PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2008-08-90-2895 NN 90/2008

• – potpora mora biti usmjerena na provedbu projekta s unaprijed utvrđenim utjecajem na okoliš vezano uz novu liniju ili unaprjeđenje usluga na postojećoj liniji, povezivati nekoliko brodovlasnika po potrebi, s najviše jednim financiranim projektom po liniji i bez obnavljanja, produljenja ili ponavljanja predmetnom projekta;


Stranica 2008-08-90-2895 NN 90/2008

• – svrha potpora mora biti pokrivanje do 30 posto troškova obavljanja predmetne usluge ili financiranje kupnje opreme za pretovar radi pružanja predviđene usluge do 10 posto takvog ulaganja;


Stranica 2008-08-90-2895 NN 90/2008

• – potpora za primjenu projekta mora biti dodijeljena na temelju jasnih kriterija koji se moraju neprestano primjenjivati. Potporu je potrebno dodijeliti za projekt koji su odabrala nadležna tijela;


Stranica 2008-08-90-2895 NN 90/2008

• – usluga koja je predmet projekta mora biti gospodarski održiva nakon razdoblja u kojem je odobrena kao prikladna za javno financiranje;


Internet NN 90/2008
• U konkretnom slučaju utvrđeno je da Ministarstvo planira dodjeljivati subvenciju za pokriće troškova poslovanja na linijama Gioia

Internet stranice NN 90/2008
• Tauro – Ploče i Gioia Tauro – Bar – Split – Zadar poduzetniku Lošinjska plovidba – Brodarstvo d.d. od 2008. do 2010., dakle u razdoblju od tri godine, čime je ispunjen prvi od gore navedenih uvjeta.

Internet stranice NN 90/2008 • Nadalje, Vijeće je u postupku utvrdilo kako se uslugom međuobalnog povezivanja nesumnjivo omogućava rasterećenje hrvatskih i međunarodnih cestovnih pravaca. Međuobalnim povezivanjem hrvatskih i talijanskih luka omogućava se brži i ekonomičniji prijevoz robe morskim putem čime se znatno smanjuje emisija štetnih plinova, troškovi prijevoza, a što u konačnici rezultira afirmacijom i razvojem pojedinih morskih luka u Republici Hrvatskoj, odnosno razvojem ukupnog gospodarskog potencijala Republike Hrvatske.
Internet stranice NN 90/2008 • Važnost međuobalnog povezivanja luka prepoznala je i Europska unija, iz kojeg razloga je i osmišljen program Marco Polo. Ovaj program čini sastavni dio europske politike koja ima za cilj smanjivanje cestovne zakrčenosti, negativnog utjecaja teretnog prometa na okoliš te poboljšanje intermodalnog prometa.
Internet stranice NN 90/2008 • U cilju zaštite okoliša kroz subvencioniranje prijenosa tereta s cestovnog na pomorski u domaćem i međunarodnom prometu, Ministarstvo je usvojilo program »Plava autocesta – probni program za 2008.«, kojemu je cilj utvrđivanje novog programa državnih potpora za međuobalno prometno povezivanje i razvoj kombiniranog prometa predviđen za razdoblje od 2009. do 2011.
Internet stranice NN 90/2008 • Ovim programom utvrđen je utjecaj cestovnog i kombiniranog prijevoza na okoliš prema mjerilima koji dokazuju kako model kombiniranog prijevoza ima manji negativni utjecaj na okoliš u odnosu na prijevoz tereta cestovnim pravcima.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 90/2008 • Ministarstvo je za korisnika ove državne potpore izabralo poduzetnika Lošinjska plovidba – Brodarstvo d.d. koji je, prema navodima Ministarstva, jedini nacionalni linijski brodar u Republici Hrvatskoj i bez konkurencije unutar mreže hrvatskih brodara u međunarodnoj plovidbi.
Informacije NN 90/2008 • U ovom slučaju Ministarstvo nije provodilo javni natječaj s obzirom na činjenicu, kako Ministarstvo navodi u zahtjevu, da je temeljem Zakona o javnoj nabavi (»Narodne novine« broj 117/01) tadašnje Ministarstvo pomorstva, prometa i veza donijelo Zaključak klasa: UP/I 034-03/02-01/1874, urbroj: 513-15/02-2 od 22. listopada 2002., s uputom i obrazloženjem u kojem se navodi kako se Zakon o javnoj nabavi ne primjenjuje na nabavu koja, pored ostalog, obuhvaća i usluge javnog prometa, slijedom čega postoji osnova za dodjelu izravne i pojedinačne potpore.
Poslovne stranice NN 90/2008 • Vijeće je nadalje utvrdilo kako potpora za međuobalno povezivanje u konkretnom slučaju ne premašuje intenzitet od 30 posto ukupnih troškova nastalih obavljanjem ove usluge te da planirani iznos državne potpore ne prelazi iznos planiranog gubitka poduzetnika ostvarenog na navedenim linijama.
Pregledi NN 90/2008 • S obzirom na činjenicu kako je Ministarstvo naknadno izmijenilo izračun troškova za 2008., opravdavajući izmjene smanjenjem broja putovanja nastalih zbog zakrčenosti luke Gioia Tauro što za posljedicu ima duže trajanje putovanja, planirani iznos državne potpore za 2008. iznosi 14.998.500,00 kuna.
Besplatno NN 90/2008 • Izračun planirane državne potpore temelji se na činjenici da na liniji Gioia Tauro – Bar – Split – Zadar putovanje traje 12 dana, što godišnje iznosi maksimalnih 30 putovanja po navedenoj liniji, dok na liniji Gioia Tauro – Ploče putovanje iznosi 10 dana, što godišnje iznosi maksimalnih 36 putovanja.
Glasnik NN 90/2008 • Vijeće je stoga utvrdilo da planirani ukupni iznos državne potpore od 14.998.500,00 kuna, odnosno 2.999.700,00 USD, pokriva 46 posto iznosa ukupnog gubitka poduzetnika Lošinjska plovidba – Brodarstvo d.d. nastalog obavljanjem usluge međuobalnog povezivanja.
Propis NN 90/2008 • Međutim, Ministarstvo je dužno voditi računa i o činjenici da je unatoč opravdanom iznosu godišnje državne potpore od 14.998.500,00 kuna, u prijedlogu Državnog proračuna za 2008. osigurano tek 10.000.000,00 kuna.
Propis NN 90/2008 • Slijedom navedenog, Agencija je temeljem odluke Vijeća odlučila kao u točki I. izreke ovog rješenja.
Propis NN 90/2008 • Pritom je Vijeće vodilo računa o činjenici da je poduzetnik sklopio više obvezujućih ugovora s megabrodarima o obavljanju usluge feeder servisa te da takvi ugovorni odnosi traju od 1999. godine. Poduzetnik bi morao, nakon proteka trogodišnjeg razdoblja u kojem je odobrena državna potpora u obliku subvencije za obavljanje usluge feeder servisa, samostalno poslovati na navedenim linijama bez potpore države, odnosno na odgovarajući način uskladiti postojeće obvezno pravne odnose s megabrodarima, polazeći od važnosti poslovanja na tržišnim osnovama u budućnosti.
Propis NN 90/2008 • Nadalje, s obzirom na to da u zahtjevu nisu dostavljeni izračuni troškova za obavljanje ove usluge na navedenim linijama za 2009. i 2010., Ministarstvo je dužno voditi računa o maksimalnom broju godišnjih putovanja na linijama Gioia Tauro – Bar – Split – Zadar i Gioia Tauro – Ploče te da se godišnji iznos državne potpore mora postupno smanjivati s obzirom na činjenicu da usluga mora biti gospodarski održiva nakon razdoblja od tri godine.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 70/08, Broj 91/96, Broj 93/98, Broj 146/99, Broj 105/07, Broj 109/07


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled