PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2006-04-37-932 NN 37/2006

• Opravdani troškovi u svrhu usavršavanja su: troškovi instruktora, putni troškovi instruktora i osoba koje se usavršavaju, ostali tekući troškovi, troškovi otpisa uređaja i opreme u skladu s opsegom njihova korištenja u svrhu usavršavanja, troškovi savjetovanja u vezi s projektom usavršavanja, troškovi sudionika usavršavanja do visine svih navedenih opravdanih troškova


Stranica 2006-04-37-932 NN 37/2006

• f) regionalne državne potpore: načini dodjele regionalnih državnih potpora predviđeni su u članku 3. stavku 8., članku 5. stavku 5., i članku 7. stavku 3. točki b) Prijedloga Pravilnika.


Stranica 2006-04-37-932 NN 37/2006

• Regionalna državna potpora dodjeljuje se u svrhu poticanja manje razvijenih područja utvrđenih kartom regionalnih državnih potpora, a može biti dodijeljena za poticanje početnih materijalnih ulaganja (zemljišta, zgrade i oprema) i nematerijalnih ulaganja (kupnja patenata, licenci, posebnih znanja i vještina ili nepatentiranog tehničkog znanja)


Stranica 2006-04-37-932 NN 37/2006

• Državna potpora može biti dodijeljena do gornje granice određene na karti regionalnih državnih potpora pod uvjetom da se ulaganje očuva u tome području najmanje 5 godina nakon zaključenja ulaganja te da korisnik državne potpore doprinese najmanje 25 posto vrijednosti ulaganja iz vlastitih sredstava koja ne sadrže državnu potporu.


Internet NN 37/2006
• Državna potpora za tekuće poslovanje može se dodijeliti prema pravilima za regionalne državne potpore u slučaju kumulativnog ispunjenja sljedećih uvjeta: da doprinosi regionalnome razvoju, da je razmjerna teškoćama koje se namjeravaju ublažiti, da je vremenski ograničena i postupno se smanjuje te da nije namijenjena poticanju izvoza.

Internet stranice NN 37/2006
• U članku 5. stavku 5. Prijedloga Pravilnika određeno su uvjeti koje je potrebno ispuniti prilikom otvaranja novih radnih mjesta u poduzetniku kod kojeg je HBOR uložio u temeljni kapital. Riječ je o sljedećim uvjetima: radno mjesto mora biti povezano s provedbom projekta početnih ulaganja, radno mjesto mora biti popunjeno tijekom tri godine nakon dovršenog ulaganja, projekt ulaganja mora voditi neto povećanju broja radnika u poduzeću u usporedbi s prosjekom tijekom proteklih 12 mjeseci te nova radna mjesta moraju biti sačuvana najmanje pet godina.

Internet stranice NN 37/2006 • 2.1.4. Instrumenti dodjele državne potpore: krediti pod povoljnijim uvjetima za kategorije državne potpore navedene pod točkom 2.1.3. obrazloženja ovog rješenja i ulaganje u temeljni kapital (opisano u članku 5. Prijedloga Pravilnika).
Internet stranice NN 37/2006 • Pravilnik će stupiti na snagu osmog dana od dana objave na oglasnoj ploči HBOR-a i važit će tri godine od datuma stupanja na snagu, a počet će se primjenjivati od 31. ožujka 2006.
Internet stranice NN 37/2006 • Nadležne organizacijske jedinice HBOR-a dužne su do početka primjene Pravilnika uskladiti kreditne programe i akte HBOR-a s odredbama Pravilnika, sukladno članku 17. stavku 3. Prijedloga Pravilnika.
Internet stranice NN 37/2006 • 2.2. Osim kategorija državnih potpora navedenih u točki 2.1.3. obrazloženja ovog rješenja, u članku 3. stavku 5, članku 4. stavku 3. i članku 8. stavku 9. Prijedloga Pravilnika predviđeni su i krediti pod povoljnijim uvjetima za male, srednje i velike poduzetnike koji su pretrpjeli ratnu štetu. Sredstva kredita mogu biti dodijeljena temeljem potvrde Županijske komisije za procjenu ratnih šteta koja služi kao dokaz o nastanku štete, odnosno pisane izjave poduzetnika kako do sada nije koristio ili iskoristio u cijelosti povlaštene kamatne stope za saniranje ratnih šteta niti druge oblike državne pomoći za saniranje ratnih šteta.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 37/2006 • 2.3. Prijedlogom Pravilnika predviđene su također i državne potpore male vrijednosti i to u slučajevima kada razlika između referentne kamatne stope i poticajne kamatne stope predstavlja iznos koji je manji od 750.000,00 kn u razdoblju od tri godine po pojedinom poduzetniku. Državne potpore male vrijednosti mogu biti odobrene kroz poticajne kamatne stope za plasmane ili dio plasmana kojima se financira istraživanje tržišta i marketing sukladno članku 3. stavku 6, članku 4. stavku 6 Prijedloga Pravilnika.
Informacije NN 37/2006 • Postupak i način dodjele državne potpore male vrijednosti putem poticajnih kamatnih stopa opisan je u članku 15. Prijedloga Pravilnika.
Poslovne stranice NN 37/2006 • 2.4. Dijelove Prijedloga Pravilnika koji se odnose na dodjelu kredita pod tržišnim uvjetima Agencija nije niti razmatrala jer isti ne sadrže element državne potpore.
Pregledi NN 37/2006 • 3.1. Vijeće za zaštitu tržišnog natjecanja (dalje: Vijeće) razmatralo je Prijedlog Pravilnika na svojoj 57. sjednici održanoj 16. ožujka 2006.
Besplatno NN 37/2006 • Kako je navedeno u točki 2. obrazloženja ovog rješenja Prijedlog Pravilnika sadrži elemente državne potpore opisane u točki 2.1.1. do 2.1.5. obrazloženja ovog rješenja a odnose se na kredite/zajmove odobrene pod povoljnijim uvjetima od tržišnih, te na ulaganje u temeljeni kapital ako nije zadovoljeno načelo ulaganja privatnog investitora.
Glasnik NN 37/2006 • Vijeće je utvrdilo da državne potpore opisane u točki 2.1.1. do 2.1.5. obrazloženja ovog rješenja predstavljaju državnu potporu iz članka 3. stavka 1. i članka 4. stavka 1. ZDP-a.
Propis NN 37/2006 • Vijeće je utvrdilo da je u konkretnom slučaju riječ o državnim potporama jer se radi o transferu ili smanjenju priliva državnih sredstava; utvrđeno je kako sredstva predstavljaju potporu koja korisnicima potpore donose ekonomsku prednost koju isti ne bi ostvarili kroz svoje redovno i normalno poslovanje; utvrđeno je kako se u konkretnom slučaju predložena sredstva dodjeljuju pojedinim korisnicima na selektivnoj osnovi, te kako dodjelom sredstava na način predviđen Prijedlogom Pravilnika postoji mogućnost narušavanja tržišnog natjecanja davanjem prednosti na tržištu korisniku državne potpore osobito u mjeri u kojoj to može utjecati na ispunjenje međunarodno preuzetih obveza Republike Hrvatske koje proizlaze iz Sporazuma o stabilizaciji i pridruživanju (»Narodne novine – Međunarodni ugovori«, broj 14/01, 14/02, 1/05 i 7/05; dalje: SSP).
Propis NN 37/2006 • Člankom 4. ZDP-a propisana je opća zabrana davanja državnih potpora koje narušavaju ili bi mogle narušiti tržišno natjecanje davanjem prednosti na tržištu korisniku državne potpore bez obzira na oblik državne potpore u mjeri u kojoj to može utjecati na ispunjenje međunarodno preuzetih obveza Republike Hrvatske iz SSP-a, kao i izuzeća od opće zabrane.
Propis NN 37/2006 • S obzirom da se državne potpore predložene Prijedlogom Pravilnika odnose na male i srednje poduzetnike, istraživanje i razvoj, zaštitu okoliša, zapošljavanje i usavršavanje Vijeće je moralo utvrditi može li se na takve potpore primijeniti izuzeće iz članka 4. stavka 3. točke d) ZDP-a. Glede regionalnih državnih potpora Vijeće je moralo utvrditi može li se na takve potpore primijeniti izuzeće iz članka 4. stavka 3. točke a) ZDP-a.
Propis NN 37/2006 • Da bi postojala mogućnost primjene izuzeća iz članka 4. stavka 3. točke a) i d) ZDP-a, državne potpore za male i srednje poduzetnike, istraživanje i razvoj, zaštitu okoliša, zapošljavanje, usavršavanje te regionalne državne potpore moraju biti usuglašene s odredbama Uredbe koje se odnose na rečene potpore.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 46/07, Broj 20/06, Broj 76/07, Broj 54/01, Broj 59/96, Broj 16/90


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled