PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 15/2006 • Broj putnika i posade koji mogu biti u jednom prostoru ili raziniNajmanji ukupni broj sigurnosnih izlaza
NN 15/2006 • 7.6.1.11 Otvori za spašavanje, osim vrata i prozora za slučaj opasnosti, moraju biti ugrađeni na krovu gornje razine vozila na kat razreda II. i III. Oni također mogu biti ugrađeni u vozilima I. i A razreda. Najmanji broj otvora za spašavanje u tom slučaju mora biti:
NN 15/2006 • 7.6.1.12 Svako unutrašnje stubište smatra se izlazom iz gornje razine vozila.
NN 15/2006 • 7.6.1.13 Svim osobama koje se nalaze na donjoj razini, u slučaju opasnosti, mora biti moguće izići iz vozila bez potrebe da prolaze kroz gornju razinu vozila.
NN 15/2006 • 7.6.1.14 Hodnik na gornjoj razini mora biti s jednim ili više unutrašnjih stubišta povezan s pristupnim prilazom do vrata za putnike ili s hodnikom na donjoj razini na duljini najviše 3 m od vrata za putnike;
NN 15/2006 • 7.6.2.2 Dvoja vrata navedena u točki 7.6.1.1. moraju biti međusobno toliko udaljena, da razmak između vertikalnih poprečnih ravnina kroz njihova središta nije manji od 25% ukupne duljine vozila ili 40% ukupne duljine prostora za putnike na donjoj razini; to se primjenjuje ako su ta dvoja vrata na različnim stranama vozila Ako su jedna od ta dvoja vrata dio dvostrukih vrata, taj se razmak mjeri između dvojih vrata koja su međusobno najudaljenija.
NN 15/2006 • 7.6.2.3 Izlazi na svakoj razini vozila moraju biti postavljeni tako da njihov broj na bočnim stranama vozila stvarno bude jednak.
NN 15/2006 • 7.6.2.4 Na gornjoj razini mora biti barem po jedan sigurnosni izlaz na stražnjoj ili prednjoj strani vozila.
NN 15/2006 • 7.6.4.6 Kad izravna vidljivost nije odgovarajuća, moraju biti ugrađene optičke ili druge naprave koje omogućuju vozaču da sa svoga mjesta provjeri postojanje putnika u neposrednoj unutarnjoj ili vanjskoj blizini svakih vrata za putnike koja nisu vrata s automatskim pokretanjem. U slučaju vozila razreda I., taj se zahtjev primjenjuje na unutrašnju stranu svih vrata za putnike i na izravnu blizinu svakog unutrašnjeg stubišta na gornjoj razini.
NN 15/2006 • 7.6.7.3 Svako upravljanje ili naprava za otvaranje vrata za slučaj opasnosti na donjoj razini izvana mora biti 1000 do 1500 mm iznad tla i najviše 500 mm udaljena od vrata. Na vozilima razreda I., II. i III. svako upravljanje ili naprava za otvaranje vrata za slučaj opasnosti iznutra mora biti između 1 000 do 1 500 mm iznad površine poda ili stube koja je najbliža upravljanju i najviše 500 mm udaljena od vrata. To se ne primjenjuje za upravljanja koja su postavljena u vozačevu prostoru.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 15/2006 • 7.7.5.1 Hodnik u vozilu mora biti konstruiran i izrađen tako da omogućava slobodan prolaz kontrolne naprave, koja se sastoji od dva koaksijalna valjka međusobno spojena obrnutim krnjim stošcem, koja ima sljedeće dimenzije (u mm):
NN 15/2006 • (*) Dimenzije u zagradama primjenjuju se krajnji stražnji dio donje razine i u blizini samo prednje osovine (vidi točku 7.7.5.10)
NN 15/2006 • 7.7.5.3 Na zglobnim autobusima ili turističkim autobusima kontrolna naprava određena u točki 7.7.5.1 mora moći proći bez zapinjanja kroz zglobnu sekciju na svakoj razini kad je putnicima moguć prolaz između tih dvaju krutih sekcija. Nijedan dio mekog dijela obloge u toj sekciji, uključujući i harmoniku, ne smije stršiti u hodnik.
NN 15/2006 • 7.7.5.10 Ukupna visina kontrolne naprave prema točki 7.7.5.1. može se smanjiti:
NN 15/2006 • 5.7.7.1 Najviše 850 mm u slučaju vrata za putnike u donjoj razini i najviše 1 500 mm u slučaju vrata za putnike u gornjoj razini
NN 15/2006 • 7.7.8.6..1 Svako mjesto za sjedenje mora imati slobodni prostor po visini najmanje 900 mm, mjereno od najviše točke sjedišta kad nije stisnuto. Taj se slobodni prostor mora protezati iznad vertikalne projekcije cijele površine sjedala i pripadajućega prostora za stopala. U slučaju gornje razine, ta se visina slobodnoga prostora može smanjiti na 850 mm.
NN 15/2006 • 7.7.12.1 Najmanja širina unutrašnjega stubišta mora biti takva, da je moguć neometan prolaz kontrolnika za jednostruka vrata, kao što je određena na slici 1. u Prilog III. Ploču treba premicati iz hodnika na donjoj razini do zadnje stube, u smjeru mogućeg gibanja osobe koja koristi stubište.
NN 15/2006 • 7.7.12.2 Unutrašnje stubište mora biti konstruirano tako da pri naglom kočenju vozila u vožnji naprijed postoji opasnost da putnik bude gurnut sa stubišta.
NN 15/2006 • Smatra se da je taj zahtjev ispunjen ako je ispunjen najmanje jedan od sljedećih uvjeta:
NN 15/2006 • 7.7.12.2.1 nijedan dio stubišta nije nagnut u smjeru prema naprijed;
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 169/03, Broj 25/93,
Broj 26/08, Broj 76/05,
Broj 27/00, Broj 67/93
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE