PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2006-02-13-323 NN 13/2006

• gospodarski sektor – poslovni ljudi i njihove udruge i sindikati,


Stranica 2006-02-13-323 NN 13/2006

• akademska zajednica, nastavnici i osobe koje rade s mladima,


Stranica 2006-02-13-323 NN 13/2006

• vjerske zajednice, nositelji vjerskih zvanja i vjerski uglednici,


Stranica 2006-02-13-323 NN 13/2006

• Vlada će uložiti napore i sredstva kako bi partnere potaknula na djelovanje, a sve sudionike u procesu na zajednička nastojanja. Vlada će surađivati sa svim sektorima, sukladno specifičnim pitanjima i ciljnim skupinama kojima se obraća.


Internet NN 13/2006
• 1 Republika Hrvatska potpisnica je Kovencije o pristupu informacijama, sudjelovanju javnosti u odlučivanju i pristupu pravosuđu u pitanjima okoliša (Aarhuške konvencije).

Internet stranice NN 13/2006
• Radna sredstva i aktivnosti koje Ministarstvo vanjskih poslova i europskih integracija primjenjuje, a potrebno ih je nastaviti, obuhvaćaju:

Internet stranice NN 13/2006 • projekte u okviru Europskog tjedna (natjecanja, izložbe i dr.),
Internet stranice NN 13/2006 • konferencije, prezentacije, predavanja, seminare, radionice i sl.
Internet stranice NN 13/2006 • pojačana komunikacija s ministarstvima preko koordinatora za informiranje o EU,
Internet stranice NN 13/2006 • produbljivanje istraživanja javnog mnijenja prema sektorima i ciljnim skupinama,
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 13/2006 • pojačana suradnja – umrežavanje s lokalnom i područnom (regionalnom) samoupravom.
Informacije NN 13/2006 • Prilog 2. sadrži prikaz radnih sredstava i aktivnosti prema ciljnim skupinama.
Poslovne stranice NN 13/2006 • Identificiranje ciljnih skupina uvelike određuje način i sredstva ostvarivanja glavnih ciljeva Komunikacijske strategije – odabir partnera za komunikaciju, uporabu jezika te primjenu radnih sredstava i kanala za prenošenje informacija.
Pregledi NN 13/2006 • Skupina A (Multiplikatori / pokretači javnog mnijenja) treba biti uključena u proces kao partner u komunikaciji. Ciljne skupine unutar skupine A će se poticati na uključivanje u razmjenu informacija o EU i uporabu svog utjecaja kako bi potaknule i druge na sudjelovanje, bilo da je riječ o njihovim biračima (političari), zaposlenicima i poslovnim kontaktima (poslovna zajednica), učenicima i studentima (nastavnici i sveučilišni profesori), članstvu/promicateljima (nevladine organizacije), itd. Sredstva koja će se upotrebljavati u komunikaciji s tim skupinama obuhvaćat će: publikacije; seminare i konferencije; medijske programe; sudjelovanje u opsežnijim komunikacijskim aktivnostima i događajima kao što je Europski tjedan, itd.
Besplatno NN 13/2006 • Skupina B (Mladi) je segment stanovništva za koji je pristupanje EU posebno važno, jer je riječ o mladima koji će dugoročno imati najviše koristi od pristupanja EU. Mlade kao buduće građane Europske unije poticat će se da traže informacije o EU, njezinim državama članicama, te o tome što će članstvo značiti za Hrvatsku, a posebno za njih same. Poticat će ih se na uključivanje svojih obitelji, prijatelja i kolega, kao i svih ostalih s kojima kontaktiraju.
Glasnik NN 13/2006 • Sredstva kojima će se to ostvariti razlikovat će se ovisno o kategoriji mladih (osnovnoškolci, srednjoškolci, studenti, zaposlena mladež, nezaposlena mladež), ali svakako će uključivati medijske programe, primjenu interneta, kvizove i natjecanja, namjenske publikacije i događaje za sve kategorije mladih.
Propis NN 13/2006 • Skupina C (Skupine osjetljivije na promjene) obuhvaća ciljne skupine do kojih je teže doprijeti i kojima su osobito potrebna objašnjenja o razlozima pristupanja te je prema njima potrebno primijeniti pojačano informativno djelovanje odgovarajućim sredstvima. Ovdje je važno razlikovanje interesa između pojedinih skupina - na primjer, poljoprivrednici i osobe koje žive na selu nemaju nužno zajedničke interese kada je riječ o pristupanju EU.
Propis NN 13/2006 • Sredstva za informiranje tih skupina prilagodit će se samim skupinama i njihovoj lokaciji. Međutim, težište će biti na sljedećim radnim sredstvima i kanalima za prijenos informacija: pružanju informacija u regionalnom okviru, bilo preko lokalnih informativnih kanala i partnera ili putem regionalnih događaja i aktivnosti; ciljanim i prilagođenim komunikacijskim aktivnostima preko glavnih partnera / s glavnim partnerima u komunikaciji; sredstvima javnog priopćavanja, a posebno na televiziji, radiju i novinama; ciljanim regionalnim i specijaliziranim medijima; i posebnim namjenskim publikacijama.
Propis NN 13/2006 • Kako bi se osigurao optimalan učinak, Vlada će pratiti i ocjenjivati provedbu Strategije na temelju istraživanja javnog mnijenja, anketa te drugih izvora informacija. Uspostavit će se bliska i stalna suradnja svih državnih tijela kako bi se predvidjele moguće promjene raspoloženja javnosti. Provest će se istraživanja posebno namijenjena evaluaciji Strategije te će se Strategija prema rezultatima prilagoditi.
Propis NN 13/2006 • Informativna kampanja uoči referenduma treba započeti unutar pola godine do godine dana prije održavanja referenduma.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 102/95, Broj 113/09, Broj 77/07, Broj 159/04, Broj 195/03, Broj 19/95


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled