovi vozila koji su više od 2 m iznad tla.


Internet NN 114/2005
• 8.5Najveća visina naprave za zaštitu od prednjega podlijetanja iznad tla između točaka P1 u položaju ugradbe, kako je određeno u točki 2. dodatka ovoga priloga, ne smije biti veća od 400 mm. Izvan točaka P1 ta visina može biti veća od 400 mm pod uvjetom da donja strana nije iznad ravnine koja prolazi kroz donju stranu naprave za zaštitu od prednjega podlijetanja izravno ispod točke P1 i pravi nagib od 15° iznad vodoravne ravnine (vidi sliku 3).

Internet stranice NN 114/2005
• 8.6Visina iznad tla u točkama primjene ispitnih sila na napravi za zaštitu od prednjega podlijetanja sukladno točki 6. ovoga priloga, koja je navedena u opisnom dokumentu (točka 2.3. dodatka 1 priloga I.), ne smije prijeći 445 mm, kako je određeno u točki 2. dodatka ovoga priloga.

Internet stranice NN 114/2005 • 8.7 Najveća visina iznad tlaad tla strane naprave za zaštitu od prednjega podlijetanja između dviju točaka P1 ne smije biti veća od 450 mm, uzimajući u obzir pomicanje tijekom primjene ispitne sile, sukladno točki 6. ovoga priloga.
Internet stranice NN 114/2005 • 8.8Širina naprave ni u jednoj točki ne smije prijeći širinu blatobrana na kotačima krajnje prednje osovine niti biti kraća više od 100 mm na svakoj strani krajnje prednje osovine, izmjereno u krajnjim vanjskim točkama guma, isključujući izbočenje guma u blizini tla (vidi sliku 1), ili od 200 mm, izmjereno na krajnjim vanjskim točkama stuba za pristup vozačevoj kabini.
Internet stranice NN 114/2005 • 10.1 Za svako vozilo kategorije N2 ili N 3 smatrat će se da ispunjava uvjet iz točke 2. pod uvjetom da je prednji dio toga vozila opremljen napravom za zaštitu od prednjega podlijetanja koja nije bila zasebno homologirana ili je konstruiran i/ili opremljen tako da se na temelju njegova oblika i značajka može smatrati da njegovi sastavni dijelovi zamjenjuju napravu za zaštitu od prednjega podlijetanja. Za sastavne dijelove čija objedinjena funkcija zadovoljava sljedeće zahtjeve smatra se da čine napravu za zaštitu od prednjega podlijetanja.
Internet stranice NN 114/2005 • 10.2Zaštita od prednjega podlijetanja mora imati odgovarajuću otpornost na sile koje djeluju usporedno s uzdužnom osi vozila. Ta zaštita također mora zadovoljavati određene zahtjeve s obzirom na dimenzije. To se mora dokazati postupkom i u uvjetima ispitivanja danim u dodatku ovoga priloga.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 114/2005 • 10.3 Pri podnošenju zahtjeva prema točki 1.3. priloga I., visina profila poprečnog nosača naprave za zaštitu od prednjega podlijetanja (koja nije zasebno homologirana) ne smije biti manja od 100 mm za vozila kategorije N2 i 120 mm za vozila kategorije N 3.
Informacije NN 114/2005 • 10.4 Naprava mora biti konstruirana tako da se njezin položaj na prednjoj strani vozila može mijenjati. U tome slučaju treba postojati siguran postupak njezina osiguranja u radnome položaju tako da je onemogućena bilo kakva nenamjerna promjena položaja. Potrebna sila koju serviser treba primijeniti za mijenjanje položaja naprave ne smije biti veća od 40 daN.
Poslovne stranice NN 114/2005 • 10.5Naprava za zaštitu od prednjega podlijetanja mora imati dovoljnu čvrstoću da vodoravni razmak izmjeren u smjeru prema unatrag od krajnjega prednjeg dijela vozila poslije primjene ispitnih sila (navedene u ovome prilogu) i dodirne površine ispitnoga cilindra s vozilom ne prelazi 400 mm.
Pregledi NN 114/2005 • 10.6 Pri mjerenju tih razmaka ne uzimaju se u obzir dijelovi vozila koji su više od 2 m iznad tla.
Besplatno NN 114/2005 • 10.7 Najveća visina iznad tla donje strane zaštite od prednjega podlijetanja između točaka P1 ne smije biti veća od 450 mm. Izvan točaka P1 ta visina može biti veća od 400 mm pod uvjetom da donja strana nije iznad ravnine koja prolazi kroz donju stranu zaštite od prednjega podlijpodlij izravno ispod točke P1 i pravi nagib od 15° iznad vodoravne ravnine (vidi sliku 3).
Glasnik NN 114/2005 • 10.8 Najveća visina iznad tla donje strane zaštite od prednjega podlijetanja između dviju točaka P1 ne smije biti veća od 450 mm, uzimajući u obzir pomicanje tijekom primjene ispitne sile.
Propis NN 114/2005 • 10.9Širina zaštite od prednjega podlijetanja ni u jednoj točki ne smije prijeći širinu blatobrana na kotačima krajnje prednje osovine niti biti uža više od 100 mm na svakoj strani krajnje prednje osovine, izmjereno u krajnjim vanjskim točkama guma isključujući izbočenje guma u blizini tla (vidi sliku 1.), ili od 200 mm, izmjereno od krajnjih vanjskih točaka stuba za pristup vozačevoj kabini.
Propis NN 114/2005 • (1) Prema definiciji u dijelu A priloga II. Pravilnika o homologaciji tipa motornih vozila.
Propis NN 114/2005 • Zaštita od prednjega podlijetanja sastoji se od poprečnog nosača i spojeva sa šasijom ili drugih dijelova strukture vozila
Propis NN 114/2005 • Napomena: Oblik naprave za zaštitu od prednjega podlijetanja dan je samo kao primjer.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 29/02, Broj 43/07, Broj 64/08, Broj 167/98, Broj 80/07, Broj 58/93


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled