PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2005-05-61-1184 NN 61/2005

• Krajnji korisnik T-Com-a koji želi koristiti CPS uslugu uputit će zahtjev Operatoru kojeg je odabrao u tu svrhu. Odabrani Operator zatim će kontaktirati T-Com u svrhu aktiviranja CPS usluge za tog krajnjeg korisnika. T-Com neće primati zahtjeve za aktiviranje CPS usluge direktno od svojih krajnjih korisnika. Krajnji korisnik T-Com-a može za CPS odabrati samo jednog operatora po korisničkom telefonskom broju. Za uspostavu CPS usluge Operator plaća T-Com-u jednokratnu naknadu po korisničkom broju definiranu u točki 2.2. ovog Dodatka.


Stranica 2005-05-61-1184 NN 61/2005

• CPS usluga ostvaruje se sklapanjem ugovora između krajnjeg korisnika T-Com-a i Operatora. Pisanom zahtjevu za aktiviranjem CPS usluge Operator prilaže sklopljeni ugovor i dostavlja ga T-Com-u. Operator je dužan, na zahtjev krajnjeg korisnika omogućiti korištenje dodatnih telekomunikacijskih usluga koje se odnose na pozive koji su obuhvaćeni CPS uslugom (npr. zabrana odlaznih poziva, detaljizirani ispis računa i sl.).


Stranica 2005-05-61-1184 NN 61/2005

• T-Com će provjeriti tehničke mogućnosti i ostale detalje vezane uz status svog krajnjeg korisnika te u roku od najduže 5 radnih dana od dana zaprimanja pisanog zahtjeva omogućiti CPS uslugu krajnjem korisniku navedenom u tom zahtjevu.


Stranica 2005-05-61-1184 NN 61/2005

• Svi pozivi za koje je CPS dozvoljen, automatski će biti usmjereni prema mreži Operatora za kojeg je CPS aktiviran. Sve ostale vrste poziva bit će realizirane i naplaćene putem T-Com-a. Operator je obvezan na jasan način uputiti korisnika na odgovarajuću službu kojoj se korisnik može obratiti u slučaju problema s CPS uslugom, što mora biti jasno naznačeno u ugovoru između krajnjeg korisnika T-Com-a i Operatora te na računima koje Operator ispostavlja korisniku.


Internet NN 61/2005
• Kada T-Com primi upit od korisnika u vezi s CPS uslugom koju mu pruža Operator, T-Com će uputiti korisnika izravno na Operatora.

Internet stranice NN 61/2005
• Za vrijeme korištenja CPS usluge krajnji korisnik T-Com-a je obvezan plaćati mjesečnu naknadu za pristup telekomunikacijskom sustavu izravno T-Com-u, i to po cijeni iz važećeg standardnog cjenika T-Com-a neovisno o tarifnom paketu kojeg je krajnji korisnik koristio od T-Com-a neposredno prije aktivacije CPS usluge.

Internet stranice NN 61/2005 • ako T-Com zaprimi novi zahtjev za aktiviranje CPS-a od drugog operatora,
Internet stranice NN 61/2005 • ako dođe do prestanka pretplatničkog odnosa između krajnjeg korisnika i T-Com-a iz bilo kojeg razloga,
Internet stranice NN 61/2005 • ako dođe do prestanka pružanja usluga međusobnog povezivanja između T-Com-a i Operatora.
Internet stranice NN 61/2005 • U slučaju isključenja CPS usluge iz gore navedenih razloga, Operator nema pravo tražiti od T-Com-a naknadu štete, niti eventualna potraživanja koja Operator ima prema korisniku.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 61/2005 • U slučaju isključenja CPS usluge, T-Com će o istome obavijestiti Operatora.
Informacije NN 61/2005 • Operator samostalno određuje uvjete i cijene pružanja usluga korisnicima putem CPS usluge te u vezi s tim uslugama samostalno uređuje odnos sa svojim korisnicima.
Poslovne stranice NN 61/2005 • Operator je obvezan obavijestiti svoje korisnike koje usluge Operatora je moguće koristiti putem CPS usluge. Operator odgovara T-Com-u za štetu koja mu može biti prouzročena u slučaju da Operator nije točno, pravodobno i/ili na odgovarajući način obavijestio svoje korisnike o uslugama koje im pruža, te o uslugama koje i dalje pruža T-Com istim korisnicima.
Pregledi NN 61/2005 • 2.1. Naknada za uspostavu usluge predodabira operatora za Operatora – jednokratno
Besplatno NN 61/2005 • Sukladno točki 15.4.3 Standardne ponude T-Com-a, za prilagodbu T-Com-ove infrastrukture u svrhu implementacije CPS funkcionalnosti, profil svi pozivi, Operator plaća jednokratnu naknadu u iznosu od 400.273,00 kuna te plaća naknade iz točke 15.4.1. Standardne ponude T-Com-a.
Glasnik NN 61/2005 • U slučaju da je Operator ugovorio ugovorom o međusobnom povezivanju pored usluge CPS i uslugu odabira operatora (CS), tada se naknade iz točke 15.4.1. Standardne ponude T-Com-a posebno ne plaćaju u svrhu implementacije CPS funkcionalnosti.
Propis NN 61/2005 • U slučaju uvođenja CPS funkcionalnosti za više profila (CPS usluga segmentirana za različite vrste poziva), naknada za implementaciju CPS funkcionalnosti za više profila bit će određena naknadno.
Propis NN 61/2005 • 2.2. Naknada za uspostavu usluge predodabira operatora po korisničkom telefonskom broju – jednokratno
Propis NN 61/2005 • Sukladno točki 15.4.3 Standardne ponude T-Com-a, za aktivaciju CPS usluge za pojedini korisnički telefonski broj, T-Com će Operatoru naplatiti jednokratnu naknadu za uspostavu CPS usluge po korisničkom telefonskom broju u iznosu od 76,90 kuna.
Propis NN 61/2005 • Cijene svih drugih usluga međusobnog povezivanja iz Standardne ponude T-Com-a koje Operator koristi za pružanje CPS usluga (npr. usluga terminiranja prometa, usluga polaznog prometa itd.) određene su u, i naplaćuju se, sukladno Standardnoj ponudi T-Com-a.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 2/08, Broj 130/09, Broj 112/04, Broj 118/04, Broj 138/06, Broj 84/02


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled