PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2007-12-129-3711 NN 129/2007

• Na trećem mjestu nalazi se tjednik »Dubrovački vjesnik« s ostvarenih [0-10] posto tržišnog udjela.


Stranica 2007-12-129-3711 NN 129/2007

• Radi cjelovitosti analize i promatranja trenda promjene stanja na povezanom tržištu oglašavanja u općeinformativnim tjednicima, analizirani su podaci kojima Agencija raspolaže za 2006. godinu, te je struktura navedenog tržišta prikazana je u tablici 8.


Stranica 2007-12-129-3711 NN 129/2007

• Tablica 8. Struktura tržišta oglašavanja u općeinformativnim tjednicima na temelju prihoda nakladnika (u kunama) na teritoriju Republike Hrvatske u 2006. godini


Stranica 2007-12-129-3711 NN 129/2007

• Izvor: podaci preuzeti iz predmeta Agencije pod poslovnim brojem, klase: 031-02/2007-01/08


Internet NN 129/2007
• U odnosu na 2005., u 2006. godini tjednik »Nacional«, kojeg izdaje nakladnik NCL Media Grupa d.o.o., ostvario je najveći tržišni udjel, u iznosu od [30-40] posto.

Internet stranice NN 129/2007
• Neznatnoeznatno manji, drugi po veližišni udjel u iznosu od [30-40] posto imao je tjednik »Globus«, kojeg izdaje nakladnik EPH d.o.o.

Internet stranice NN 129/2007 • Na trećem mjestu nalazi se »Dubrovački vjesnik«, nakladnika Dubrovački vjesnik d.o.o., s ostvarenim tržišnim udjelom od [0-10] posto.
Internet stranice NN 129/2007 • Tjednik »Šibenski list«, kojeg izdaje poduzetnik Šibenski list d.o.o., je prema ostvarenim prihodima od oglašavanja ostvario udjel od [<2] posto.
Internet stranice NN 129/2007 • Nakon provedbe predmetne koncentracije poduzetnika, u 2006. godini tržišni udjel poduzetnika EPH d.o.o. iznosit će [30-40] posto. Tržišni udjeli ostalih poduzetnika ostaju nepromijenjeni.
Internet stranice NN 129/2007 • Iz analiziranih podataka proizlazi da će se provedbom koncentracije, odnosno stjecanjem tržišnog udjela poduzetnika Šibenski list d.o.o., tržišni udjel poduzetnika EPH d.o.o. na tržištu oglašavanja u općeinformativnim tjednicima neznatno povećati. To povećanje iznosi manje od 2 posto.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 129/2007 • S obzirom da postoje alternativni načini oglašavanja koji pokrivaju oko 80 posto ukupnog tržišta oglašavanja u Republici Hrvatskoj, te da je poduzetnik EPH d.o.o. i prije provedbe predmetne koncentracije bio najveći oglašivač u općeinformativnim tjednicima kao i u tisku, stjecanjem poduzetnika Šibenski list d.o.o. neznatno se povećava njegov tržišni udjel na povezanom tržištu oglašavanja u općeinformativnim tjednicima. Međutim, to povećanje nema značajnijeg učinka na navedenom, povezanom tržištu.
Informacije NN 129/2007 • Sa stanovišta interesa potrošača-čitatelja, provedba koncentracije na mjerodavnom tržištu donijet će pogodnosti kao što su uvođenje ISO standarda u poslovanje poduzetnika Šibenski list d.o.o. To će rezultirati povećanjem kvalitete u izdavanju tjednika »Šibenski list« i to, ulaganjem u razvoj kroz uvođenje poslovnog sustava »SAP-R 3«, modernizacijom proizvodnje kroz nabavu novinske rotacije, izgradnjom nove poslovno-proizvodne hale u Dugopolju i razvijanjem distribucije putem pretplate. Navedeno će se provoditi prema načinima (modelima) kojima se distribuiraju i ostala izdanja poduzetnika EPH d.o.o., a koja rezultiraju pravovremenom dostavom izdanja čitateljima. Spomenuta ulaganja i razvoj poslovanja poduzetnika Šibenski list d.o.o. ukazuju na pozitivne namjere preuzimatelja, dok položaj čitatelja tjednika »Šibenski list«, vezano uz povećanje kvalitete izdanja i dostavu, neće biti lošiji u odnosu na stanje prije provedbe koncentracije.
Poslovne stranice NN 129/2007 • 10. RAZLOZI KOJIMA SE KONCENTRACIJA PRAVNO I GOSPODARSKI OBRAZLAŽE
Pregledi NN 129/2007 • Poduzetnik Slobodna Dalmacija je, podneskom od 5. srpnja 2007., kojeg je Agencija zaprimila 13. srpnja 2007., kao razlog kojim se koncentracija pravno i gospodarski obrazlaže, naveo da je na odluku o stjecanju većinskog udjela u poduzetniku Šibenski list d.o.o. utjecala činjenica da je prije provedbe koncentracije poduzetnik Slobodna Dalmacija d.d. imao nenaplaćena potraživanja s osnove prava za isporučenu robu i usluge, te s osnove danih zajmova prema poduzetniku Šibenski list d.o.o.
Besplatno NN 129/2007 • Stoga je 27. srpnja 2007., Skupština poduzetnika Šibenski list d.o.o. donijela odluku da se potraživanja poduzetnika Slobodna Dalmacija d.d. pretvore u udjel u poduzetniku Šibenski list d.o.o.
Glasnik NN 129/2007 • 11. OCJENA DOPUŠTENOSTI KONCENTRACIJE U POSTUPKU NA DRUGOJ RAZINI
Propis NN 129/2007 • Agencija je, nakon zaprimanja podneska poduzetnika Slobodna Dalmacija od 7. ožujka 2007., u čijem je privitku dostavljena preslika Ugovora o unosu prava radi povećanja temeljnog kapitala društva Šibenski list d.o.o., od 27. srpnja 2006. i preslika Izvješća o provedenom povećanju temeljnog kapitala društva Šibenski list d.o.o. pretvaranjem potraživanja u ulog-ulaganje prava, od 27. srpnja 2006., utvrdila da je u predmetnoj stvari riječ o koncentraciji poduzetnika koja je nastala stjecanjem kontrole ili prevladavajućeg utjecaja jednog, odnosno više poduzetnika nad drugim poduzetnikom, kako to propisuje članak 19. stavak 1. točka 2. ZZTN.
Propis NN 129/2007 • Međutim, kako je u konkretnom slučaju riječ o koncentraciji koja je 27. srpnja 2006., sklapanjem Ugovora o unosu prava radi povećanja temeljnog kapitala društva Šibenski list d.o.o., već provedena, ali njezina namjera nije bila prijavljena Agenciji u zakonskom roku, propisanom člankom 22. stavkom 2. ZZTN, istu je bilo potrebno ocjenjivati, s obzirom na stanje na mjerodavnom tržištu u trenutku kada je Agencija po službenoj dužnosti zaključkom pokrenula postupak ocjene koncentracije.
Propis NN 129/2007 • Prilikom ocjene predmetne koncentracije morali su se uzeti u obzir svi učinci koje je ta koncentracija već proizvela nakon njene provedbe, uzimajući pri tome u obzir i promjenu struktura mjerodavnih tržišta.
Propis NN 129/2007 • S obzirom na utvrđeno, Agencija je, 9. svibnja 2007., sukladno članku 26. stavku 3. ZZTN i članku 46. ZZTN, donijela zaključak, klase: UP/I 030-02/2007-02/09; urbroja: 580-02-07-65-02, kojim se pokreće postupak ocjene koncentracije poduzetnika (tzv. postupak ocjene koncentracije na drugoj razini).
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 26/03, Broj 74/08, Broj 80/07, Broj 2/02, Broj 50/00, Broj 85/01


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled