PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2006-04-42-1006 NN 42/2006

• Operator mora poštivati sljedeća minimalna načela vezana uz upotrebu CLI-ja, osim svih ostalih postojećih obaveza definiranih propisima.


Stranica 2006-04-42-1006 NN 42/2006

• Operator se mora pridržavati, koliko je to tehnički moguće, odgovarajućih ITU preporuka i Europskih smjernica za CLI koje je izdao European Telecommunications Platform-ETP (22. siječanj 1999. g.).


Stranica 2006-04-42-1006 NN 42/2006

• T-Mobile preferira korištenje ISUPv2 protokola, koji ima sposobnost transporta ostalih važnih parametara poput Original Called Number i Redirecting Number.


Stranica 2006-04-42-1006 NN 42/2006

• Ovo Poglavlje opisuje T-Mobile organizaciju i procedure koje se koriste u upravljanju i održavanju Međusobnog povezivanja.


Internet NN 42/2006
• Sporazumi o kakvoći (dostupnost, vrijeme rješavanja grešaka itd.) nisu uključeni u ovo Poglavlje.

Internet stranice NN 42/2006
• T-Mobile ima središnji ured za prijavu koji je otvoren 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, radi obavljanja službene procedure prijavljivanja. T-Mobile središnji ured za prijavu je:

Internet stranice NN 42/2006 • T-Mobile središnji ured za prijavu može zadovoljiti sljedeće zahtjeve:
Internet stranice NN 42/2006 • Potrebna stručnost u svim pitanjima vezanima uz rad telekomunikacijske mreže,
Internet stranice NN 42/2006 • Odgovarajući pristup je dostupan decentraliziranim organizacijskim jedinicama,
Internet stranice NN 42/2006 • Kontakti mogu u svako vrijeme izraditi ažurirano izvješće prilikom procesuiranja tehničke greške.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 42/2006 • Operator će također odrediti središnji ured za prijavu s gore opisanim karakteristikama koji će moći obavljati službenu proceduru prijavljivanja.
Informacije NN 42/2006 • Obrazac prijave će biti korišten za prijavu tehničkih greški (nepredvidljivih događaja) i prijave bilo kakvih izmjena/prekida Međusobnog povezivanja (predvidljivi događaji).
Poslovne stranice NN 42/2006 • T-Mobile koristi svoj obrazac prijave (Točka 7.4.). Operator će koristiti svoj obrazac prijave koji će sadržavati najmanje sljedeće podatke:
Pregledi NN 42/2006 • identifikacija osobe koja izvješćuje osim ako je ta osoba ujedno i kontakt osoba,
Besplatno NN 42/2006 • obavijest o privremenim izvješćima (status, poduzeta aktivnost, status važnosti krajnjeg korisnika),
Glasnik NN 42/2006 • U slučaju tehničkih greški na Vodovima, službena prijava greški će se obavljati isključivo preko središnjih ureda za prijavu.
Propis NN 42/2006 • U početnoj fazi, prijava greški i njihov primitak će se obavljati putem pošte i/ili faksa.
Propis NN 42/2006 • Inicijalno privremeno izvješće o tijeku procesuiranja greške će biti poslano unutar 4 sata od primitka prijave greške. To privremeno izvješće će sadržavati sljedeće podatke:
Propis NN 42/2006 • kada se očekuje završetak greške i status važnosti krajnjeg korisnika.
Propis NN 42/2006 • Po zahtjevu, središnji uredi za prijavu moraju biti u mogućnosti da u svakom trenutku osigura brzu informaciju o statusu mjera rješavanja greške.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 36/02, Broj 105/01, Broj 24/01, Broj 54/01, Broj 67/07, Broj 119/01


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled