PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2005-07-85-1683 NN 85/2005

• Podnositelj ustavne tužbe nije pridonio duljini trajanja sudskog postupka, već je opetovano požurivao zakazivanje ročišta.


Stranica 2005-07-85-1683 NN 85/2005

• Prema stajalištu Ustavnog suda, ne radi se o složenom predmetu.


Stranica 2005-07-85-1683 NN 85/2005

• 6. Parnični postupak ukupno traje preko trinaest godina. Ustavni sud je pri razmatranju navoda ustavne tužbe imao u vidu okolnosti koje je u svom očitovanju iznio Općinski sud u Slunju.


Stranica 2005-07-85-1683 NN 85/2005

• U tom smislu, napominje se da je Europski sud za ljudska prava u više svojih presuda izrijekom utvrdio da povreda prava na suđenje u razumnom roku postoji samo ako je država ugovornica odgovorna za ta odugovlačenja, to jest ako su odugovlačenja uzrokovala državna tijela (v., primjerice, presude Europskog suda u predmetima Monnet protiv Francuske od 27. listopada 1993. te Šoć protiv Hrvatske od 9. svibnja 2003. godine. U skladu s tako izraženim stajalištem, a s obzirom na okolnosti spornog parničnog postupka, Ustavni sud utvrđuje da je država dužna organizirati svoj pravni sustav na način da se osigura suđenje u razumnom roku i u predmetima u kojima postoje određene postupovne poteškoće.


Internet NN 85/2005
• Isto tako, Ustavni sud smatra potrebnim ponovno iznijeti stajalište koje je usvojio u nekima od predmeta pokrenutih radi dugotrajnosti sudskih postupaka (npr. u predmetu broj: U-IIIA-1679/2004). Prema tom stajalištu, duljina postupka može se samo djelomično opravdati navodima suda da stranke nisu predočile relevantne dokaze, jer sud ima mogućnosti, ali i obvezu, da predmet u kojem tužitelj ne bi dokazao osnovanost svoga zahtjeva riješi prema mjerodavnim odredbama Zakona o parničnom postupku (»Narodne novine«, broj 53/91., 91/92., 112/92. i 117/03.). Smatrajući ovo stajalište posebno važnim, Ustavni sud napominje da je opunomoćenik podnositelja ustavne tužbe istovjetno stajalište iznio u podnesku od 30. lipnja 2003. godine, upućenom Općinskom sudu u Slunju, a koji podnesak je u rekonstruiranom spisu priložen na strani 86. tog spisa.

Internet stranice NN 85/2005
• Imajući u vidu ukupno trajanje postupka, sagledavajući pri tome postupak kao jedinstvenu cjelinu, Ustavni sud utvrdio je da vođenje postupka ne udovoljava, u smislu učinkovitosti, zahtjevu suđenja u razumnom roku. Ustavni sud stoga utvrđuje da je povrijeđeno ustavno pravo podnositelja da zakonom ustanovljeni neovisni i nepristrani sud u razumnom roku odluči o njegovim pravima ili obvezama, koje je zajamčeno člankom 29. stavkom 1. Ustava Republike Hrvatske.

Internet stranice NN 85/2005 • U smislu članka 63. stavka 2. Ustavnog zakona donesena je odluka kao pod točkama I. i II. izreke ove odluke.
Internet stranice NN 85/2005 • 7. Sukladno članku 63. stavku 3. Ustavnog zakona, odlučeno je kao pod točkama III. i IV. izreke odluke.
Internet stranice NN 85/2005 • Visinu naknade zbog povrede ustavnog prava na donošenje sudske odluke u razumnom roku Ustavni sud određuje uzimajući u obzir okolnosti svakog pojedinog slučaja, uz istodobno uvažavanje ukupnih gospodarskih i socijalnih prilika u Republici Hrvatskoj.
Internet stranice NN 85/2005 • 8. Odluka o objavi odluke (točka V. izreke) temelji se na članku 29. stavku 1. Ustavnog zakona.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 85/2005 • 9. Predsjednik Županijskog suda u Karlovcu dužan je dostaviti Ustavnom sudu pisanu obavijest o datumima donošenja i otpreme odluke u roku osam (8) dana od dana njene otpreme, a najkasnije osam (8) dana od isteka roka određenog u točki II. izreke ove odluke. Ovaj nalog temelji se na članku 31. stavcima 4. i 5. Ustavnog zakona.
Informacije NN 86/2005 • Na temelju članka 60. stavaka 1. i 2. Zakona o sustavu državne uprave (»Narodne novine«, br. 75/93, 48/99, 15/2000, 59/2001 i 199/2003) i članka 27. stavka 1. Zakona o ustrojstvu i djelokrugu središnjih tijela državne uprave (»Narodne novine«, br. 199/2003 i 30/2004), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 8. srpnja 2005. godine donijela
Poslovne stranice NN 86/2005 • O UNUTARNJEM USTROJSTVU MINISTARSTVA POLJOPRIVREDE, ŠUMARSTVA I VODNOGA GOSPODARSTVA
Pregledi NN 86/2005 • Ovom Uredbom određuje se unutarnje ustrojstvo Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodnoga gospodarstva (u daljnjem tekstu: Ministarstvo), nazivi upravnih organizacija i drugih unutarnjih ustrojstvenih jedinica u sastavu Ministarstva, njihov djelokrug i način upravljanja, te okvirni broj državnih službenika i namještenika potrebnih za obavljanje poslova iz djelokruga Ministarstva, kao i druga pitanja od značenja za rad Ministarstva.
Besplatno NN 86/2005 • Unutarnje ustrojstvo, upravljanje, kao i potreban broj službenika i namještenika, uređuje se tako, da Ministarstvo može obavljati upravne i druge stručne poslove koji su mu Zakonom dani u nadležnost i djelokrug.
Glasnik NN 86/2005 • Za obavljanje poslova iz djelokruga Ministarstva, ustrojavaju se sljedeće upravne organizacije i druge unutarnje ustrojstvene jedinice u sastavu Ministarstva:
Propis NN 86/2005 • 6. Uprava za poljoprivrednu politiku, Europsku uniju i međunarodnu suradnju
Propis NN 86/2005 • 10. Ravnateljstvo za tržišnu i strukturnu potporu u poljoprivredi
Propis NN 86/2005 • III. DJELOKRUG UNUTARNJIH USTROJSTVENIH JEDINICA I NAČIN UPRAVLJANJA
Propis NN 86/2005 • U Kabinetu ministra obavljaju se stručni i administrativni poslovi za ministra i državne tajnike, poslovi praćenja rada i komuniciranja s Vladom Republike Hrvatske, Hrvatskim saborom i njihovim radnim tijelima, te drugim ministarstvima, protokolarni poslovi, poslovi koordiniranja međunarodnje suradnje i prevođenja, drugi poslovi u svezi s ostvarivanjem programa rada Ministarstva i aktivnostima ministra i državnih tajnika, poslovi odnosa s javnošću, medijskog i drugog prezentiranja rada Ministarstva, te poslovi publikacija i tiskovina Ministarstva.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 48/07, Broj 133/06, Broj 114/00, Broj 35/94, Broj 150/03, Broj 73/09


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled