PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2009-09-118-2883 NN 118/2009

• Odjel za planiranje i upravljanje ljudskim potencijalima obavlja upravne i stručne poslove koji se odnose na izradu strateških dokumenata, nadzor, praćenje stanja te predlaganje mjera i planova za unapređenje upravljanja ljudskim potencijalima u državnoj službi; savjetovanje, pružanje pomoći i usmjeravanje unutarnjih ustrojstvenih jedinica za upravljanje ljudskim potencijalima u državnim tijelima u vezi s primjenom sustava planiranja, zapošljavanja, ocjenjivanja rada i učinkovitosti, napredovanja, analize i izrade opisa poslova radnih mjesta, pripremu prijedloga planova (kratkoročnih, srednjoročnih i dugoročnih) za zapošljavanje u državnoj službi; sudjelovanje u postupku odabira kandidata u postupku javnog natječaja i internog oglasa; vođenje središnjeg popisa državnih službenika i namještenika; obavljanje poslova upravljanja ljudskim potencijalima za državna tijela s manje od 50 zaposlenih te obavlja i druge poslove koji se odnose na planiranje i upravljanje ljudskim potencijalima u državnoj službi.


Stranica 2009-09-118-2883 NN 118/2009

• Odjel za razvoj ljudskih potencijala obavlja upravne i druge stručne poslove koji se odnose na razvoj ljudskih potencijala u državnoj službi; izradu strateških dokumenata, nadzor, praćenje stanja te predlaganje mjera i planova za unapređenje razvoja ljudskih potencijala; savjetovanje, pružanje pomoći i usmjeravanje unutarnjih ustrojstvenih jedinica za razvoj ljudskih potencijala u državnim tijelima u vezi s uvođenjem u rad novoprimljenih službenika (vježbenika i osoba s radnim iskustvom), razvojem kompetencija, te procjenom i analizom potreba za izobrazbom i razvojem programa izobrazbe; provedbu detaljnih analiza i procjena potreba za izobrazbom u državnoj službi; odobravanje programa studijskog dopusta za osposobljavanje i usavršavanje; obavljanje poslova razvoja ljudskih potencijala za državna tijela s manje od 50 zaposlenih te obavlja i druge poslove koji se odnose na razvoj ljudskih potencijala u državnoj službi.


Stranica 2009-09-118-2883 NN 118/2009

• Odjel za etiku obavlja stručne poslove koji se odnose na primjenu etičkih načela u državnoj službi u odnosu na osobno ponašanje državnih službenika i namještenika, mogući sukob interesa, primanje darova i moguće koruptivno i drugo neetičko ponašanje državnih službenika i namještenika; surađuje s nadležnim državnim tijelima u pitanjima koja se odnose na sprječavanje i suzbijanje mogućeg sukoba interesa, nezakonitog primanja darova, mogućeg koruptivnog i drugog neetičkog postupanja državnih službenika i namještenika; putem otvorenog telefona i na drugi način zaprima prijave i pritužbe građana i drugih stranaka, kao i državnih službenika i namještenika u svezi saznanja o kršenju načela etičkog postupanja u državnoj službi, te ih upućuje nadležnim tijelima i prati njihovo rješavanje; vodi evidenciju o zaprimljenim prijavama i pritužbama i o načinu njihova rješavanja; daje savjete i mišljenja državnim službenicima i namještenicima u svezi pitanja izbjegavanja sukoba interesa, koruptivnog i drugog neetičkog postupanja, te daje mišljenja građanima i drugim strankama o tome da li određeno postupanje predstavlja sukob interesa, koruptivno ili drugo neetičko postupanje, poduzima mjere i surađuje u izradi propisa u cilju zaštite državnih službenika i namještenika koji ukazuju na korupciju; izrađuje smjernice o primjeni profesionalne etike u državnoj službi; sudjeluje u izradi programa i provođenju etičke edukacije državnih službenika i namještenika u suradnji sa Centrom za stručno osposobljavanje i usavršavanje državnih službenika te obavlja i druge poslove u okviru svojega djelokruga.


Stranica 2009-09-118-2883 NN 118/2009

• Upravna inspekcija obavlja inspekcijske poslove koji se odnose na primjenu zakona i drugih propisa o ustrojstvu, djelokrugu i načinu rada tijela državne uprave i drugih državnih tijela, tijela jedinica lokalne samouprave i jedinica područne (regionalne) samouprave; nadzor u provedbi zakona i drugih propisa o državnim službenicima i namještenicima, o službenicima i namještenicima u tijelima jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave; nadzor u provedbi općeg upravnog postupka, posebnih upravnih postupaka, uredskog poslovanja u tijelima državne uprave i tijelima jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave i pravnih osoba s javnim ovlastima; po potrebi sudjeluje sa drugim ustrojstvenim jedinicama u provedbi upravnog nadzora te obavlja i druge upravne i stručne poslove koji su posebnim zakonima i drugim propisima stavljeni u djelokrug upravne inspekcije.


Internet NN 118/2009
• 5.2. Odjel za inspekciju lokalne i područne (regionalne) samouprave.

Internet stranice NN 118/2009
• Odjel za inspekciju državne uprave obavlja inspekcijske poslove koji se odnose na primjenu zakona i drugih propisa o ustrojstvu, djelokrugu i načinu rada tijela državne uprave i drugih državnih tijela; nadzor u provedbi zakona i drugih propisa o državnim službenicima i namještenicima; nadzor u provedbi općeg upravnog postupka, posebnih upravnih postupaka, uredskog poslovanja u tijelima državne uprave, drugim državnim tijelima i pravnim osobama s javnim ovlastima; po potrebi sudjeluje sa drugim ustrojstvenim jedinicama u provedbi upravnog nadzora te obavlja i druge upravne i stručne poslove koji su posebnim zakonima i drugim propisima stavljeni u djelokrug upravne inspekcije.

Internet stranice NN 118/2009 • 5.2. Odjel za inspekciju lokalne i područne (regionalne) samouprave
Internet stranice NN 118/2009 • Odjel za inspekciju lokalne i područne (regionalne) samouprave obavlja poslove upravne inspekcije u primjeni zakona i drugih propisa o ustrojstvu, djelokrugu i načinu rada tijela jedinica lokalne samouprave i jedinica područne (regionalne) samouprave; nadzor u provedbi zakona i drugih propisa o službenicima i namještenicima u tijelima jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave; nadzor u provedbi općeg upravnog postupka, posebnih upravnih postupaka, uredskog poslovanja u tijelima jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave; po potrebi sudjeluje sa drugim ustrojstvenim jedinicama u provedbi upravnog nadzora te obavlja i druge upravne i stručne poslove koji su posebnim zakonima i drugim propisima stavljeni u djelokrug upravne inspekcije.
Internet stranice NN 118/2009 • 6. CENTAR ZA STRUČNO OSPOSOBLJAVANJE I USAVRŠAVANJE SLUŽBENIKA
Internet stranice NN 118/2009 • Centar za stručno osposobljavanje i usavršavanje službenika ustrojava se kao zavod u Ministarstvu.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 118/2009 • Centar za stručno osposobljavanje i usavršavanje službenika obavlja upravne i druge stručne poslove koji se odnose na izobrazbu državnih službenika i namještenika, kao i službenika u tijelima lokalne i područne (regionalne) samouprave i pravnim osobama s javnim ovlastima; izradu godišnjih planova izobrazbe; osmišljavanje i izradu modula izobrazbe; planiranje i organizaciju provedbe te provedbu općih programa izobrazbe putem raznih oblika izobrazbe (stručni seminari, tečajevi, radionice i sl.); suradnju s domaćim i inozemnim institucijama i tijelima koja provode izobrazbu; provođenje ocjenjivanja programa izobrazbe provedenih ili organiziranih od strane Centra, vođenje baze podataka o programima izobrazbe i polaznicima; kontrolu troškova izobrazbe i osiguravanje da se ona izvodi unutar raspoloživih financijskih sredstava; osnivanje, opremanje i vođenje stručne knjižnice s nastavnim materijalima i publikacijama; izdavanje stručnih publikacija vezanih uz izobrazbu; organizaciju državnih stručnih ispita državnih službenika, kao i službenika u tijelima lokalne i područne (regionalne) samouprave i pravnim osobama s javnim ovlastima; provedbu seminara za polaganje državnih stručnih ispita; vođenje evidencije o položenim državnim ispitima u državnoj službi; izdavanje stručnih publikacija vezanih uz izobrazbu, publikacija za polaganje državnoga stručnog ispita i ostalih publikacija iz djelokruga Sektora; obavlja administrativne i stručne poslove za Državnu ispitnu komisiju te obavlja i druge poslove u okviru svojega djelokruga.
Informacije NN 118/2009 • U Centru za stručno osposobljavanje i usavršavanje službenika ustrojavaju se:
Poslovne stranice NN 118/2009 • Odjel za koordinaciju provedbe programa izobrazbe obavlja upravne i druge stručne poslove koji se odnose na izobrazbu državnih službenika i namještenika, kao i službenika i namještenika u tijelima područne (regionalne) i lokalne samouprave i pravnim osobama s javnim ovlastima; izradu godišnjih planova izobrazbe na osnovi prepoznatih potreba za izobrazbom; osmišljavanje i izradu konkretnih modula izobrazbe koji zadovoljavaju prepoznate potrebe za izobrazbom; planiranje i organizaciju provedbe; pomoć u planiranju, organiziranju i provedbi specifične izobrazbe drugim državnim tijelima, jedinicama područne (regionalne) i lokalne samouprave i pravnim osobama s javnim ovlastima (npr. pronalaženje odgovarajućih predavača ili sudjelovanje u izradi tečajeva i pomoć u izvedbi izobrazbe) te sudjelovanje u provedbi te izobrazbe (npr. pomoć u nastavi, izvedba modula); provođenje ocjenjivanja programa izobrazbe provedenih ili organiziranih od strane Centra, obavljanje postupka izbora službenika koji će pohađati program izobrazbe za dobivanje statusa trenera u Centru odnosno drugim državnim tijelima, osmišljavanje, organiziranje i provođenje programa izobrazbe službenika koji se pripremaju za trenere državnih službenika i namještenika, kao i službenika i namještenika u tijelima područne (regionalne) i lokalne samouprave i pravnim osobama s javnim ovlastima u Centru odnosno drugim državnim tijelima, održavanje kontakta s predavačima (iz državne službe ili izvan nje) osiguravajući i olakšavajući njihovo sudjelovanje u programima izobrazbe, pregovaranje s njima radi provođenja programa te obavlja i druge poslove koji se odnose na razvoj programa izobrazbe.
Pregledi NN 118/2009 • Odjel za organizaciju provedbe izobrazbe obavlja upravne i druge stručne poslove koji se odnose na organizaciju provedbe izobrazbe u Centru; provedbu općih programa izobrazbe putem raznih oblika izobrazbe (stručni seminari, tečajevi, radionice i sl.); informiranje svih državnih tijela o raspoloživim programima izobrazbe kao i uvjetima za njihovo pohađanje; suradnju i koordinaciju aktivnosti izobrazbe s domaćim i inozemnim institucijama i tijelima koja provode izobrazbu državnih službenika i namještenika, kao i službenika i namještenika u tijelima lokalne i područne (regionalne) samouprave i pravnim osobama s javnim ovlastima; vođenje baze podataka o svim programima izobrazbe koje provodi ili organizira Centar (čiji su sastavni dio i podaci o predavačima i polaznicima); kontrolu troškova izobrazbe i osiguravanje da se ona izvodi unutar raspoloživih financijskih sredstava; osnivanje, opremanje i vođenje stručne knjižnice s nastavnim materijalima i publikacijama; izdavanje stručnih publikacija vezanih uz izobrazbu te obavlja i druge poslove koji se odnose na organizaciju provedbe izobrazbe.
Besplatno NN 118/2009 • Odjel za državni stručni ispit obavlja upravne i druge stručne poslove koji se odnose na organizaciju državnih stručnih ispita državnih službenika, kao i službenika u tijelima lokalne i područne (regionalne) samouprave i pravnim osobama s javnim ovlastima, provodi pripremne seminare za polaganje državnih stručnih ispita, surađuje s drugim tijelima državne uprave i tijelima lokalne i područne (regionalne) samouprave i pravnim osobama s javnim ovlastima u svezi planiranja provedbe državnih stručnih ispita, obavlja administrativne i stručne poslove za Državnu ispitnu komisiju, vodi evidenciju o položenim državnim ispitima u državnoj službi, izdaje stručne publikacije za polaganje državnoga stručnog ispita kao i ostale publikacije iz djelokruga Odjela te obavlja i druge poslove u okviru svojega djelokruga.
Glasnik NN 118/2009 • Zavod za javnu upravu obavlja stručne i druge poslove koji se odnose na razvoj sustava javne uprave; poticanje znanstvenog i stručnog razvitka državne uprave; unapređenje organizacije i načina rada u javnoj upravi; praćenje stanja u javnoj upravi i izradu stručnih podloga i elaborata; vođenje evidencija za djelotvorno praćenje stanje u području javne uprave; praćenje pravne prakse u javnoj upravi drugih zemalja te izradu komparativnih analiza i studija; predlaganje mjera za modernizaciju i reformu javne uprave, usmjeravanje reforme te praćenje provedbe strateških dokumenata i mjera u području reforme javne uprave; prikupljanje i obradu podataka o provedbi reforme javne uprave i drugih podataka iz područja javne uprave za potrebe drugih ustrojstvenih jedinica Ministarstva za izradu strateških dokumenata i nacrta prijedloga propisa iz djelokruga Ministarstva.
Propis NN 118/2009 • Odjel za istraživanje i analizu obavlja stručne i druge poslove koji se odnose na praćenje stanja u javnoj upravi i izradu stručnih podloga i elaborata; vođenje evidencija za djelotvorno praćenje stanje u području javne uprave; praćenje pravne prakse u javnoj upravi drugih zemalja; izradu komparativnih analiza i studija te obavlja i druge poslove u okviru svojega djelokruga.
Propis NN 118/2009 • Odjel za modernizaciju javne uprave obavlja stručne i druge poslove koji se odnose na poticanje znanstvenog i stručnog razvitka državne uprave; razvoj sustava javne uprave; unapređenje organizacije i načina rada u javnoj upravi; predlaganje mjera za modernizaciju i reformu javne uprave; usmjeravanje reforme te praćenje provedbe strateških dokumenata i mjera u području reforme javne uprave; prikupljanje i obradu podataka o provedbi reforme javne uprave i drugih podataka iz područja javne uprave za potrebe drugih ustrojstvenih jedinica Ministarstva za izradu strateških dokumenata i nacrta prijedloga propisa iz djelokruga Ministarstva te obavlja i druge poslove u okviru svojega djelokruga.
Propis NN 118/2009 • Tajništvo Ministarstva obavlja poslove usklađivanja rada upravnih organizacija i drugih ustrojstvenih jedinica u sastavu Ministarstva; organizira poslove u svezi s izradom i ostvarivanjem plana rada, a temeljem istih koordinira predlaganje planova zapošljavanja, osposobljavanja i stručnog usavršavanja državnih službenika; obavlja poslove u vezi s izradom prijedloga financijskog plana za tekuću godinu u skladu s naputcima ministra te prati njegovo ostvarivanje i obavlja nadzor nad namjenskim trošenjem sredstava; vodi knjigovodstvenu evidenciju i analitiku, obavlja računovodstvene i druge srodne poslove; poduzima mjere za osiguranje učinkovitosti u radu; organizira sastavljanje izvješća o ostvarivanju plana rada i drugih pitanja u svezi s radom i ustrojstvom Ministarstva; obavlja poslove koordinacije uspostave i razvoja financijskog upravljanja i kontrole; obavlja poslove informatizacije Ministarstva i ureda državne uprave u županijama; obavlja poslove obrane, zaštite na radu, unutarnje kontrole, poslove vezane za ljudske potencijale Ministarstva, nabavu roba, radova i usluga, opće, informatičke, tehničke i druge pomoćne poslove; nadzire rad državnih službenika i namještenika; obavlja poslove u svezi ispitivanja javnog mnijenja u odnosu na rad tijela javne uprave; obavljanje poslova u svezi predstavki i pritužbi građana na rad tijela javne uprave i predlaganje mjera za unaprjeđenje stanja; skrbi o urednom i pravilnom korištenju imovine, sredstava za rad, opremanju prostora Ministarstva, voznom parku i korištenju automobila, njihovoj tehničkoj ispravnosti, načinu održavanja sredstava i opreme; organizira prijevoz dužnosnika i službenika Ministarstva te obavlja i druge poslove u okviru svojega djelokruga.
Propis NN 118/2009 • Sektor za financijsko upravljanje obavlja upravne i stručne poslove koji se odnose na izradu prijedloga državnog proračuna, izmjene i dopune državnog proračuna, preraspodjelu planiranih sredstava tijekom proračunske godine, izradu mjesečnih financijskih planova, donošenje godišnjeg dinamičkog plan izvršavanja državnog proračuna, obavlja administrativne poslove u svezi izvršavanja državnog proračuna, sastavlja, analizira i podnosi izvješća o trošenju proračunskih sredstava, unosi zahtjeve za isplatu proračunskih sredstava u sustav državne riznice; obavlja upravne i druge stručne poslove iz područja računovodstva, evidentira poslovne promjene, izrađuje propisana financijska, statistička i ostala izvješća sukladno zakonima i ostalim propisima, obavlja upravne i stručne poslove koji se odnose na plan nabave i investicije, financijske poslove vezane uz projekte i programe strane pomoći; surađuje s drugim tijelima državne uprave nadležnima za financije i unutarnju reviziju; sudjeluje u izradi i izmjenama plana uspostave i razvoja financijskog upravljanja i kontrola, te obavlja i druge poslove u okviru svojega djelokruga.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 64/95, Broj 129/02, Broj 186/04, Broj 128/05, Broj 101/05, Broj 147/02


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled