PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2009-07-82-1992 NN 82/2009

• 8. udjel neostvarenih poziva na broj 112: postotni udjel neostvarenih poziva na broj 112 u ukupnom broju svih poziva upućenih na broj 112 u određenom razdoblju,


Stranica 2009-07-82-1992 NN 82/2009

• 9. vrijeme uklanjanja kvara na pristupnom vodu do Centra 112: vrijeme mjereno u satima i minutama, koje protekne od trenutka zaprimanja ispravne prijave kvara na pristupnom vodu do Centra 112, do trenutka uklanjanja kvara,


Stranica 2009-07-82-1992 NN 82/2009

• 10. vrijeme uspostave veze s brojem 112: vrijeme mjereno u sekundama, s točnosti od jedne desetinke sekunde, koje protekne od trenutka kada je javna komunikacijska mreža zaprimila sve podatke potrebne za uspostavu veze s brojem 112, do trenutka kada pozivatelj dobije signal zauzeća, signal pozivanja ili signal javljanja.


Stranica 2009-07-82-1992 NN 82/2009

• (1) Operatori javnih telefonskih mreža i javno dostupnih telefonskih usluga (u daljnjem tekstu: operatori) moraju omogućiti korisnicima javnih komunikacijskih usluga besplatne pozive na broj 112, kao i na druge postojeće pozivne brojeve za pristup hitnim službama u Republici Hrvatskoj u skladu s Planom numeriranja, što obuhvaća i besplatno preusmjeravanje tih poziva na druge pozivne brojeve koje upotrebljavaju hitne službe.


Internet NN 82/2009
• (2) Besplatni pozivi iz stavka 1. ovoga članka moraju biti omogućeni 24 sata svih sedam dana u tjednu, i to s bilo kojega telefonskog uređaja, uključujući i sve javne telefonske govornice.

Internet stranice NN 82/2009
• (3) Popis pozivnih brojeva iz stavka 1. ovoga članka, koje upotrebljavaju hitne službe, sastavni je dio standardnih operativnih postupaka koje propisuje čelnik središnjeg tijela državne uprave nadležnog za zaštitu i spašavanje, u skladu s odredbama Zakona o zaštiti i spašavanju.

Internet stranice NN 82/2009 • (4) Operatori moraju Centru 112 dostavljati bez naknade sve raspoložive podatke o ostvarenim pozivima prema broju 112, što osobito obuhvaća podatke o imenu i prezimenu ili nazivu pozivatelja, pozivajućem broju, vremenu i trajanju poziva te lokaciji s koje je upućen poziv, u skladu s tehničkim mogućnostima.
Internet stranice NN 82/2009 • (5) Podaci iz stavka 4. ovoga članka dostavljaju se Centru 112 na način, u obliku i u rokovima utvrđenima standardnim operativnim postupcima iz stavka 3. ovoga članka. Centar 112 mora postupati s podacima iz stavka 4. ovoga članka u skladu s posebnim propisima o zaštiti osobnih podataka.
Internet stranice NN 82/2009 • (6) Podatke o lokaciji pozivatelja iz stavka 4. ovoga članka čine podaci o geokodiranoj lokaciji pozivatelja u nepokretnoj ili pokretnoj javnoj komunikacijskoj mreži, koji moraju biti dostavljeni u stvarnom vremenu.
Internet stranice NN 82/2009 • (7) Podaci o pozivajućem broju iz stavka 4. ovoga članka dostavljaju se Centru 112 i u slučaju kada je telefonski broj prikriven.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 82/2009 • (8) Operatori su odgovorni za pravilno postupanje s pozivima upućenima na broj 112 u okviru tehničkih mogućnosti svojih elektroničkih komunikacijskih mreža, u skladu s kojima moraju osigurati da pozivi, ostvareni preusmjeravanjem poziva iz stavka 1. ovoga članka, dodatno ne opterećuju komunikacije Centra 112.
Informacije NN 82/2009 • (9) Operatori moraju osigurati mogućnost prijave smetnja i kvarova na pristupnim vodovima do Centra 112 tijekom 24 sata svih sedam dana u tjednu.
Poslovne stranice NN 82/2009 • (10) Operatori moraju, u slučaju utvrđivanja smetnje ili kvara iz stavka 9. ovoga članka, osigurati preusmjeravanje poziva na broj 112 putem odgovarajućih zamjenskih elektroničkih komunikacijskih vodova.
Pregledi NN 82/2009 • (11) Utvrđivanje i uklanjanje smetnja i kvarova iz stavka 9. ovoga članka ima prednost u odnosu na utvrđivanje i uklanjanje svih drugih vrsta smetnja i kvarova u javnoj komunikacijskoj mreži operatora.
Besplatno NN 82/2009 • (12) Operatori moraju, u skladu s člankom 35. stavkom 2. točkom 5. Zakona o elektroničkim komunikacijama, osigurati osobama s invaliditetom pristup broju 112 na jednak način kakvim pristupaju drugi krajnji korisnici usluga (npr. za osobe sa smetnjama u govoru ili s oštećenjima sluha omogućiti pristup putem kratkih tekstovnih poruka (SMS), putem telefaksa ili slično).
Glasnik NN 82/2009 • Usporedno s uporabom broja 112, pristup hitnim službama u Republici Hrvatskoj nastavlja se ostvarivati i putem postojećih pozivnih brojeva za hitne službe (92, 93, 94, 987, 9155), osim ako se posebnim propisom ili odlukom nadležnog tijela državne uprave za koji od postojećih pozivnih brojeva ne propiše ili ne odredi drukčije.
Propis NN 82/2009 • (1) Pokazatelji kakvoće usluge poziva na broj 112 osobito obuhvaćaju:
Propis NN 82/2009 • (2) Standardnim operativnim postupcima iz članka 3. stavka 3. ovoga Pravilnika mogu se utvrditi i dodatni pokazatelji kakvoće usluge poziva na broj 112, osim pokazatelja iz stavka 1. ovoga članka.
Propis NN 82/2009 • (3) Operatori moraju dostaviti Hrvatskoj agenciji za poštu i elektroničke komunikacije (u daljnjem tekstu: Agencija), do 1. ožujka svake godine za prethodnu kalendarsku godinu, godišnje izvješće o vrijednostima pokazatelja kakvoće usluge iz stavka 1. i 2. ovoga članka, koje su izmjerene na način i prema postupku utvrđenom ETSI uputom EG 201 769-1.
Propis NN 82/2009 • (4) Pokazatelji kakvoće usluge iz stavka 1. ovoga članka ne smiju prijeći sljedeće granične vrijednosti:
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 5/05, Broj 5/09, Broj 43/98, Broj 44/05, Broj 204/03, Broj 39/08


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled