PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2009-03-39-882 NN 39/2009

• Ako se odgovarajuća referentna vrijednost za premije jamstva ne može naći na financijskim tržištima, ukupni financijski trošak zajamčenog zajma, uključujući kamatnu stopu zajma i premiju jamstva, mora se usporediti s tržišnom cijenom sličnog zajma bez jamstva.


Stranica 2009-03-39-882 NN 39/2009

• Prema tome, Komisija ne prihvaća da premija jamstva bude određena na jedinstvenoj stopi za koju se smatra da odgovara standardu cjelokupne industrije.


Stranica 2009-03-39-882 NN 39/2009

• 3.3. Vrednovanje pojedinačnih jamstava za male i srednje poduzetnike


Stranica 2009-03-39-882 NN 39/2009

• U stečaju ili blizu stečajaSDDDDCaNe može se ponuditi godišnja premija sigurne luke


Internet NN 39/2009
• Kao što je opisano u gornjoj tablici, poduzetnici s ocjenom koja odgovara CCC/Caa ili s lošijom ocjenom ne mogu se koristiti ovom pojednostavljenom metodologijom.

Internet stranice NN 39/2009
• Za male i srednje poduzetnike koji nemaju kreditnu povijest ili ocjenu zasnovanu na bilančnom pristupu, kao što su određeni poduzetnici posebne namjene ili poduzetnici početnici, premija sigurne luke postavljena je na 3,8%, ali nikad ne može biti niža od premije koja bi se primijenila na društvo ili društva majke.

Internet stranice NN 39/2009 • Ove se marže mogu mijenjati s vremena na vrijeme kako bi se uzela u obzir situacija na tržištu.
Internet stranice NN 39/2009 • Za program državnih jamstava Komisija smatra da ispunjavanje svih sljedećih uvjeta isključuje prisutnost državne potpore:
Internet stranice NN 39/2009 • (a) program je zatvoren za zajmoprimce u financijskim teškoćama (vidjeti detalje u točki 3.2. alineji (a));
Internet stranice NN 39/2009 • (b) opseg jamstava može se pravilno odrediti u trenutku dodjele. Ovo znači da jamstva moraju biti vezana uz određene financijske transakcije, za fiksni najviši iznos i vremenski ograničena;
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 39/2009 • (c) jamstva ne pokrivaju više od 80% svakog neotplaćenog zajma ili druge financijske obveze (vidjeti detalje i izuzetke u točki 3.2. alineji (c));
Informacije NN 39/2009 • (d) uvjeti programa temeljeni su na realnoj ocjeni rizika tako da ga premije koje plaćaju korisnici čine, u svakom slučaju, samofinancirajućim. Samofinancirajuću prirodu programa i pravilnu orijentaciju rizika Komisija vidi kao pokazatelje da su premije jamstva koje se u programu naplaćuju u skladu s tržišnim cijenama.
Poslovne stranice NN 39/2009 • (e) kako bi se dobila pravilna i postupna ocjena može li se program sam financirati, prikladnost razine premija mora se preispitati barem jednom na godinu, na osnovi stvarne stope gubitaka programa u ekonomski prihvatljivom vremenskom razdoblju, a premije je potrebno sukladno tome prilagoditi ako postoji rizik da se program više neće moći samofinancirati. Ta se prilagodba može primijeniti na sva izdana i buduća jamstva ili samo na buduća;
Pregledi NN 39/2009 • (f) kako bi bile u skladu s tržišnim cijenama, zaračunate premije moraju pokrivati uobičajene rizike vezane uz izdavanje jamstva, administrativne troškove programa, kao i godišnju naknadu za adekvatni kapital, čak i ako on uopće nije prikupljen ili je prikupljen samo dijelom.
Besplatno NN 39/2009 • Što se tiče administrativnih troškova, oni bi trebali uključivati barem troškove posebne početne ocjene rizika, kao i troškove nadzora rizika i upravljanja rizikom vezane uz dodjelu i upravljanje jamstvom.
Glasnik NN 39/2009 • Što se tiče naknade za kapital, Komisija primjećuje da za uobičajene jamce vrijede pravila vezana uz obvezni kapital te su u skladu s tim pravilima oni prisiljeni ustrojiti temeljni kapital kako ne bi otišli u stečaj kad dođe do varijacija u godišnjim gubicima proizašlima iz jamstava. Programi državnih jamstava obično nisu obuhvaćeni takvim pravilima te stoga ne trebaju stvarati takve rezerve. Drugim riječima, svaki put kad gubici koji proizlaze iz jamstava prijeđu prihode od premija za jamstva, manjak se jednostavno pokrije iz državnog proračuna. Kako bi se izbjegla ova nepodudarnost i kako bi se državi nadoknadio rizik koji preuzima, Komisija smatra da premije za jamstva moraju pokrivati naknadu za adekvatni kapital.
Propis NN 39/2009 • Uobičajena naknada za ovaj kapital sastoji se od premije rizika koju je moguće uvećati za nerizičnu kamatnu stopu.
Propis NN 39/2009 • (g) Kako bi se osigurala transparentnost, program mora sadržavati uvjete po kojima će se dodjeljivati jamstva u budućnosti, kao što su dovoljno visoke ocjene poduzetnika, i ako je prikladno, sektor i veličinu, najviši iznos i trajanje jamstava.
Propis NN 39/2009 • 3.5. Vrednovanje programa jamstava za male i srednje poduzetnike
Propis NN 39/2009 • Imajući u vidu posebnu situaciju malih i srednjih poduzetnika te kako bi se olakšao njihov pristup financiranju, posebno kroz uporabu programa jamstava, za takve poduzetnike postoje dvije zasebne mogućnosti:
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 72/96, Broj 75/99, Broj 99/07, Broj 121/03, Broj 91/92, Broj 102/09


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled