PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2005-06-68-1346 NN 68/2005

• Koristiti se naprednijim tehnikama u radu s tekstom i znati izrađivati i popunjavati tablice.Rad s datotekama, izrada i uređivanje tablica, crtanje i umetanje objekata, program za formulare.


Stranica 2005-06-68-1346 NN 68/2005

• Internet - Znati koristiti se internetom. Struka na internetu, svjetsko tržište namještaja, literatura i dizajn, korištenje pretraživača.


Stranica 2005-06-68-1346 NN 68/2005

• 1. Nadopunjavanje i proširivanje znanja stečenih u nastavnom predmetu matematika, radi uspješnog uključivanja u nastavak školovanja (vertikalna prohodnost).


Stranica 2005-06-68-1346 NN 68/2005

• 2. Razumijevanje, matematičko modeliranje i rješavanje problema i procesa u prirodi,.. društvu struci i radnom okolišu.


Internet NN 68/2005
• Usvojiti matematičke pojmove, simbole i znanja nužna za uspješno uključivanje u nastavak školovanja.

Internet stranice NN 68/2005
• Usvojiti matematičke pojmove, simbole i znanja nužna za razumijevanje, matematičko modeliranje i rješavanje problema i procesa u prirodi, društvu, struci i radnom okolišu.

Internet stranice NN 68/2005 • Razvijati logično mišljenje i sposobnosti (pravilnog rasuđivanja, preciznog formuliranja pojmova, računanja, grafičkog izražavanja, prostornog zora) kao preduvjete kreativnosti i snalažljivosti u novim situacijama.
Internet stranice NN 68/2005 • Razvijanje pozitivne osobnosti učenika stjecanjem radnih navika, te navika upornosti, točnosti i urednosti.
Internet stranice NN 68/2005 • Nastavni predmet izborna nastava - matematike u struci formalno je neovisan o nastavnom predmetu matematika u struci u stručno-teorijskom dijelu (zasebno se ocjenjuje i upisuje u svjedodžbu).
Internet stranice NN 68/2005 • Međutim, u pogledu realizacije nastave u stručno-teorijskom dijelu i izborne nastave, postoji međuovisnost: sadržaji izborne nastave matematike dijelom su nove nastavne cjeline, a dijelom nadopunjuju postojeće nastavne cjeline u nastavnom predmetu matematika u struci. Radi toga planiranje i izvođenje nastave tih dvaju nastavnih predmeta mora biti sinkronizirano, o čemu se mora voditi računa pri izradi operativnih nastavnih programa za ta dva nastavna predmeta.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 68/2005 • U organizacijskom smislu, izborna nastava matematike izvodi se, s obzirom na pretpostavljeni manji interes, istodobno za sva zanimanja u dotičnoj školi, kao jedinstvenu nastavnu skupinu; ako je interes veći, formiraju se dvije ili više nastavnih skupina prema konkretnim organizacijskim uvjetima i srodnosti zanimanja.
Informacije NN 68/2005 • Zbog povezanosti nastavnih sadržaja, uvjetovanosti dinamike njihova izvođenja i organizacijskoga gledišta, nužna je suradnja između nastavnika koji predaju matematiku u stručno-teorijskom dijelu i izbornu nastavu matematike na razini istog razreda.
Poslovne stranice NN 68/2005 • BrojeviZnati pravila djeljivosti s: 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 100 i 25 i uvježbati ispitivanje djeljivosti broja. Znati rastaviti broj na proste faktore, odrediti najmanji zajednički višekratnik i najmanji zajednički djelitelj dvaju ili više brojeva. Naučiti opći oblik parnog i neparnog broja.Djeljivost. Višekratnici. Parni i neparni brojevi. Prosti i složeni brojevi.
Pregledi NN 68/2005 • Uvježbati: faktorizacije razlike kvadrata, razlike kubova, zbroja kubova te jednostavnije faktorizacije polinoma i algebarskih izraza koje se temelje na izlučivanju zajedničkog faktora i uporabi formula; proširivanje i jednostavnije skraćivanje algebarskih razlomaka, te zbrajanje, oduzimanje, množenje i dijeljenje jednostavnijih algebarskih razlomaka. Pravila za potenciranje.
Besplatno NN 68/2005 • Dijeljenje polinoma. Razlika kvadrata. Razlika kubova. Zbroj kubova. Faktorizacija polinoma. Algebarski razlomci.
Glasnik NN 68/2005 • Linearne nejednadžbeZnati skicirati interval na brojevnom pravcu. Naučiti rješavati linearnu nejednadžbu s jednom nepoznanicom, te sustav linearnih nejednadžbi s jednom nepoznanicom.Intervali. Linearne nejednadžbe. Sustav linearnih nejednadžbi.
Propis NN 68/2005 • Apsolutna vrijednost realnog brojaUsvojiti definiciju apsolutne vrijednosti realnog broja. Naučiti riješiti osnovne jednadžbe i nejednadžbe s apsolutnim vrijednostima te prikazati skup rješenja na brojevnom pravcu.Apsolutna vrijednost realnog broja. Udaljenost točaka na brojevnom pravcu. Jednadžbe s apsolutnim vrijednostima. Nejednadžbe s apsolutnim vrijednostima.
Propis NN 68/2005 • StereomertijaNaučiti: odnose između točaka, pravaca i ravnina; skicirati presjek kocke i tetraedra ravninom; odrediti probodište pravca i ravnine. Uvježbati: ortogonalnu projekciju, usporednost, okomitost, mimoilaznost pravaca, udaljenost usporednih pravaca, udaljenost usporednih ravnina, kut pravca i ravnine i kut dviju ravnina, na modelu kocke.Točke, pravci i ravnine. Presjek pravca i ravnine. Usporednost i okomitost. Ortogonalna projekcija i udaljenost. Kut pravca i ravnine. Kut dviju ravnina.
Propis NN 68/2005 • VektoriZnati: definiciju vektora; jednakost vektora; grafičko zbrajanje i oduzimanje vektora i množenje vektora brojem; odrediti jedinični vektor, koordinate i duljinu vektora u koordinatnoj ravnini; riješiti jednostavnije zadatke o: podjeli dužine u zadanom omjeru, težištu trokuta, kolinearnosti, skalarnom umnošku vektora i kutu između vektora. Ilustrirati primjene vektora.Pojam vektora. Zbrajanje vektora. Oduzimanje vektora. Množenje vektora brojem. Jedinični vektor. Kolinearnost vektora. Vektori u koordinatnom sustavu. Dijeljenje dužine u zadanom omjeru. Težište trokuta. Skalarni umnožak vektora. Kut između vektora. Primjene.
Propis NN 68/2005 • Za svaki razred (1., 2. i 3.) koristi se isti udžbenik ili zbirka zadataka koji je odabran u nastavnom predmetu matematika; za obradu nastavnih cjelina ili nastavnih jedinica koje nisu zastupljene u odabranom udžbeniku, koristiti drugu literaturu ili osobni didaktički materijal.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 139/08, Broj 84/98, Broj 40/05, Broj 65/08, Broj 138/97, Broj 147/02


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled