PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2006-05-58-1399 NN 58/2006

• Članak 9. ZID Zakona o referendumu, u dijelu koji se odnosi na novi članak 8.h glasi:


Stranica 2006-05-58-1399 NN 58/2006

• Kada zaprimi zahtjev za raspisivanje referenduma Hrvatski sabor može u roku od 30 dana zatražiti da Ustavni sud Republike Hrvatske utvrdi je li referendumsko pitanje, odnosno način izjašnjavanja birača o potrebi da se zatraži raspisivanje referenduma u skladu s Ustavom i zakonom.


Stranica 2006-05-58-1399 NN 58/2006

• Ako Ustavni sud Republike Hrvatske utvrdi da referendumsko pitanje, odnosno način izjašnjavanja birača o potrebi da se zatraži raspisivanje referenduma nije u skladu s Ustavom i zakonom referendum se neće raspisati.


Stranica 2006-05-58-1399 NN 58/2006

• 2. Nadležnost Ustavnog suda Republike Hrvatske određena je člankom 128. Ustava Republike Hrvatske.


Internet NN 58/2006
• U postupcima vezanim uz izbore i državni referendum nadležnost Ustavnog suda određena je člankom 128. alinejom 9. Ustava. Prema toj ustavnoj odredbi, Ustavni sud Republike Hrvatske nadzire ustavnost i zakonitost izbora i državnog referenduma i rješava izborne sporove koji nisu u djelokrugu sudova.

Internet stranice NN 58/2006
• Ustavni sud Republike Hrvatske, prema odredbi članka 128. alineje 10. Ustava, obavlja i druge poslove određene Ustavom.

Internet stranice NN 58/2006 • Prema tome, nadležnost Ustavnog suda Republike Hrvatske propisana je Ustavom, a uređuje se Ustavnim zakonom o Ustavnom sudu Republike Hrvatske u skladu s člankom 131. Ustava.
Internet stranice NN 58/2006 • 3. Ustavni sud utvrđuje da nadležnost Ustavnog suda u odnosu na državni referendum, propisana člankom 9. ZID Zakona o referendumu u dijelu koji se odnosi na novi članak 8.h, nije u suglasnosti s člankom 128. Ustava Republike Hrvatske.
Internet stranice NN 58/2006 • 4. Ustavni sud nadalje ocjenjuje da članak 9. ZID Zakona o referendumu u dijelu koji se odnosi na odredbu osporenog članka 8.h, a kojom se propisuje da Ustavni sud utvrđuje suglasnost referendumskog pitanja sa zakonom nije u suglasnosti s odredbama članka 86. stavaka 1. i 2. Ustava.
Internet stranice NN 58/2006 • U članku 86. stavcima 1. i 2. Ustava taksativno su navedena pitanja o kojima se može raspisati referendum. Sadržaj referendumskih pitanja, dakle, u cijelosti je uređen Ustavom i pripada području tzv. ustavnih rezervata. Ocjenjivati se stoga može samo suglasnost referendumskog pitanja s Ustavom, ali ne i sa zakonom. Zakonodavac nije bio ovlašten propisati mogućnost ocjenjivanja suglasnosti referendumskog pitanja sa zakonom.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 58/2006 • 5. Zbog navedenih razloga, Ustavni sud je ukinuo članak 9. ZID Zakona o referendumu u dijelu koji se odnosi na odredbe članka 8.h Zakona o referendumu.
Informacije NN 58/2006 • Odluka o objavi temelji se na članku 29. stavku 1. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske.
Poslovne stranice NN 58/2006 • Ustavni sud Republike Hrvatske, u sastavu Petar Klarić, predsjednik Suda, te suci Marijan Hranjski, Mario Kos, Ivan Matija, Ivan Mrkonjić, Jasna Omejec, Željko Potočnjak, Agata Račan, Smiljko Sokol, Nevenka Šernhorst, Vice Vukojević i Milan Vuković, odlučujući o prijedlogu za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti drugog propisa s Ustavom i zakonom, na sjednici održanoj 20. travnja 2006. godine, donio je
Pregledi NN 58/2006 • I. Pokreće se postupak za ocjenu suglasnosti s Ustavom i zakonom te se ukida Naredba o izmjenama i dopunama Naredbe o obaveznom atestiranju pokretnih plinskih peći za grijanje bez priključka na dimnjak (»Narodne novine«, broj 131/00.).
Besplatno NN 58/2006 • II. Naredba o izmjenama i dopunama Naredbe o obaveznom atestiranju pokretnih plinskih peći za grijanje bez priključka na dimnjak (»Narodne novine«, broj 131/00.) prestaje važiti na dan 31. prosinca 2006. godine.
Glasnik NN 58/2006 • 1. Na temelju ovlaštenja sadržanog u članku 56. stavcima 1. do 4., članku 58. stavku 3. i članku 60. Zakona o standardizaciji (»Službeni list SFRJ«, broj 38/77. i 11/80.), direktor tadašnjeg Saveznog zavoda za standardizaciju donio je Naredbu o obaveznom atestiranju pokretnih plinskih peći za grijanje bez priključka na dimnjak, koja je objavljena »Službenom listu SFRJ«, broj 1 od 8. siječnja 1982. godine.
Propis NN 58/2006 • 2. Pozivom na zakonsko ovlaštenje sadržano u članku 5. stavku 2., članku 13. stavku 2., članku 17. stavku 2. i članku 23. stavku 4. Zakona o normizaciji (»Narodne novine«, broj 55/96.), ravnatelj Državnog zavoda za normizaciju i mjeriteljstvo donio je Naredbu o izmjenama i dopunama Naredbe o obaveznom atestiranju pokretnih plinskih peći za grijanje bez priključka na dimnjak, koja je objavljena u »Narodnim novinama«, broj 131 od 28. prosinca 2000. godine. Sukladno odredbama sadržanim u članku 5., ona je stupila na snagu osmog dana od dana njezine objave u »Narodnim novinama«.
Propis NN 58/2006 • 3. 30. rujna 2005. godine Petar Marija Radelj iz Zagreba podnio je prijedlog za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti s Ustavom i zakonom Naredbe o obaveznom atestiranju pokretnih plinskih peći za grijanje bez priključka na dimnjak (u daljnjem tekstu: osporena Naredba).
Propis NN 58/2006 • U svom prijedlogu predlagatelj ističe da osporena Naredba nije u suglasnosti s odredbama članka 3., članka 5. i članka 14. stavka 2. Ustava. Ujedno navodi da osporena Naredba nije u suglasju s odredbama sadržanim u članku 53. Zakona o normizaciji te u članku 17. Zakona o sustavu državne uprave (»Narodne novine«, broj 75/93., 92/96., 48/99., 15/00., 59/01. i 199/03.).
Propis NN 58/2006 • Obrazlažući svoj prijedlog predlagatelj, između ostaloga, navodi da ravnatelj Državnog zavoda za normizaciju i mjeriteljstvo nije bio ovlašten na donošenje osporene Naredbe, već da je sukladno mjerodavnim odredbama Zakona o normizaciji bio ovlašten isključivo na donošenje novih drugih propisa za provedbu tog Zakona.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 63/07, Broj 56/09, Broj 37/07, Broj 3/02, Broj 138/08, Broj 81/02


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled