PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2008-04-46-1550 NN 46/2008

• Komisija namjerava pokrenuti i istraživanje o utvrđivanju i ocjeni financijskih tokova unutar europske kinematografske industrije, na osnovi analize financijskih rezultata odabranog broja filmova prisutnih na tržištu između 1996. i 2000. Ovo će istraživanje utvrditi i ocijeniti ključne čimbenike koji određuju gospodarska obilježja kinematografske industrije. Posebno, ono će analizirati različite faze projekta od pred-proizvodnje, razvoja, proizvodnje, post-proizvodnje, promocije, distribucije te uvoza i izvoza. Izvršit će se i opis učinaka koji su na uspješnost filma mogli imati mogući odnosi među posebnim ulagačima i količina prihoda.


Stranica 2008-04-46-1550 NN 46/2008

• 31 Rizični kapital ključan je za stvaranje radnih mjesta u Europskoj uniji, SEC(1998) 552 završni tekst od 31.3.1998.


Stranica 2008-04-46-1550 NN 46/2008

• 8. PITANJA KOJA TREBA RAZMOTRITI U PREGLEDU 32 DIREKTIVE O TELEVIZIJI


Stranica 2008-04-46-1550 NN 46/2008

• Definicija europskog djela: Postoje različite definicije europskog djela na međunarodnim i nacionalnim razinama kao i na razini Zajednice. Glavna utvrđena pitanja odnose se na potrebu uvođenja usklađene definicije na europskoj razini, razinu njene detaljnosti, te obvezujući karakter s obzirom na različite predviđene uporabe. Na razini država članica postoje različite definicije »europskog djela«. Tvrdilo se da bi razlike mogle stvoriti prepreke za distribuciju europskih proizvodnji. Te definicije usvojene su na razini država članica s ciljem provedbe odredbi Direktive o televiziji bez granica te s ciljem primjene programa nacionalnih potpora za audiovizualna djela.


Internet NN 46/2008
• Postoji suglasnost glede važnosti pitanja »definicija« za sve vrste proizvodnje. Mnogi govornici naglašavaju da te definicije trebaju uzeti u obzir relevantni kontekst, posebno programe potpora, koprodukcije itd. te ističu njihovu povezanost s pregledom Direktive o televiziji bez granica 2002. Neki smatraju da bi usklađenost ili, kao alternativa, uzajamno priznanje definicija država članica mogli koristiti određenim političkim ciljevima; što bi pojednostavilo stvaranje europskih koprodukcija i kombiniranje različitih (nacionalnih ili europskih) programa potpora.

Internet stranice NN 46/2008
• Brojni govornici (uključujući tijela zadužena za emitiranje televizijskih sadržaja i državna tijela) smatraju da utvrđene razlike među definicijama ne stvaraju poteškoće prekograničnoj proizvodnji. Drugi (osobito, filmski i televizijski proizvođači) smatraju da postojanje različitih definicija, kao i različita nacionalna tumačenja ovih definicija koče sve pokušaje za jasno ocjenjivanje gospodarskog razvoja europske proizvodne industrije u cjelini. Mišljenja su bila podijeljena i s obzirom na potrebu utvrđivanja detaljnije definicije u zakonodavstvu Zajednice, budući da su jedni tvrdili da to nije potrebno, a drugi zahtijevali usklađivanje.

Internet stranice NN 46/2008 • S obzirom na kriterije koji se trebaju usvojiti iznesena su razna gledišta. Gledišta su podijeljena s obzirom na prednosti što je moguće šire definicije ili strožeg pristupa, kao što su kulturni ili gospodarski kriteriji. Nije postignuta suglasnost glede određenih kriterija kao što je kontrola prava. Ostali govornici predložili su kriterije kao što je uporaba definicije na osnovi rada ili »kulturnih« elemenata.
Internet stranice NN 46/2008 • Definicija neovisnog proizvođača: Postoji mnogo različitih definicija »neovisnog proizvođača« i »neovisne produkcije« širom Europe. Mnoge države članice rabe pojam neovisnog proizvođača za razgraničavanje korisnika nacionalnih programa državnih potpora. Postavljena su pitanja značenja »neovisnosti« te kriterija kojim se utvrđuje neovisnost proizvođača.
Internet stranice NN 46/2008 • Usuglašeno je da postoji potreba razjašnjavanja temeljnih političkih ciljeva, posebno s obzirom na nove industrijske strukture. Neki govornici primijetili su moguće napetosti među ciljevima povećanja europske konkurentnosti i promicanja kulturne raznolikosti u Europi. Potonji cilj očigledno je u skladu s prvotnim ciljevima Direktive o televiziji bez granica, a to je poticanje stvaranja novih izvora TV proizvodnje, a posebno potpora osnivanja malog i srednjeg poduzetništva koje će se natjecati s već postojećim proizvođačima. To znači da će se zaštita koju trenutni sustav nudi usmjeriti prema malim i srednjem poduzetnicima, a ne proširiti na veće grupe povezane s tijelima za prijenos. U tom smislu, istaknuto je da granica među proizvođačima i tijelima za prijenos televizijskih sadržaja nije jasna kao nekad, budući da oni često čine dio vertikalno povezanih grupa tako da je stoga i njihov odnos sve složeniji. Sve definicije bi stoga trebale uključivati veze sa zainteresiranim strankama različitih dijelova lanca audiovizualne vrijednosti. Postoji podrška europskoj definiciji koja bi mogla osigurati uporabu istog tumačenja u državama članicama. Opće mišljenje jest da bi se to pitanje trebalo razmotriti u okviru pregleda Direktive o televiziji bez granica.
Internet stranice NN 46/2008 • Proizvođači i redatelji istaknuli su razliku među pojmovima koji se odnose na neovisne proizvođače i neovisnu proizvodnju. Veliki broj govornika naglasio je važan doprinos neovisnih proizvođača, posebno u smislu potrebe promicanja kulturne raznolikosti. S obzirom na kriterije koji bi se mogli rabiti, brojni govornici smatraju da bi polazna točka trebala biti relevantna uvodna izjava Direktive o televiziji bez granica (Uvodna izjava 31).
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 46/2008 • Nije postignuta suglasnost među tijelima za prijenos televizijskih sadržaja i proizvođačima oko pitanja uključivanja u kriterije ograničenja trajanja prijenosa prava s proizvođača na tijelo za prijenos televizijskih sadržaja. Tijela za prijenos televizijskih sadržaja smatraju da bi svaka intervencija uvođenja vremenskog ili drugog ograničenja na vlasnička prava tih tijela na europskoj razini bila nepravedna i u suprotnosti s ciljevima europske audiovizualne politike, a ujedno bi nepovoljno utjecala na tržišno nadmetanje. Proizvođači smatraju da bi ponovni prijenos tradicionalnih prava proizvođačima te pravedni pregovori o pravima za nove medije samo koristili distribuciji audiovizualnih djela i povisili količinu i kvalitetu europskog sadržaja na raspolaganju novim platformama isporuke.
Informacije NN 46/2008 • Predloženi ključni kriteriji sadrže slobodan izbor mjesta proizvodnje, slobodan izbor međunarodne distribucije, vezu većinskog udjela, vlasništvo tvrtke i dionički udio. Drugi predlažu da bi se sve definicije trebale usredotočiti na pojam »neovisnosti« kako bi se zadržala razlika između tijela za prijenos i proizvođača. Brojna tijela za prijenos televizijskih sadržaja (javna i privatna) smatraju da bi sadašnju definiciju »neovisnosti od tijela za prijenos« trebalo izmijeniti na način da odražava razvoje u sektoru, posebno sve veću koncentraciju i stvaranje medijskih konglomerata te prisutnost drugih platformi povezanih s tijelima za prijenos.
Poslovne stranice NN 46/2008 • Što se tiče uporabe definicije za primjenu pravila tržišnog natjecanja Zajednice, predloženo je da se obrati pozornost na pitanje neovisne proizvodnje prilikom analize spajanja i zajedničkih ulaganja kako bi se ovaj sektor uglavnom sastavljen od malih i srednjih poduzetnika zaštitio od negativnih posljedica. To se posebno odnosi na kontrolu proizvodnje, pristup distribucijskim putovima i zadržavanje prava neovisnih u odnosu na kataloge.
Pregledi NN 46/2008 • Komisija smatra da će otvorena rasprava u ovom kontekstu osigurati korisne podatke za istraživanja koja su pokrenuta s ciljem pripreme pregleda Direktive o televiziji bez granica 2002., te namjerava to pitanje produbiti. Ona ističe da bi prilikom pregleda posebnu pozornost trebalo posvetiti utvrđenim ciljevima posebno uzevši u obzir potrebe promocije kulturne raznolikosti i uloge koju ima definicija kao i široki raspon mogućih kriterija koje treba ocijeniti.
Besplatno NN 46/2008 • 32 Pregled utvrđen člankom 26. direktive; vidi http://eruopa.eu.int/comm/avpolicy/regul/regul_en.htm
Glasnik NN 46/2008 • 8.2. Pitanja vezana uz kronologiju medija i elektronička prava
Propis NN 46/2008 • Ova se pitanja odnose na kronologiju medija za gospodarsko iskorištavanje filmova u državama članicama Europske unije, koja se temelji na sporazumima među relevantnim gospodarskim subjektima 33. Prema obvezi iz prava Zajednice države članice moraju jamčiti da tijela za prijenos pod njihovom nadležnošću neće prenositi kinematografska djela nakon razdoblja dogovorenog s vlasnicima prava 34.
Propis NN 46/2008 • Govornici su suglasni da je to dostatno te da pod uvjetom da je zajamčeno načelo medijske kronologije na europskoj razini, rokove za iskorištavanje filma treba urediti ugovornim sporazumima među zainteresiranim strankama. Pojedini govornici smatraju da bi usklađivanje postupaka bilo kontraproduktivno. Drugi su zagovarali samouređivanje.
Propis NN 46/2008 • Skrenuta je pozornost na nova pitanja vezana uz definiranje elektroničkih te prava novih medija nastala zbog elektroničke distribucije europske proizvodnje, a zatraženi su i komentari o implikacijama za različite subjekte u vrijednosnom lancu (skupna prodaja prava itd.). Što se tiče potreba kategorizacije prava, nije postignut sporazum budući da se tijela za prijenos nisu složila s proizvođačima koji smatraju da postoji potreba kategorizacije prava i definiranja različitih grupa prava.
Propis NN 46/2008 • Općenito, proizvođači smatraju da su tijela za prijenos već stekla prava novih medija bez dodatnih troškova budući da ta prava nisu jasno definirana u ugovoru te se o njima ne pregovara odvojeno. Tijela za prijenos suglasna su da pregovori o pravima moraju priznati postojanje velikog raspona platformi preko kojih postoji mogućnost iskorištavanja te se treba jasno odrediti da li će se takva dodatna prava uključiti ili isključiti iz sporazuma, podložna pravednom plaćanju (trenutna praksa). Nadalje, oni smatraju da bi intervencija smanjila tržišnu slobodu obiju stranaka.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 2/05, Broj 121/07, Broj 98/09, Broj 110/08, Broj 25/07, Broj 162/04


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled