PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2009-06-74-1771 NN 74/2009

• *Oznaka »d« označava međusobni razmak dviju ili više osovina


Stranica 2009-06-74-1771 NN 74/2009

• **Odnosno 190 kN ako je pogonska osovina opremljena dvostrukim gumama i zračnim ogibljenjem ili ogibljenjem koje se priznaje kao ekvivalentno unutar EU.


Stranica 2009-06-74-1771 NN 74/2009

• (2) Udvojeni kotači L kategorije vozila, ako su usporedno postavljeni na jednoj osovini uz udaljenost traga kotača ne veću od 460 mm, računaju se kao jedan kotač.


Stranica 2009-06-74-1771 NN 74/2009

• (3) Na svim vozilima M, N i O kategorije iz članka 2. ovoga Pravilnika koja se prvi puta registriraju nakon 01. siječnja 2000. godine mora se nalaziti osnovni identifikacijski podatak o vozilu (broj šasije), podatak o najvećoj dopuštenoj masi vozila za koje je isto konstruirano te o dopuštenim osovinskim opterećenjima koje osovine mogu podnijeti (identifikacijska naljepnica).


Internet NN 74/2009
• (4) Odredbe ovoga članka ne primjenjuju se na vozila oružanih snaga Republike Hrvatske.

Internet stranice NN 74/2009
• (1) Odnos bruto snage motora izražene u kilovatima i najveće dopuštene mase vozila izražene u tonama mora biti:

Internet stranice NN 74/2009 • 1) za osobne automobile, automobile i motocikle – najmanje 15 kW/t;
Internet stranice NN 74/2009 • 2) za autobuse, osim autobusa zglobnoga konstruktivnog sastava – najmanje 9 kW/t;
Internet stranice NN 74/2009 • 4) za autobuse zglobnoga konstruktivnog sastava – najmanje 6 kW/t;
Internet stranice NN 74/2009 • 5) za vozila namijenjena obavljanju komunalnih usluga, teretne automobile namijenjene za obavljanje prijevoza u poljoprivredi, šumarstvu, građevinarstvu i rudarstvu te za skupove motornih i priključnih vozila – najmanje 4 kW/t;
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 74/2009 • a) s napajanjem iz mreže – primjenjuju se odredbe točke 2) do 4) ovog stavka,
Informacije NN 74/2009 • – za vozila namijenjena prijevozu osoba – najmanje 3 kW/t, osim za bicikle s električnim motorom,
Poslovne stranice NN 74/2009 • (2) Na pogonske kotače osobnih automobila, autobusa i motocikla, ako je vozilo opterećeno i u mirovanju na vodoravnoj ravnini, pripada najmanje jedna trećina ukupne mase vozila, odnosno skupa vozila, a na pogonske kotače teretnih vozila pripada najmanje jedna četvrtina ukupne mase vozila ili skupa vozila. Na kotače upravljačke osovine motocikla, osobnih automobila, autobusa, teretnih automobila i radnih vozila, ako je vozilo opterećeno i u mirovanju na vodoravnoj ravnini, pripada najmanje jedna petina ukupne mase vozila.
Pregledi NN 74/2009 • (3) Ukupna masa skupa vozila ne smije biti veća od najveće dopuštene mase skupa vozila navedene na identifikacijskoj pločici motornog vozila, a ako nije poznata, ukupna masa priključnog vozila ne smije biti veća za više od 50% od ukupne mase vučnog vozila.
Besplatno NN 74/2009 • (4) Odredbe ovoga članka, osim odredbi stavka 1. točka 4. primjenjuju se na vozila prvi put registrirana u Republici Hrvatskoj od 1. siječnja 1973. godine, a odredba stavka 1. točka 4. primjenjuje se na vozila koja su prvi put registrirana u Republici Hrvatskoj nakon 1. siječnja 1980. godine.
Glasnik NN 74/2009 • (5) Odredbe ovoga članka ne primjenjuju se na vozila oružanih snaga Republike Hrvatske.
Propis NN 74/2009 • (1) Uređaj za upravljanje vozilom na svakom motornom vozilu mora biti pouzdan i izveden tako da vozač može lako, brzo i na siguran način mijenjati smjer kretanja vozila.
Propis NN 74/2009 • (2) Uređaj za upravljanje vozilom iz stavka 1. ovoga članka mora biti takav da se prednji kotači vozila što se nalaze u položaju zakretanja, pri kretanju vozila po vodoravnoj ravnoj površini, nakon oslobađanja kotača upravljača, sami vraćaju u položaj za pravocrtno kretanje.
Propis NN 74/2009 • (3) Slobodan hod kotača upravljača na vozilu ne smije biti veći od 30°.
Propis NN 74/2009 • (1) Uređaji za zaustavljanje (u daljnjem tekstu: »kočni sustav«) na motornim i priključnim vozilima moraju biti ugrađeni i izvedeni tako da vozač može vozilo na siguran, brz i učinkovit način zaustaviti, bez obzira na stupanj opterećenja vozila i nagib ceste po kojoj se vozilo kreće te osigurati vozilo u nepokretnom položaju na cesti s nagibom.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 38/08, Broj 71/07, Broj 125/09, Broj 143/08, Broj 142/04, Broj 112/08


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled